Αυτοφροντίδα

Αυτοφροντίδα: Η τέχνη του να μην κάνεις τίποτα

Αυτοφροντίδα: Η τέχνη του να μην κάνεις τίποτα

Αυτοφροντίδα: Μπορούμε να εξασκήσουμε το αντίδοτο για το overwork, το overdoing και το underliving.

Ένα από τα πιο δύσκολα πράγματα σε αυτές τις μέρες καραντίνας είναι να συμβιβαστεί κανείς με το να μην κάνει τίποτα. Νιώθω ότι έχω εξαντληθεί απλά χωρίς να κάνω τίποτα. Σίγουρα, αυτή η περίοδος είναι μια ευκαιρία για ενδοσκόπηση, να εξερευνήσουμε τον εσωτερικό μας κόσμο. Ξέρω ότι έχω το προνόμιο να έχω δουλειά και ένα σπίτι και μια οικογένεια, αλλά μου λείπει να ταξιδεύω, να συναντώ νέους ανθρώπους, μου λείπουν οι τυχαίες συναντήσεις.

Μου λείπει η δημιουργία νέων αναμνήσεων.

Συνεχίζω να είμαι απασχολημένη αντλώντας δύναμη από παλιές αναμνήσεις, συγκρίνοντας τι έκανα ακριβώς πριν από ένα χρόνο αυτήν την ημέρα (βόλτα) με αυτό που κάνω σήμερα (τίποτα). Ποτέ άλλοτε το παρελθόν δε ζύγιζε τόσο βαρύ.

Αλλά μετά παρακολουθώ το «The Crown» στο Netflix, την καθημερινή μου αποκορύφωση του να μην κάνω τίποτα, και να μαθαίνω από τη Βασίλισσα ότι το να μην κάνω τίποτα είναι στην ουσία η υψηλότερη τέχνη. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για τις επιχειρήσεις όπου επικρατεί η προκατάληψη της δράσης και η αποτελεσματική ηγεσία εξακολουθεί να συγχέεται συχνά με επιθετική και γρήγορη δράση. Ο συνιδρυτής, πρόεδρος και συν-διευθύνων σύμβουλος της Netflix, Reed Hastings, είπε κάποτε σε συνέδριο ότι προσπαθούσε να λάβει όσο το δυνατόν λιγότερες αποφάσεις. Στην πραγματικότητα, καυχιέται με περηφάνια, ότι το προηγούμενο τρίμηνο δεν είχε λάβει ούτε μία απόφαση.

Ο João Sevilhano γράφει:

«Οι παραβιάσεις της παραγωγικότητας, το δόγμα «να κάνουμε πράγματα» και η εταιρική ορολογία, γενικά, έχουν πλημμυρίσει το μυαλό και το χρόνο μας. Ακόμα και τον ελεύθερο χρόνο μας. Πόσοι από εμάς σχεδιάζουμε τις διακοπές μας μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια, χρησιμοποιώντας ένα εξελιγμένο πρότυπο ή μία εφαρμογή; Πόσοι από εμάς προσπαθούμε να διαβάσουμε όσα περισσότερα βιβλία μπορούμε, όσο πιο γρήγορα μπορούμε; Πότε έγινε η γρήγορη ανάγνωση προτιμότερη από την καλή ανάγνωση;»

Το να μην κάνεις τίποτα είναι η μεγαλύτερη έκφραση προνομίων, αλλά και ταπεινότητας – και πιθανότητας.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Πώς να είσαι mindful: Η εμπειρία ενός σκύλου

Πώς η νευροεπιστήμη μπορεί να σας βοηθήσει να αισθανθείτε αισιόδοξοι

Οι θεραπευτικές ιδιότητες του κλάματος

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Συμβουλές αυτοφροντίδας για να μεγαλώνετε υγιώς

Αυτοφροντίδα στη μέση ηλικία: Θέλετε να κρατήσετε το μυαλό σας αιχμηρό καθώς μεγαλώνετε; Εκπλήξατε τον εαυτό σας. Οι νέες εμπειρίες θα δημιουργήσουν νέες οδούς στον εγκέφαλό σας, διατηρώντας το μυαλό σας υγιές καθώς μεγαλώνετε. Ο ενθουσιασμός είναι επίσης ένας παράγοντας ενίσχυσης της ευτυχίας.

Πώς να "κολλήσετε" στις υγιείς σας συνήθειες

Αυτοφροντίδα: Νιώθετε συχνά ότι παρά τις προσπάθειές σας να οργανώσετε τη μέρα και να ακολουθήσετε έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής, τα πράγματα δεν πάνε ακριβώς όπως προγραμματίζετε; Δεν πειράζει! Μην κατηγορείτε τον εαυτό σας για έλλειψη θέλησης ή αναποφασιστικότητα. Στην πραγματικότητα, ίσως να χρειάζεστε απλώς υπενθυμίσεις για να θέσετε σε εφαρμογή όσα θέλετε να κάνετε. Με άλλα λόγια, δημιουργείστε μια συνθήκη ώστε να κάνετε τη συνήθεια που θέλετε να υιοθετήσετε μια σκέψη που είναι αδύνατο να ξεχαστεί. Η αλήθεια είναι πως φαίνεται πιο εύκολο να κάνουμε πράγματα όταν τα θυμόμαστε και όταν τα συνδέουμε με άλλες δραστηριότητες που κάνουμε μέσα στην ημέρα.

Τι να κάνετε αν υποστείτε τραυματισμό στα σπορ

Οι αθλητικοί τραυματισμοί ‘’ καραδοκούν ‘’ κατά την διάρκεια άσκησης ή κάποιου αθλήματος ή σπορ , για αυτό πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί και εάν δεν γνωρίζουμε τις ασκήσεις ή το άθλημα να επιλέγουμε κάποιον έμπειρο προπονητή.

Ο απαραίτητος ρόλος του καλού ύπνου στην αθλητική απόδοση

Ύπνος Οφέλη: Άπαντες γνωρίζουμε τη σημασία του ύπνου από τη στιγμή της γέννησής μας, κατά το δημοφιλές γνωμικό ο ύπνος θρέφει τα μωρά. Η αλήθεια είναι όμως ότι εξακολουθεί μας μας θρέφει καθ’ όλη τη διάρκεια της ύπαρξής μας, πόσο μάλλον εκείνους που ασχολούνται σοβαρά με τον αθλητισμό.

Πώς να αποφύγετε το αδιέξοδο απρόβλεπτων εξόδων υγείας

Ας μην ξεχνάμε το φορολογικό πλεονέκτημα. Τα προγράμματα ασφάλισης υγείας βοηθούν στην εξοικονόμηση φόρων. Το ασφάλιστρο που πληρώνετε κερδίζει έκπτωση. Μπορείτε να διεκδικήσετε εκπτώσεις και να εξοικονομήσετε πολλά χρήματα σε φόρους,

Πρόσθετε στη μέρα σου απόλαυση με αυτά τα πεντανόστιμα Smoothies

Αυτοφροντίδα Διατροφή: Τα Smoothies είναι καταπληκτικές και πανεύκολες συνταγές που θα σας βοηθήσουν να ανταποκριθείτε στις καθημερινές ανάγκες του προγράμματός σας, ενώ παραμένετε εντός των συνιστώμενων μερίδων διατροφής. Ειδικά, εάν δεν είστε λάτρης των σαλατών, τα smoothies είναι ιδανικά για να προσθέσετε στη διατροφή σας σαλατικά γεμάτα θρεπτικά συστατικά, όπως το κατσαρό λάχανο, το μπρόκολο, το σπανάκι και ελβετικό chard.

Τα εκπληκτικά οφέλη για την υγεία που προσφέρουν οι βουτιές στη θάλασσα

Εκπληκτικά οφέλη για την υγεία το θαλασσινού νερού. Όλοι έχουμε ακούσει για τα οφέλη των βιταμινών A, B και C, αλλά υπάρχει και μια άλλη βιταμίνη που πιθανόν έχετε ήδη αποκομίσει τα οφέλη - χωρίς καν να το γνωρίζετε.