Αυτοφροντίδα

Αυτοφροντίδα: Η τέχνη του να μην κάνεις τίποτα

Αυτοφροντίδα: Η τέχνη του να μην κάνεις τίποτα

Αυτοφροντίδα: Μπορούμε να εξασκήσουμε το αντίδοτο για το overwork, το overdoing και το underliving.

Ένα από τα πιο δύσκολα πράγματα σε αυτές τις μέρες καραντίνας είναι να συμβιβαστεί κανείς με το να μην κάνει τίποτα. Νιώθω ότι έχω εξαντληθεί απλά χωρίς να κάνω τίποτα. Σίγουρα, αυτή η περίοδος είναι μια ευκαιρία για ενδοσκόπηση, να εξερευνήσουμε τον εσωτερικό μας κόσμο. Ξέρω ότι έχω το προνόμιο να έχω δουλειά και ένα σπίτι και μια οικογένεια, αλλά μου λείπει να ταξιδεύω, να συναντώ νέους ανθρώπους, μου λείπουν οι τυχαίες συναντήσεις.

Μου λείπει η δημιουργία νέων αναμνήσεων.

Συνεχίζω να είμαι απασχολημένη αντλώντας δύναμη από παλιές αναμνήσεις, συγκρίνοντας τι έκανα ακριβώς πριν από ένα χρόνο αυτήν την ημέρα (βόλτα) με αυτό που κάνω σήμερα (τίποτα). Ποτέ άλλοτε το παρελθόν δε ζύγιζε τόσο βαρύ.

Αλλά μετά παρακολουθώ το «The Crown» στο Netflix, την καθημερινή μου αποκορύφωση του να μην κάνω τίποτα, και να μαθαίνω από τη Βασίλισσα ότι το να μην κάνω τίποτα είναι στην ουσία η υψηλότερη τέχνη. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για τις επιχειρήσεις όπου επικρατεί η προκατάληψη της δράσης και η αποτελεσματική ηγεσία εξακολουθεί να συγχέεται συχνά με επιθετική και γρήγορη δράση. Ο συνιδρυτής, πρόεδρος και συν-διευθύνων σύμβουλος της Netflix, Reed Hastings, είπε κάποτε σε συνέδριο ότι προσπαθούσε να λάβει όσο το δυνατόν λιγότερες αποφάσεις. Στην πραγματικότητα, καυχιέται με περηφάνια, ότι το προηγούμενο τρίμηνο δεν είχε λάβει ούτε μία απόφαση.

Ο João Sevilhano γράφει:

«Οι παραβιάσεις της παραγωγικότητας, το δόγμα «να κάνουμε πράγματα» και η εταιρική ορολογία, γενικά, έχουν πλημμυρίσει το μυαλό και το χρόνο μας. Ακόμα και τον ελεύθερο χρόνο μας. Πόσοι από εμάς σχεδιάζουμε τις διακοπές μας μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια, χρησιμοποιώντας ένα εξελιγμένο πρότυπο ή μία εφαρμογή; Πόσοι από εμάς προσπαθούμε να διαβάσουμε όσα περισσότερα βιβλία μπορούμε, όσο πιο γρήγορα μπορούμε; Πότε έγινε η γρήγορη ανάγνωση προτιμότερη από την καλή ανάγνωση;»

Το να μην κάνεις τίποτα είναι η μεγαλύτερη έκφραση προνομίων, αλλά και ταπεινότητας – και πιθανότητας.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Πώς να είσαι mindful: Η εμπειρία ενός σκύλου

Πώς η νευροεπιστήμη μπορεί να σας βοηθήσει να αισθανθείτε αισιόδοξοι

Οι θεραπευτικές ιδιότητες του κλάματος

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Γιατί η αυτοφροντίδα είναι απαραίτητη κάθε μέρα

Αυτοφροντίδα: Ειδικότερα, μέσα στη σύγχυση και τη συνεχή ροή πληροφοριών λόγω του COVID-19, αλλά και τη ρευστότητα των πραγμάτων εξαιτίας της έκτακτης πανδημικής συνθήκης, ένα σχέδιο αυτοφροντίδας μπορεί να σας βοηθήσει να εστιάσετε καλύτερα, να πάρετε καλύτερες αποφάσεις και να παραμείνετε υγιείς.

Πώς να αντιμετωπίσετε την αϋπνία που σχετίζεται με το άγχος

Άγχος αϋπνία: Μια ανασκόπηση 47 δοκιμών, η οποία περιελάμβανε συνολικά 3.515 συμμετέχοντες, διαπίστωσε ότι ο διαλογισμός Mindfulness οδήγησε σε μικρές έως μέτριες βελτιώσεις στο άγχος, την κατάθλιψη και το στρες. Η εξάσκηση της ενσυνειδητότητας για 10-30 λεπτά πριν πάτε για ύπνο θα μπορούσε να είναι μια αποτελεσματική μέθοδος μείωσης του άγχους και βελτίωσης του ύπνου.

Αυτοφροντίδα υστερεκτομή: Χρήσιμα tips από την επέμβαση στην ανάρρωση

Αυτοφροντίδα υστερεκτομή: Η υστερεκτομή ορισμένες φορές είναι αναπόφευκτη. Δείτε τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε, καθώς και την πορεία της ανάρρωσης από μια τέτοια χειρουργική επέμβαση.

Πώς να κάνετε διαλογισμό

Διαλογισμός: Ο διαλογισμός αφορά επίσης την καλλιέργεια μιας πιο ήπιας, πιο συμπονετικής στάσης. Λέγεται συχνά ότι η πραγματική απόδειξη της αποτελεσματικότητας του διαλογισμού είναι όταν παρατηρείτε ότι έχετε γίνει λιγότερο αντιδραστικοί σε περισπασμούς στην καθημερινή ζωή, όταν δεν κάνετε διαλογισμό.

Η δύναμη των εναλλακτικών θεραπειών στην καθημερινότητά σας

Ρέικι: Το Ρέικι είναι μια τεχνική ενεργειακής θεραπείας που προάγει τη χαλάρωση, μειώνει το στρες και το άγχος μέσω του απαλού αγγίγματος και βοηθά τους ανθρώπους να γίνουν ενεργειακά ισορροπημένοι σωματικά, συναισθηματικά, διανοητικά και πνευματικά. 

Απαλλαγείτε από τους πόνους της πλάτης με μερικά tips αυτοφροντίδας

Πλάτη πόνος: Όπως καταλαβαίνουμε η αυτοφροντίδα για πόνους στην πλάτη ακόμα και χρόνιους είναι μονόδρομος. Ξεκλέψτε πάντα λίγο χρόνο για τον εαυτό σας και φροντίστε τον όσο το δυνατόν καλύτερα για να αποκτήσετε μια ποιότητα ζωής που θα ζήλευαν πολλοί.