Αυτοφροντίδα

Αυτοφροντίδα: Πώς να βρείτε την ελπίδα το 2021

Αυτοφροντίδα: Πώς να βρείτε την ελπίδα το 2021

Αυτοφροντίδα: Η ελπίδα μπορεί να είναι το τελευταίο πράγμα που αισθάνεστε αυτήν τη στιγμή και μπορεί να έχετε αμφιλεγόμενα συναισθήματα για τη νέα χρονιά.

Θέλετε το 2021 να είναι καλύτερο από το 2020, προσπαθείτε να σκεφτείτε θετικά, αλλά δεν το πιστεύετε. Η ανάκαμψη από τις τρέχουσες προκλήσεις και όλες τις προκλήσεις του περασμένου έτους, φαίνεται σαν ένα μνημειώδες έργο. Ακόμη χειρότερα, φαίνεται ότι υποφέρουμε συλλογικά από μια επιδημία δημόσιας απελπισίας.

Προφανώς, υπάρχουν σημαντικοί εξωτερικοί παράγοντες που δεν μπορούμε να ελέγξουμε αυτήν τη στιγμή, αλλά υπάρχουν εσωτερικοί παράγοντες που μπορούμε. Η ελπίδα μας προσφέρει την ευκαιρία να αλλάξουμε το «εσωτερικό τοπίο» μας, το οποίο μπορεί να αλλάξει ριζικά τον τρόπο προσέγγισης του εξωτερικού κόσμου.

Για πολλούς, η έννοια της ελπίδας μοιάζει με περιφρονητικό ιδανικό ή απλώς ευσεβής πόθο. Μια αόριστη δομή ή υψηλή πεποίθηση που δεν έχει καμία χρησιμότητα στην καθημερινή ζωή.

Τα παραπάνω είναι μια ανακριβής ερμηνεία της ελπίδας. Οι ορισμοί της ελπίδας περιλαμβάνουν συχνά την αίσθηση ότι «τα πράγματα θα είναι εντάξει», ενισχυμένη εμπιστοσύνη ή αίσθηση ασφάλειας στις δυνατότητες ενός φωτεινότερου αύριο – συχνά περιγράφεται ως κατάσταση ύπαρξης. Η ελπίδα είναι κάτι περισσότερο από μια διαδικασία επίτευξης στόχων, είναι κάτι που νιώθετε και βιώνετε.

Η έρευνα δείχνει ότι η πραγματική ελπίδα μπορεί να μειώσει τα αισθήματα της απελπισίας και της απογοήτευσης και να σας κάνει πιο ανθεκτικούς και αισιόδοξους έχοντας μία καλύτερη αίσθηση του μέλλοντος. Η ελπίδα δεν είναι απλώς ευσεβής τρόπος σκέψης. Αντ’ αυτού, είναι ένα αίσθημα εμπιστοσύνης ότι τα πράγματα μπορεί να είναι διαφορετικά. Και αυτή είναι μια αυτοπεποίθηση που μπορείτε να καλλιεργήσετε – ακόμα κι αν δεν την αισθάνεστε αυτήν τη στιγμή.

Οι προηγούμενες ψυχολογικές μελέτες σχετικά με την ελπίδα έδειξαν ορισμένες συγκεκριμένες διαδικασίες για την αποτελεσματική ανάπτυξη της ελπίδας.

Κοιτάζοντας μέσα από το φακό της νευροεπιστήμης, βλέπουμε μια πρόσθετη και απαραίτητη διάσταση. Επειδή η ελπίδα δεν είναι μια γνωστική διαδικασία αλλά μια κατάσταση ύπαρξης, μια εσωτερική εμπειρία ή αυτοπεποίθηση ότι «τα πράγματα θα είναι ΟΚ», η σκόπιμη καλλιέργεια αυτής της εσωτερικής εμπειρίας είναι ζωτικής σημασίας. Το σύμπλεγμα μυαλού / σώματος προσφέρει ένα σχεδιάγραμμα για το πώς αυτό είναι δυνατό. Εάν καταλαβαίνετε πώς δημιουργείται και διευκολύνεται η συναισθηματική σας ζωή στο μυαλό και το σώμα σας, δηλαδή τι αισθάνεστε ή την κατάσταση της ύπαρξής σας, μπορείτε να αρχίσετε να αλλάζετε την εσωτερική σας εμπειρία γύρω από την ελπίδα.

Το πεδίο της νευροεπιστήμης μας δείχνει ότι δημιουργούμε μεγαλύτερη ικανότητα για τις συναισθηματικές καταστάσεις που βιώνουμε συνήθως. Κάθε στιγμή κάθε μέρα, το σύμπλεγμα μυαλού / σώματος λαμβάνει μια ψυχο-φυσιολογική αποτύπωση αυτού που αισθάνεστε αυθεντικά. Με άλλα λόγια, όσο περισσότερο βιώνετε οποιοδήποτε συναίσθημα, τόσο μεγαλύτερη είναι η ικανότητά σας να αναπτύσσετε για να ζήσετε από αυτήν την προοπτική.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Ψυχοθεραπεία: Γιατί υπάρχει αντίσταση στη θεραπεία

Η σεξουαλικότητα δεν καθορίζεται μόνο από τη σεξουαλική επιθυμία

Σπάστε τα δεσμά του φόβου στη ζωή σας

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Δώδεκα υπέροχες ιδέες αυτοφροντίδας

Αυτοφροντίδα: Εάν προσπαθείς να αυξήσεις τη συνείδησή σου, φυσικά θα έχεις ήδη ακούσει για την έννοια του self – care ή αλλιώς της αυτοφροντίδας.

Νιώθει κουρασμένη μέσα στη μέρα... Ρίξε μια ματιά εδώ

Κόπωση ενέργεια: Πώς να αισθάνεστε λιγότερο κουρασμένος κατά τη διάρκεια της ημέρας. Είναι φυσιολογικό να έχεις μια περιστασιακά τεμπέλικη μέρα. Αλλά αν τραντάζεις στη ζωή ψάχνοντας για μια κατσαρόλα καφέ χωρίς πάτο, και λαχταράς για το κρεβάτι σου όποτε δεν είσαι μέσα σε αυτό, είναι καιρός να αξιολογήσεις τις συνήθειες σου και να αλλάξεις αυτές που αποστραγγίζουν την ενέργειά σου.

Πώς να ζητήσεις ευγενικά "Alone Time" μέσα στη σχέση

Αυτοφροντίδα Alone Time: «Οι ικανοποιημένοι, χαρούμενοι και ολόκληροι άνθρωποι κάνουν καλούς συντρόφους», λέει η Cicely Horsham-Brathwaite, Ph.D., ψυχολόγος και coach. "Και μερικές φορές, προκειμένου να αισθανθούμε έτσι, χρειαζόμαστε κάποια ευκαιρία να είμαστε μόνοι μαζί μας συναισθηματικά ή σωματικά". Μόνο που ο χρόνος σημαίνει διαφορετικά πράγματα για διαφορετικούς ανθρώπους. Έτσι, ενώ για κάποιους από εσάς μια χαλαρή πεζοπορία, μπορεί να είναι ακριβώς ό,τι χρειάζεστε, άλλοι μπορεί να είστε πιο χαρούμενοι όταν κάθεστε στο ίδιο δωμάτιο με τον σύντροφό σας χωρίς να μιλάτε.

Πώς να ανακάμψεις μετά από συναισθηματική κακοποίηση

Συναισθηματική κακοποίηση: Πώς να ανακάμψεις. Η ανάκαμψη από τη συναισθηματική κακοποίηση συνεπάγεται πρωτίστως την επεξεργασία μιας τραυματικής εμπειρίας που έχει υπονομεύσει την αυτοεκτίμησή μας. Για να το κάνουμε αυτό, ας αποφύγουμε να κατηγορήσουμε τον εαυτό μας, γιατί το λάθος δεν είναι ποτέ σε ποιον εμπιστεύεται, σε ποιος δίνει τα πάντα για αυτήν τη σχέση.

Όταν κανείς δεν στηρίζει την απόφασή σου

Χωρίς καμία υποστήριξη: Όταν κανείς δεν σε στηρίζει θυμήσου αυτά.. Αυτή τη στιγμή κάνω το όλο θέμα "παραιτούμαι από τη δουλειά μου για να επιδιώξω ένα όνειρο". Εγκατέλειψα την ασφάλεια και τη σταθερότητα του να έχω μισθό μαζί με μια υποτιθέμενη καριέρα. Τότε, δεν ήξερα πραγματικά τι έκανα. Δεν είχα εμπειρία συν ότι δεν είχα ακριβώς την εμπιστοσύνη να προωθήσω την αγορά και να ξεκινήσω να διευθύνω μια επιχείρηση.

Trataka Sadhana μια ιδιαίτερη άσκηση διαλογισμού

Διαλογισμός άσκηση: Με το βλέμμα στα κεριά αλλιώς... Trataka Sadhana. Μπορεί να είναι δύσκολο για κάποιους να κάνουν διαλογισμό και να αφήσουν τις σκέψεις τους να φύγουν. Το βλέμμα με κεριά, ή αλλιώς trataka sadhana, είναι ένας τρόπος να εστιάσεις στα μάτια σου σε κάτι ώστε να πάρεις περισσότερα από το διαλογισμό σου. Εδώ είναι το θέμα, συν το πώς να το κάνετε μόνοι σας.

Ενυδάτωσε τον οργανισμό σου με νερό όχι μόνο τους θερινούς μήνες

Αφυδάτωση υγρά: Ήρθε η ώρα να πιείτε νερό. Επειδή μπορεί να συσχετίσετε τον ιδρώτα με την ανάγκη για περισσότερο νερό, το χειμώνα (όταν συνήθως δεν ιδρώνετε τόσο πολύ), η επιθυμία για υγρά μπορεί να μείνει πίσω. Ωστόσο, απλά και μόνο επειδή μπορεί να μην ιδρώνεις τόσο πολύ δεν σημαίνει ότι δεν χάνεις υγρά. Η αφυδάτωση ακολουθεί διαφορετική πορεία κατά τη διάρκεια του χειμώνα. 

Οι καλύτερες ασκήσεις για να ξεκινήσεις την μέρα σου στη δουλειά

Προετοιμασία για την δουλειά: Οι καλύτερες ασκήσεις για να ξεκινήσει η μέρα σου. Δεν χρειάζεστε ιδιότητα μέλους σε κάποιο γυμναστήριο, εξοπλισμό ή ακόμα και ένα μεγάλο κομμάτι του χρόνου για να αποκομίσετε τα οφέλη της άσκησης. Στην πραγματικότητα, μπορείτε να πιέσετε μερικές από τις καλύτερες κινήσεις για το σώμα σας σε μια πολυάσχολη εργάσιμη ημέρα.