Αυτοφροντίδα

Αυτοφροντίδα: Κλάψτε για ανακούφιση από το άγχος και θεραπεία

Αυτοφροντίδα: Κλάψτε για ανακούφιση από το άγχος και θεραπεία

Αυτοφροντίδα: Ίσως νιώθετε τα αποτελέσματα του roller coaster του 2020 - και τώρα του 2021.

Δεν είσαι μόνος. Οι απότομες αναρριχήσεις και οι ελεύθερες πτώσεις μας έχουν κλονίσει όλους λίγο.

Δοκιμάστε το κλάμα

Ένας τρόπος για να επιβιώσετε σε μια επισφαλή βόλτα με τρενάκι στο λούνα παρκ είναι να το αφεθείτε – να ουρλιάξετε, να γελάσετε ή να κλάψετε – ενώ εξακολουθείτε να είστε ευγενικοί με αυτούς που βρίσκονται γύρω σας. Μπορεί να χρειαστείτε μια καλή παλιομοδίτικη κραυγή, μια μέθοδο αυτο-καταπραϋντική. Ενώ οι αντιλήψεις για το κλάμα τείνουν να διαφέρουν από πολιτισμό σε πολιτισμό, στους δυτικούς πολιτισμούς το κλάμα θεωρείται συχνά ως ανακουφιστικό για το άγχος.

Το κλάμα είναι ένας τρόπος, που συνεχίζει να προσελκύει το ενδιαφέρων των ειδικών ψυχικής υγείας στη σχέση πελάτη-θεραπευτή. Ενώ υπήρχαν ανάμεικτα αποτελέσματα στις μελέτες για το κλάμα, μετά από ένα καλό και βαθύ ξέσπασμα, πιθανότατα θα αισθανθείτε ότι έχει αυξηθεί ένα βάρος. Στην πραγματικότητα, υπάρχουν κάποιοι στα θεραπευτικά επαγγέλματα που έχουν επινοήσει τον όρο «κλάμα που θεραπεύει» (CTH) για να περιγράψουν τα πιθανά οφέλη του κλάματος.

Συνέπειες του να μην κλαις

Αντίθετα, μπορεί να υπάρχουν συνέπειες στην αποφυγή του κλάματος, συμπεριλαμβανομένης της πιθανότητας να έχετε περισσότερες προκλήσεις συναισθηματικά να συνδέεστε με άλλους. Αυτές οι συνέπειες αφορούν τα σώματά μας, που αισθάνονται τις επιπτώσεις της κράτησης στο άγχος, συμπεριλαμβανομένου του στόματος και της γνάθου. Ίσως σφίγγετε τα δόντια σας ή αισθάνεστε σφίξιμο στους ώμους ή την πλάτη σας.

Το κλάμα δεν προσφέρει μόνο μια προσωρινή ανακούφιση από το άγχος («θεραπεία κλάματος», όπως χρησιμοποιήθηκε για τους επιζώντες από καρκίνο του μαστού), αλλά μπορεί επίσης να απελευθερώσει τον παλιό πόνο και το τραύμα που έχουμε κρατήσει – ειδικά εάν είμαστε ανοιχτοί στο να κοιτάξουμε τον προηγούμενο πόνο. Απελευθερώστε το και αφήστε το να φύγει – με ένα αγαπημένο σας πρόσωπο ή με κάποιο θεραπευτή.

Journaling και κλάμα

Μπορεί να διαπιστώσετε ότι ο συνδυασμός journaling και κλάματος απελευθερώνει το συγκρατημένο συναίσθημα και το άγχος. Το journaling περιλαμβάνει ελεύθερη γραφή, χωρίς να λογοκρίνεται το αποτέλεσμα. Συχνά αυτό προκαλεί τον παλιό, αποθηκευμένο πόνο που πρέπει να απελευθερωθεί, συμπεριλαμβανομένου του έντονου κλάματος.

Απελευθερώστε τα δάκρυα

Ίσως αποφασίσετε να παρακολουθήσετε μια συναισθηματική ταινία για να ξεκινήσουν τα δάκρυα να ρέουν ή να σκεφτείτε μια συγκεκριμένη απώλεια στη ζωή σας – όπως η απώλεια ενός αγαπημένου ατόμου ή ενός κατοικίδιου. Ό, τι κι αν πρέπει να κάνετε, αφήστε αυτά τα δάκρυα να ρέουν όταν νιώθετε την ανάγκη. Εάν βρεθείτε να αισθάνεστε ανυπόφορα από πόνο, απώλεια ή θλίψη, φροντίστε να επικοινωνήσετε με ένα έμπιστο αγαπημένο σας πρόσωπο ή με κάποιον σύμβουλο ψυχικής υγείας.

 

Ας μετατρέψουμε αυτή τη βόλτα με τρενάκι σε μια εκδρομή αυτοφροντίδας. Απελευθερώστε το και αφήστε το να φύγει.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Πέντε πρακτικές αυτοφροντίδας για κάθε τομέα της ζωής σας

Μήπως σε αγχώνει η αυτοφροντίδα;

Τι να κάνω όταν δεν είμαι σίγουρος ποιος άνθρωπος είμαι κάθε στιγμή

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Απελευθερώστε την καταπιεσμένη σας ενέργεια μέσω των πολεμικών τεχνών

Αθλητισμός Οφέλη Υγεία: Το άγχος δεν επηρεάζει μόνο την ψυχική σας υγεία, αλλά έχει επίσης ορατές επιπτώσεις στο σώμα. Εάν είστε συνεχώς σε κατάσταση άγχους, οι μύες και το μυαλό σας είναι συνεχώς σε ένταση. Τα καλά νέα είναι πώς μπορείτε να κάνετε κάτι γι' αυτό. Ακολουθούν τρόποι με τους οποίους η εξάσκηση πολεμικών τεχνών μπορεί να σας βοηθήσει να περιορίσετε το άγχος στη ζωή σας.

Αυτοφροντίδα συμβουλές: Λύσεις για να την πετύχεις

Αυτοφροντίδα συμβουλές: Αν και εσείς ανήκετε στα άτομα με μείζονα κατάθλιψη και γενικευμένη αγχώδη διαταραχή, και νιώθετε ότι έχετε προσπαθήσει να φροντίσετε καλύτερα τον εαυτό σας. Τότε διαβάστε συμβουλές για να το επιτύχετε.

10 συμβουλές για να απελευθερωθείτε από τους τοξικούς γονείς

Τοξικοί Γονείς: Οι τοξικοί γονείς μπορεί να ελέγχουν τη ζωή σας και να σας προκαλέσουν σημαντική ψυχολογική βλάβη. Δεν είναι ασυνήθιστο για πολλά ενήλικα παιδιά να είναι δυσλειτουργικά, αλκοολικά ή να νιώθουν παγιδευμένα από τους τοξικούς γονείς, χωρίς να μπορούν να σταθούν στα πόδια τους και να προσπαθούν μάταια να καθησυχάσουν τους γονείς τους.

Τι είναι η διαταραχή κοινωνικού άγχους και πως μπορείς να την ξεπεράσεις οριστικά

Κοινωνικό Άγχος: Η αυτοπεποίθηση είναι μια ιδιότητα που πολλοί από εμάς θα θέλαμε να έχουμε σε μεγαλύτερο βαθμό – ειδικά όταν βρισκόμαστε σε ένα νέο μέρος ή με μια ομάδα ανθρώπων που δεν γνωρίζουμε πολύ καλά. Για ορισμένους, αυτή η εσωτερική σιγουριά φαίνεται να έρχεται φυσικά. Αλλά τι συμβαίνει με τους υπόλοιπους;

Αυτοφροντίδα: Οι διάφοροι τύποι που χωρίζετε

Αυτοφροντίδα: Η αυτοφροντίδα, είναι μία έννοια η οποία βρίσκετε σε όλους τους χώρους και που πρέπει να μάθουμε να την αναγνωρίζουμε και εισχωρούμε στην καθημερινότητα μας για να επιτύχουμε την ευτυχία μας.

Το να είστε δίπλα στο νερό είναι καλό για το σώμα και μυαλό σας

Θάλασσα Οφέλη: Το να ξοδεύουμε χρόνο μέσα και γύρω από τα υδάτινα περιβάλλοντα έχει αποδειχθεί με ότι οδηγεί σε σημαντικά υψηλότερα ψυχικά και σωματικά οφέλη συγκριτικά με τους πράσινους χώρους.

Αυτοφροντίδα: Συμβουλές για να την πετύχεις

Οι παρακάτω συμβουλές θα σας βοηθήσουν να επιτύχετε σε καθημερινή βάση την αυτοφροντίδα σας και εσάς θα σας κάνουν να νιώσετε πολύ καλύτερα στην καθημερινότητα σας. Επίσης για να μπορέσετε να το επιτύχετε θα πρέπει πρώτα να βρείτε τις ανάγκες σας και να τα εφαρμόζεται σε καθημερινή βάση. Σου παρουσιάζουμε κάποιες από τις συμβουλές που […]