Pin It
Τα τρόφιμα αυτά δεν αποτελούν απειλή για το βάρος σας, επειδή ως επί το πλείστον αποτελούνται από νερό, είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, ενώ έχουν χαμηλή περιεκτικότητα θερμίδων.

Αν ανήκετε σ' αυτούς που προσέχουν αρκετά τη διατροφή τους, επειδή θέλουν να διατηρούνται σε φόρμα, τότε καλό να είναι να γνωρίζετε ότι υπάρχουν μερικά τρόφιμα που μπορείτε να φάτε όσο θέλετε... χωρίς να πάρετε ούτε ένα γραμμάριο.

H διατροφολόγος, Dr. Lisa Young, αναφέρει ότι ο λόγος που τα τρόφιμα αυτά δεν αποτελούν απειλή για το βάρος σας, είναι επειδή ως επί το πλείστον αποτελούνται από νερό, είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, ενώ έχουν χαμηλή περιεκτικότητα θερμίδων.

Παράδειγμα

100 γραμμ. μπρόκολο περιέχει 25 θερμίδες. Η διαδικασία της πέψης γι' αυτό το κομμάτι μπρόκολο απαιτεί την καύση 80 θερμίδων. Έτσι καίμε επιπλέον 55 θερμίδες περισσότερο απ' ότι καταναλώνουμε.

Τι σημαίνει αυτό; Καταναλώστε άφοβα, χωρίς τύψεις και άγχος!

Ποια είναι αυτά λοιπόν;

  1. Σέλερι

  2. Λάχανο

  3. Μύρτιλα

  4. Αγγούρια

  5. Ντομάτες

  6. Γκρέιπφρουτ

  7. Μπρόκολο

  8. Κουνουπίδι

  9. Μαρούλι

  10. Πορτοκάλια

  11. Φράουλες

  12. Πεπόνι


Παρ' όλα αυτά μην ξεχνάτε ότι μία ισορροπημένη διατροφή που θα περιλαμβάνει μία ποικιλία τροφίμων είναι το άλφα και το ωμέγα για μία καλή σωματική υγεία!

Ψάρια-Θαλασσινά

Μπακαλιάρος

Γατόψαρο

Καλκάνι

Βατραχοπόδαρα

Πέστροφα

Τόνος

Λαβράκι

Καβούρια

Γαρίδες

Μύδια

Καραβίδες

Στρείδια

Αστακός
Pin It