Ψυχική Υγεία

Θάλασσα Ψυχική Υγεία: Ο ωκεανός έχει την φυσική δύναμη να ηρεμεί το σώμα και το πνεύμα [vid]

Θάλασσα Ψυχική Υγεία: Ο ωκεανός έχει την φυσική δύναμη να ηρεμεί το σώμα και το πνεύμα [vid]

Θάλασσα Ψυχική Υγεία: Δίπλα στις ανέκδοτες αναφορές περί των οφελών της θάλασσας - και ειδικότερα της κολύμβησης - στην ψυχική υγεία και ευεξία, οι έρευνες δεικνύουν του λόγου το αληθές: η τακτική κολύμβηση ή ακόμη και η απλή παραμονή μας στο νερό της θάλασσας μπορούν να ανακουφίσουν από προκλήσεις ψυχικής υγείας, συμπεριλαμβανομένων του στρες και της κατάθλιψης.

Όλο και πληθαίνουν οι ενδείξεις που υποδηλώνουν ότι η κολύμβηση στο ανοικτό νερό της θάλασσας μπορεί να ωφελήσει την ψυχική υγεία των κολυμβητών και κολυμβητριών. Το κλειδί εδώ, όπως και γενικά σε κάθε μορφή σωματικής άσκησης ή δραστηριότητας, είναι η συνέπεια στην προπόνηση. Την ίδια στιγμή, η οικοθεραπεία (που προσφέρει θεραπευτική παρέμβαση δια της φύσης) είτε πρόκειται για χώρους πράσινου ή για γαλάζιους τόπους συνιστάται και μελετάται εκτενώς.

Φαίνεται πως η θάλασσα και ο ωκεανός έχουν την φυσική δύναμη να ηρεμούν το πνεύμα και το σώμα. Η συνειδητότητα, ένας όρος που χρησιμοποιείται ευρέως προκειμένου να αναδείξει τα οφέλη και τις λειτουργίες της παραμονής μας στο παρόν – με επίγνωση – είναι ευκολότερο να επιτευχθεί σε φυσικούς τόπους. Όταν ο νους παύει για λίγο να ηχεί και να αναπαράγει τις ίδιες δέσμες σκέψεων, το σώμα μπορεί να έρθει σε επαφή με τη φύση μέσα του και εκτός και υπάρχει η αίσθηση μιας βαθύτερης χαλάρωσης και ενός αφήματος, που μας επιτρέπει να πλησιάσουμε τον εαυτό μας λιγότερο σκεπτικά ή κριτικά και να απολαύσουμε την απλότητα της στιγμής και της ύπαρξής μας στο φυσικό περιβάλλον.

Μάλιστα, σύμφωνα με μια μελέτη που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Health & Place τα άτομα που ζουν κοντά στο νερό και ειδικότερα το θαλασσινό έχουν λιγότερες πιθανότητες να βιώσουν προκλήσεις ψυχικής υγείας, συμπεριλαμβανομένου του άγχους και της κατάθλιψης. Εντωμεταξύ, ήδη από τα αρχαία χρόνια η θάλασσα ήταν τόπος “συνταγογράφησης” στις περιπτώσεις μελαγχολίας ή θλίψης. Στο παρελθόν, η θέα στον ωκεανό και η εγγύτητα με τη θάλασσα και το θαλασσινό νερό θεωρούνταν ως μια αποτελεσματική θεραπεία για διάφορες παθήσεις, συμπεριλαμβανομένης της φυματίωσης. Σύγχρονα στοιχεία δεικνύουν ότι οι ευεργετικές επιδράσεις της θάλασσας και του θαλασσινού αέρα σε συνδυασμό με τα οφέλη που παρέχει η κολύμβηση μπορούν να βελτιώσουν σε σημαντικό βαθμό τη διάθεσή μας.

Ακολουθεί βίντεο με μια μικρού μήκους ταινία για την υδροθεραπεία:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Συκώτι : Τρόφιμα για την ομαλή λειτουργιά του

Ρετινόλη : Ο Ρόλος της στην επιδερμίδα

Η Αγγελική  Πετροπούλου στο Healthweb.gr: Βιώνουμε μετατραυματικό στρες λόγω καραντίνας  

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Νευρώσεις : Αυτά είναι τα χαρακτηριστικά τους

Νευρώσεις :  Η νεύρωση ήταν, μια διαγνωστική ψυχολογική διαταραχή που παρεμβαίνει στην ποιότητα ζωής χωρίς να διαταράξει την αντίληψη ενός ατόμου για την πραγματικότητα.

Οι έφηβες σημείωσαν σημαντικές αυξήσεις στις επισκέψεις του τμήματος έκτακτης ανάγκης για ύποπτες απόπειρες αυτοκτονίας σύμφωνα με τα CDC.

Οι ενήλικες που εργάζονται από το σπίτι, περνούν περισσότερο χρόνο με τα παιδιά, μπορεί να έχουν καλύτερα αναγνωρισμένες αυτοκτονικές συμπεριφορές παιδιών και είχαν μεγαλύτερη δυνατότητα να μεταφέρουν παιδιά στο νοσοκομείο, επεσήμαναν οι ερευνητές.

Πέντε λόγοι που η γιόγκα μπορεί να προάγει την ψυχική σας υγεία

Γιόγκα και ψυχική υγεία: Η γιόγκα μπορεί να βοηθήσει το μυαλό να ηρεμήσει και να ανακουφίσει το άγχος και τις ανησυχίες που πλήττουν την καθημερινότητα. Τα οφέλη της όμως μπορούν να επεκταθούν και σε πιο σοβαρά ψυχολογικά ζητήματα.

Η σωματική άσκηση μειώνει τον κίνδυνο κατάθλιψης

Κατάθλιψη: Η μελέτη, που διεξήχθη από το Γενικό Νοσοκομείο της Μασαχουσέτης και δημοσιεύτηκε χτες στην επιστημονική επιθεώρηση «Depression and Anxiety» έδειξε ότι ακόμα και αν υπάρχουν ορισμένα γονίδια που αυξάνουν την πιθανότητα ενός ανθρώπου να εμφανίσει κατάθλιψη, η αύξηση της σωματικής δραστηριότητας μπορεί να αντισταθμίσει τον κίνδυνο.

Οι σύντροφοι των ατόμων με σχιζοφρένεια και διπολική διαταραχή συχνά αντιμετωπίζουν προβλήματα ψυχικής υγείας

Η μελέτη μας δείχνει ότι υπάρχει ανάγκη για αυξημένη προσοχή σε ορισμένες οικογένειες όπου ο ένας ή και οι δύο γονείς έχουν ψυχική διαταραχή. Υπάρχει ανάγκη για εξειδικευμένες και στοχευμένες προσπάθειες για τις οικογένειες, ήδη από πολύ νωρίς στη ζωή του παιδιού.