Ψυχική Υγεία

Θάλασσα Ψυχική Υγεία: Ο ωκεανός έχει την φυσική δύναμη να ηρεμεί το σώμα και το πνεύμα [vid]

Θάλασσα Ψυχική Υγεία: Ο ωκεανός έχει την φυσική δύναμη να ηρεμεί το σώμα και το πνεύμα [vid]

Θάλασσα Ψυχική Υγεία: Δίπλα στις ανέκδοτες αναφορές περί των οφελών της θάλασσας - και ειδικότερα της κολύμβησης - στην ψυχική υγεία και ευεξία, οι έρευνες δεικνύουν του λόγου το αληθές: η τακτική κολύμβηση ή ακόμη και η απλή παραμονή μας στο νερό της θάλασσας μπορούν να ανακουφίσουν από προκλήσεις ψυχικής υγείας, συμπεριλαμβανομένων του στρες και της κατάθλιψης.

Όλο και πληθαίνουν οι ενδείξεις που υποδηλώνουν ότι η κολύμβηση στο ανοικτό νερό της θάλασσας μπορεί να ωφελήσει την ψυχική υγεία των κολυμβητών και κολυμβητριών. Το κλειδί εδώ, όπως και γενικά σε κάθε μορφή σωματικής άσκησης ή δραστηριότητας, είναι η συνέπεια στην προπόνηση. Την ίδια στιγμή, η οικοθεραπεία (που προσφέρει θεραπευτική παρέμβαση δια της φύσης) είτε πρόκειται για χώρους πράσινου ή για γαλάζιους τόπους συνιστάται και μελετάται εκτενώς.

Φαίνεται πως η θάλασσα και ο ωκεανός έχουν την φυσική δύναμη να ηρεμούν το πνεύμα και το σώμα. Η συνειδητότητα, ένας όρος που χρησιμοποιείται ευρέως προκειμένου να αναδείξει τα οφέλη και τις λειτουργίες της παραμονής μας στο παρόν – με επίγνωση – είναι ευκολότερο να επιτευχθεί σε φυσικούς τόπους. Όταν ο νους παύει για λίγο να ηχεί και να αναπαράγει τις ίδιες δέσμες σκέψεων, το σώμα μπορεί να έρθει σε επαφή με τη φύση μέσα του και εκτός και υπάρχει η αίσθηση μιας βαθύτερης χαλάρωσης και ενός αφήματος, που μας επιτρέπει να πλησιάσουμε τον εαυτό μας λιγότερο σκεπτικά ή κριτικά και να απολαύσουμε την απλότητα της στιγμής και της ύπαρξής μας στο φυσικό περιβάλλον.

Μάλιστα, σύμφωνα με μια μελέτη που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Health & Place τα άτομα που ζουν κοντά στο νερό και ειδικότερα το θαλασσινό έχουν λιγότερες πιθανότητες να βιώσουν προκλήσεις ψυχικής υγείας, συμπεριλαμβανομένου του άγχους και της κατάθλιψης. Εντωμεταξύ, ήδη από τα αρχαία χρόνια η θάλασσα ήταν τόπος “συνταγογράφησης” στις περιπτώσεις μελαγχολίας ή θλίψης. Στο παρελθόν, η θέα στον ωκεανό και η εγγύτητα με τη θάλασσα και το θαλασσινό νερό θεωρούνταν ως μια αποτελεσματική θεραπεία για διάφορες παθήσεις, συμπεριλαμβανομένης της φυματίωσης. Σύγχρονα στοιχεία δεικνύουν ότι οι ευεργετικές επιδράσεις της θάλασσας και του θαλασσινού αέρα σε συνδυασμό με τα οφέλη που παρέχει η κολύμβηση μπορούν να βελτιώσουν σε σημαντικό βαθμό τη διάθεσή μας.

Ακολουθεί βίντεο με μια μικρού μήκους ταινία για την υδροθεραπεία:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Συκώτι : Τρόφιμα για την ομαλή λειτουργιά του

Ρετινόλη : Ο Ρόλος της στην επιδερμίδα

Η Αγγελική  Πετροπούλου στο Healthweb.gr: Βιώνουμε μετατραυματικό στρες λόγω καραντίνας  

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Τα οφέλη του διαλογισμού στην συναισθηματική και ψυχική υγεία

Διαλογισμός και ψυχική υγεία: Μέσω του διαλογισμοού ο νους σταδιακά εκπαιδεύεται να νοεί τα γεγονότα, νοητικά, συναισθηματικά, ως παροδικές μόνον εκφάνσεις και να μην προσκολάται σε αυτά. Μέσα από αυτήν την αποδεύσμευση, με το χρόνο, είμαστε σε θέση να υιοθετήσουμε μια πιο αισιόδοξη προοπτική για τη ζωή γενικά.

Όταν ακόμα και τα πιο ακραία συμπτώματα έχουν νόημα και λειτουργία

Η ψυχοδυναμική ερμηνεία της σχιζοφρένειας έχει μακρά και πολύπλοκη ιστορία. Μέχρι τη δεκαετία του 1990, οι περισσότεροι ψυχίατροι ήταν πρόθυμοι να εφαρμόσουν τις ταχέως εξελισσόμενες γνώσεις στον τομέα των νευροεπιστημών στη μελέτη της σχιζοφρένειας. Η ψυχανάλυση είχε κηρυχθεί «νεκρή».

Πώς η ηχορύπανση επηρεάζει την ψυχική σας υγεία;

Ηχορύπανση ψυχική υγεία: Ο θόρυβος έχει αρνητικό αντίκτυπο στην υγεία, τόσο σε σωματικό όσο και σε πνευματικό επίπεδο, δυσχεραίνοντας μακροπρόθεσμα το βιοτικό επίπεδο των ανθρώπων.