Ψυχική Υγεία

Ισοχρονικοί ήχοι : Διασκεδάστε τα εγκεφαλικά σας κύματα

Ισοχρονικοί ήχοι : Διασκεδάστε τα εγκεφαλικά σας κύματα

Ισοχρονικοί ήχοι : Οι ισοχρονικοί ήχοι είναι απλοί ήχοι που ενεργοποιούνται και απενεργοποιούνται σε κανονικά, ομοιόμορφα διαστήματα.

Οι ισοχρονικοί ήχοι χρησιμοποιούνται στη διαδικασία του εγκεφάλου. Ο εγκέφαλος του εγκεφαλικού κύματος αναφέρεται σε μια μέθοδο για τον συγχρονισμό των εγκεφαλικών κυμάτων με ένα συγκεκριμένο ερέθισμα. Αυτό το ερέθισμα είναι συνήθως ένα ηχητικό ή οπτικό μοτίβο.

Τεχνικές ψυχαγωγίας εγκεφάλου, όπως η χρήση ισοχρονικών τόνων, μελετώνται ως πιθανή θεραπεία για μια ποικιλία καταστάσεων υγείας. Αυτά μπορεί να περιλαμβάνουν πράγματα όπως πόνο, διαταραχή ελλειμματικής προσοχής (ΔΕΠΥ) και άγχος .

Τι είναι
  • Οι ισοχρονικοί ήχοι χρησιμοποιούνται για την ψυχαγωγία των εγκεφαλικών κυμάτων, στην οποία τα εγκεφαλικά σας κύματα δημιουργούνται για συγχρονισμό με τη συχνότητα που ακούτε. Πιστεύεται ότι ο συγχρονισμός των εγκεφαλικών κυμάτων σας με μια συγκεκριμένη συχνότητα μπορεί να προκαλέσει διάφορες ψυχικές καταστάσεις.
  • Τα εγκεφαλικά κύματα παράγονται από ηλεκτρική δραστηριότητα στον εγκέφαλο . Μπορούν να μετρηθούν χρησιμοποιώντας μια τεχνική που ονομάζεται ηλεκτροεγκεφαλογράφημα (EEG) .
  • Υπάρχουν διάφοροι αναγνωρισμένοι τύποι εγκεφαλικών κυμάτων. Κάθε τύπος σχετίζεται με ένα εύρος συχνοτήτων και μια ψυχική κατάσταση. Παρατίθενται κατά σειρά από την υψηλότερη συχνότητα έως τη χαμηλότερη, πέντε κοινές κατηγορίες είναι:
  • Γάμμα: μια κατάσταση υψηλής συγκέντρωσης και επίλυσης προβλημάτων
  • Beta: ενεργός νους ή φυσιολογική κατάσταση αφύπνισης
  • Άλφα: ένα ήρεμο, ξεκούραστο μυαλό
  • Θήτα: μια κατάσταση κούρασης, ονειροπόλησης ή πρόωρου ύπνου
  • Δέλτα: βαθύς ύπνος ή ονειρεμένη κατάσταση

  • Πολλοί ισοχρονικοί ήχοι ρυθμίζονται στη μουσική. Ακολουθεί ένα παράδειγμα από το κανάλι YouTube Jason Lewis – Mind Amend. Αυτή η συγκεκριμένη μουσική έχει σκοπό να μειώσει το άγχος.
  • Εάν είστε περίεργοι πώς μοιάζουν οι ισοχρονικοί ήχοι, δείτε αυτό το βίντεο YouTube από το Cat Trumpet:
Ισοχρονικά έναντι αμφιβληστροειδών και μονοφωνικών παλμών
  • Μπορεί να έχετε ακούσει για άλλους τύπους τόνων, όπως οι ρυθμοί binaural και monaural. Αλλά πώς διαφέρουν από τους ισοχρονικούς τόνους;
  • Σε αντίθεση με τους ισοχρονικούς τόνους, τόσο οι δυαδικοί όσο και οι μονοφωνικοί ρυθμοί είναι συνεχείς. Ο τόνος δεν είναι ενεργοποιημένος και απενεργοποιημένος όπως είναι με ισοχρονικό τόνο. Ο τρόπος που δημιουργούνται είναι επίσης διαφορετικός, όπως θα συζητήσουμε παρακάτω.

Ακολουθεί βίντεο για την ψυχική υγεία

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Ασθενείς με εξασθενημένο ανοσοποιητικό σύστημα δεν ανταποκρίνονται στον εμβολιασμό COVID-19

Ομοιοπαθητική ιατρός στην Καλιφόρνια εμπλέκεται σε απάτη έκδοσης ψευδών πιστοποιητικών εμβολιασμού covid-19

Η πανδημία δεν τελειώνει με το εμβόλιο covid-19 για τους ανοσοκατασταλμένους

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Οι δέκα πιο ευτυχισμένες πολιτείες των ΗΠΑ με βάση 31 βασικούς δείκτες

Τόσο η Νέα Υόρκη όσο και το Νιου Τζέρσεϊ έχουν τις λιγότερες αυτοκτονίες (ανά 100.000 κατοίκους) στις 8. Αυτό είναι τέσσερις φορές χαμηλότερο από το Ουαϊόμινγκ, το οποίο έχει 29 αυτοκτονίες ανά 100.000 άτομα.

Ενισχύστε την ψυχική σας ανθεκτικότητα μέσω του mindfulness

Ψυχική υγεία: Μόλις λίγα λεπτά επίγνωσης, διαμέσου της εστίασης στο παρόν, και διαλογισμού μπορούν να σας βοηθήσουν να συγκρατήσετε τα συναισθήματα που σας προκαλούν και να παρατηρήσετε τα ισχυρά μοτίβα σκέψης και συμπεριφοράς που ενδεχόμενα οδηγούν και τροφοδοτούν τις υπερβολικές ανησυχίες.

"Κλειδιά" συμβατής διαχείρισης του στρες

Δεν παίρνουμε τα πράγματα προσωπικά. Ένα ομολογουμένως δύσκολο εγχείρημα, ειδικά αν είστε ευαίσθητοι, αλλά να θυμάστε πως όταν οι άλλοι σας εκφράζουν θυμό, συνήθως δεν αφορά άμεσα εσάς, αλλά κάτι το οποίο ταλαιπωρεί εκείνους προσωπικά.

Η κολύμβηση ως μέσο διαχείρισης των συναισθηματικών και ψυχικών προκλήσεων

Κολύμβηση: Το να είσαι ενεργός/η σωματικά έχει θετικό αντίκτυπο στην ψυχική υγεία, όπως: βελτίωση της διάθεσης, αύξηση της αυτοεκτίμησης, μείωση του κινδύνου κατάθλιψης, επιβράδυνση της άνοιας και της γνωστικής παρακμής, βελτίωση του ύπνου και μείωση του άγχους.

Ο Φρόιντ όρισε τον δευτερογενή ναρκισσισμό ως απόσυρση της λίμπιντο ή των συναισθημάτων αγάπης από τα αντικείμενα (άλλους ανθρώπους)

Στον δευτερογενή ναρκισσισμό, η απομόνωση μπορεί να είναι απαραίτητη για την πραγματοποίηση των μεγαλοπρεπών φαντασιώσεων που καθησυχάζουν τον εαυτό, καθώς και για την εστίαση στην αγάπη προς τον εαυτό. Μπορεί να μην θέλουν να βρίσκονται κοντά σε άλλους που βασίζονται στην πραγματικότητα, καθώς η πραγματικότητα μπορεί να γίνεται αντιληπτή σαν επίθεση.