Ψυχική Υγεία

Είμαι στενοχωρημένη: Εδώ μερικοί τρόποι να αισθανθείς ομορφότερα

Είμαι στενοχωρημένη: Εδώ μερικοί τρόποι να αισθανθείς ομορφότερα

Είμαι στενοχωρημένη: Εδώ μερικοί τρόποι να αισθανθείς ομορφότερα. Η κατάθλιψη είναι πιο περίπλοκη απ' ό,τι νομίζουν οι περισσότεροι. Δεν έχει να κάνει μόνο με το να είσαι λυπημένος και σίγουρα δεν έχει να κάνει με το να είσαι τεμπέλης. Αλλά αυτές είναι κοινές παρανοήσεις που μερικές φορές εμποδίζουν τους ανθρώπους να αναζητήσουν θεραπεία και να λάβουν τη βοήθεια που χρειάζονται για να αισθανθούν καλύτερα.

Ακόμα και όταν βιώνετε κατάθλιψη, μπορεί να είναι δύσκολο να προσδιορίσετε πώς αισθάνεστε και μπορεί να είναι δύσκολο να λάβετε μέτρα για να βελτιώσετε τη διάθεση και την προοπτική σας αυτή τη στιγμή.  Μια καλύτερη κατανόηση του πώς αισθάνεσαι και της ενέργειας που μπορείς να κάνεις μπορεί να σου δώσει τη δυνατότητα να ζήσεις την καλύτερη ζωή σου ακόμα και όταν νιώθεις κατάθλιψη.

Κάποιοι άνθρωποι βιώνουν μεγαλύτερη ευερεθιστότητα από τη θλίψη όταν είναι καταθλιπτικοί, άλλοι αναφέρουν αισθήματα ενοχής και απελπισίας. Και ενώ κάποιοι άνθρωποι αναφέρουν ότι τα συναισθήματά τους παραμένουν αρκετά σταθερά, άλλοι λένε ότι η κατάθλιψη τους κάνει τα συναισθήματά τους να αλλάζουν αρκετά γρήγορα. Πριν μπορέσετε να πάρετε αποφάσεις για το πώς να αντιμετωπίσετε καλύτερα την κατάθλιψη ή για το είδος των θεραπειών που θέλετε να δοκιμάσετε, είναι σημαντικό να αποκτήσετε καλύτερη κατανόηση των συναισθημάτων που βιώνετε. Τότε, μπορείς να αναπτύξεις ένα σχέδιο για να αντιμετωπίσεις κάθε ένα από αυτά τα συναισθήματα που συναντάς. Αυτό που δουλεύει για να σας ηρεμήσει όταν αισθάνεστε αγχωμένοι μπορεί να μην είναι χρήσιμο όταν νιώθετε μη εκτιμημένοι.

Η εκμάθηση για την αναγνώριση αυτών των συναισθηματικών στοιχείων που συναντάτε μπορεί να σας βοηθήσει να αναπτύξετε στρατηγικές για να αισθανθείτε καλύτερα νωρίτερα. Και ενώ η εμπειρία όλων με τα καταθλιπτικά συμπτώματα είναι λίγο διαφορετική, η ανάπτυξη μιας καλύτερης κατανόησης των συναισθημάτων που συναντάτε μπορεί να σας βοηθήσει να καθορίσετε ποιες δεξιότητες αντιμετώπισης λειτουργούν καλύτερα για εσάς.

  • Μικρά βήματα

Η κατάθλιψη μπορεί να προσπαθήσει να σας πείσει να μείνετε στο κρεβάτι όλη μέρα. Αλλά το να μείνεις στο κρεβάτι είναι πιθανό να σε κρατήσει κολλημένο σε μια καταθλιπτική διάθεση. Ίσως χρειαστεί να πιέσετε τον εαυτό σας για να σηκωθείτε, να ντυθείτε, να πάτε μια βόλτα ή να καλέσετε έναν φίλο. Αν και μπορεί να πιστεύετε ότι κανένα από τα πράγματα δεν θα σας βοηθήσει να αισθανθείτε καλύτερα (ή ακόμα και να πιστεύετε ότι θα σας κάνει να αισθανθείτε χειρότερα), η ενεργοποίηση μπορεί να μειώσει λίγο τα συμπτώματά σας εάν είστε πρόθυμοι να δοκιμάσετε.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Μελέτη συνδέει τον ακανόνιστο ύπνο με την κατάθλιψη

Μπορεί να μας θεραπεύσει ο αισθησιασμός;

Shikata ga nai: Το θάρρος να αλλάξεις αποδεχόμενος αυτό που δεν μπορεί να αλλάξει

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Εξημερώστε την κατάθλιψη, στρέφοντας την προσοχή σας προς τα μέσα

Αυτοφροντίδα Ψυχική υγεία: Όταν προσπαθείτε να εξημερώσετε την κατάθλιψη, μερικές φορές βοηθά να στρέψετε την προσοχή σας προς τα μέσα. Ακόμα κι αν ακολουθείτε ήδη θεραπεία με φάρμακα και λαμβάνετε υποστήριξη από ειδικούς ψυχικής υγείας, η φροντίδα του εσωτερικού σας εαυτού μπορεί να ανυψώσει το πνεύμα σας και να σας βοηθήσει να διαχειριστείτε καλύτερα τα συναισθήματά σας. Τα πάντα, από το διαλογισμό μέχρι την απλή διασκέδαση μπορεί να είναι μέρος του σχεδίου.

Η πλήξη του lockdown μας παγιδεύει καταστροφικά

Η πλήξη φαίνεται να είναι μια συναισθηματική κατάσταση που μας ωθεί να αλλάξουμε τη συμπεριφορά μας - αν αυτό έχει θετικό ή αρνητικό αποτέλεσμα εξαρτάται εξ ολοκλήρου από το άτομο και την κατάστασή του.

Απλά αλλά αποτελεσματικά βήματα για να απαλλαγείτε από το στρες

Στρες: Είναι από τις πιο χρήσιμες διεργασίες που συμβαίνουν στον οργανισμό μας. Χωρίς το στρες, θα ήμασταν ανίκανοι να λειτουργήσουμε υπό πίεση. Εκεί, όμως, υπάρχει ένα πρόβλημα. Η πίεση φαίνεται να αυξάνεται, και μαζί της τα επίπεδα του στρες μας, σε σημείο που μάλλον δεν είναι διαχειρίσιμο.

Ανακουφίστε τα συμπτώματα του άγχους σε 5'

Ψυχική Υγεία Άγχος: Χαλαρώστε. Το αξίζετε, είναι καλό για εσάς και το περιβάλλον σας, ενώ παίρνει λιγότερο χρόνο από ό,τι νομίζετε. Δεν χρειάζεστε ένα σαββατοκύριακο στο σπα ή βουνίσια πεζοπορία στο καταφύγιο για να περιορίσετε το άγχος στη ζωη σας. Κάθε μία από τις συμβουλές που ακολουθούν για την ανακούφιση του στρες μπορεί να σας μεταφέρει από την αίσθηση "πανικού" σε κατάσταση ommm σε λιγότερο από 15 λεπτά!

Ζήλια, ευμετάβλητη διάθεση και κίνδυνος Αλτσχάιμερ

Υγεία Γυναίκες Έρευνα: Το χρόνιο άγχος, ο νευρωτισμός στη μέση ηλικία συνδέονται με διπλάσιες πιθανότητες εμφάνισης άνοιας, προτείνουν οι ερευνητές. Συγκεκριμένα, οι μεσήλικες γυναίκες με νευρωτικό στυλ προσωπικότητας και παρατεταμένο στρες μπορεί να έχουν αυξημένο κίνδυνο ανάπτυξης νόσου του Αλτσχάιμερ, σύμφωνα με μια σουηδική έρευνα.

Οι άνθρωποι που πάσχουν από άγχος και κατάθλιψη εμφανίζουν νωρίτερα Αλτσχάιμερ

Κατάθλιψη: Οι άνθρωποι με κατάθλιψη ή άγχος που εμφανίζουν Αλτσχάιμερ εκδηλώνουν συχνά τα πρώτα συμπτώματα αυτής της συχνότερης μορφής άνοιας σε πιο μικρή ηλικία, σε σχέση με όσους, επίσης, παθαίνουν τη νευροεκφυλιστική νόσο αλλά δεν έχουν άγχος ή κατάθλιψη.

Τα φυτά εσωτερικού χώρου βελτιώνουν την ψυχολογική μας κατάσταση στο lockdown

Lockdown: Τα τρία τέταρτα των συμμετεχόντων (74%) στην έρευνα δήλωσαν ότι τα φυτά στο σπίτι τους βοήθησαν να νιώσουν καλύτερα, όσο καιρό ήταν περιορισμένοι και δεν μπορούσαν να βγουν έξω ελεύθερα για να πάνε σε ανοικτούς χώρους και στη φύση.