Ψυχική Υγεία

Αθλητισμός: Μελέτη δείχνει πόση άσκηση μπορεί να καταπολεμήσει την κατάθλιψη [vid]

Αθλητισμός: Μελέτη δείχνει πόση άσκηση μπορεί να καταπολεμήσει την κατάθλιψη [vid]

Αθλητισμός: Aκόμη και μικρές δόσεις σωματικής δραστηριότητας, όπως το γρήγορο περπάτημα, μπορεί να μειώσουν σημαντικά τον κίνδυνο κατάθλιψης, σύμφωνα με μια νέα ανάλυση δεδομένων.

Τα συνιστώμενα επίπεδα άσκησης στις Ηνωμένες Πολιτείες, σύμφωνα με τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων των ΗΠΑ, περιλαμβάνουν αερόβια δραστηριότητα σε μέτρια επίπεδα (όπως γρήγορο περπάτημα) για 2,5 ώρες την εβδομάδα, μαζί με προπόνηση όλων των βασικών μυϊκών ομάδων δύο φορές την εβδομάδα. Εναλλακτικά, μπορείτε να επιλέξετε μια έντονη αερόβια άσκηση, όπως τρέξιμο, για 1,25 ώρες κάθε εβδομάδα, μαζί με την ίδια ποσότητα προπόνησης ενδυνάμωσης.

Τα οφέλη της άσκησης στην υγεία

Η μέτρια έως έντονη άσκηση είναι ωφέλιμη για την υγεία, σύμφωνα με το CDC. Ειδικότερα, βελτιώνει τον ύπνο, μειώνει την αρτηριακή πίεση, προστατεύει από καρδιακές παθήσεις, διαβήτη και καρκίνο, μειώνει το άγχος, ενισχύει τη διάθεση και καταπολεμά το άγχος και την κατάθλιψη. Αλλά στον πολυάσχολο κόσμο του σήμερα, πολλοί άνθρωποι δυσκολεύονται να εντάξουν στη ρουτίνα τους το τζόκινγκ ή μια επίσκεψη στο γυμναστήριο.

Τα ευρήματα της μετα-ανάλυσης

Σύμφωνα με τα ευρήματα της μετα-ανάλυσης ωστόσο, περίπου 1,25 ώρες γρήγορο περπάτημα την εβδομάδα θα μπορούσαν να αποφέρουν 18% χαμηλότερο κίνδυνο κατάθλιψης. Συγκεκριμένα, η μετα-ανάλυση, που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό JAMA Psychiatry, εξέτασε 15 μελέτες στις οποίες συμμετείχαν πάνω από 190.000 άτομα για να καθορίσει πόση άσκηση χρειαζόταν για τη μείωση της κατάθλιψης.

Οι ενήλικες που έκαναν δραστηριότητες ισοδύναμες με 1,25 ώρες γρήγορο περπάτημα την εβδομάδα είχαν 18% χαμηλότερο κίνδυνο εμφάνισης κατάθλιψης σε σύγκριση με εκείνους που δεν ασκούνταν, ανέφερε η μελέτη. Την ίδια ώρα, 2,5 ώρες γρήγορο περπάτημα την εβδομάδα συσχετίστηκαν με 25% χαμηλότερο κίνδυνο κατάθλιψης, ανέφεραν οι συγγραφείς της μελέτης.

Τα οφέλη ήταν ισχυρότερα όταν οι συμμετέχοντες “μεταπήδησαν” από την καθιστική ζωή στην άσκηση, συμπεραίνει η μελέτη. Ωστόσο, η άσκηση πάνω από τα συνιστώμενα επίπεδα δεν απέφερε πρόσθετα οφέλη. «Τα ευρήματά μας έχουν επομένως σημαντικά νέα αποτελέσματα για τους επαγγελματίες υγείας που κάνουν συστάσεις για τον τρόπο ζωής, ειδικά σε ανενεργά άτομα που μπορεί να αντιλαμβάνονται τον τρέχοντα προτεινόμενο στόχο (της άσκησης) ως μη ρεαλιστικό», έγραψαν οι συγγραφείς.

Ακολουθεί σχετικό βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Οι καλύτερες ασκήσεις για την υγεία της καρδιάς

Άσκηση και πόνος στο γόνατο: Do & Dont's

Πώς η γιόγκα ενισχύει την ψυχική υγεία των ανδρών

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Η άσκηση ανακουφίζει τα συμπτώματα κατάθλιψης & άγχους

Αθλητισμός: Τα συμπτώματα κατάθλιψης και άγχους συχνά βελτιώνονται με την άσκηση. Ακολουθούν μερικές ρεαλιστικές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να ξεκινήσετε και να παραμείνετε κινητοποιημένοι.

Διαδικτυακός εκφοβισμός και αυτοκτονία στην πρώιμη εφηβεία

Διαδικτυακός εκφοβισμός: Οι νέοι έφηβοι που γίνονται στόχοι διαδικτυακού εκφοβισμού είναι πιο πιθανό να αναφέρουν σκέψεις και απόπειρες αυτοκτονίας, μια συσχέτιση που υπερβαίνει τη σχέση μεταξύ αυτοκτονίας και παραδοσιακού εκφοβισμού - εκτός διαδικτύου, σύμφωνα με νέα έρευνα από το Lifespan Brain Institute (LiBI) του Νοσοκομείου Παίδων της Φιλαδέλφειας. (CHOP) και το Πανεπιστήμιο της Πενσυλβάνια. Τα ευρήματα δημοσιεύτηκαν σήμερα στο JAMA Network Open.

Τι σημαίνει το Deadnaming και πως επηρεάζει ψυχικά την αλλαγή φύλου;

Deadnaming: Η αλλαγή των ονομάτων είναι συχνά ένα κομβικό σημείο στη διαδικασία της εξόδου για τρανς άτομα και άτομα με διαφορετικό φύλο, και η συζήτηση γύρω από τη σημασία ενός ονόματος στην ταυτότητα κάποιου είναι καθολική. 

Τα ταξίδια μπορούν να προσφέρουν πραγματικά οφέλη για την ψυχική υγεία

Ταξιδιωτική θεραπεία: Οι ιατροί μπορούν να συστήσουν θεραπείες άνοιας όπως μουσικοθεραπεία, άσκηση, γνωστική διέγερση, θεραπεία αναπόλησης, αισθητηριακή διέγερση και προσαρμογές στις ώρες γευμάτων και στο περιβάλλον του ασθενούς, ενώ όλα αυτά τα βρίσκουμε συχνά στις διακοπές.

ΠΟΥ: Η ψηφιακή παρέμβαση ψυχικής υγείας αποτελεσματική στη μείωση της κατάθλιψης μεταξύ προσφύγων

ΠΟΥ: Έχει υπολογιστεί ότι το 22% των εκτοπισμένων, πληγέντων από τον πόλεμο Σύριων στον Λίβανο υποφέρουν από μέτρια έως σοβαρά συμπτώματα κατάθλιψης. Αν και η κατάθλιψη και άλλες κοινές ψυχικές διαταραχές είναι η κύρια αιτία αναπηρίας, η συντριπτική πλειοψηφία των εκτοπισμένων δεν λαμβάνουν θεραπεία.

Οι παιδίατροι συνιστούν να ελέγχονται όλοι οι έφηβοι για κίνδυνο αυτοκτονίας

Τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων διαπίστωσαν ότι το 44% των εφήβων ένιωθαν απελπισία ή επίμονη θλίψη τούς πρώτους μήνες του 2021 και το 55% δήλωσε ότι υπέστη συναισθηματική κακοποίηση στο σπίτι, σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύθηκε την 1η Απριλίου.

Πώς συνδέεται η ψυχολογία των παιδιών με των γονιών;

Ψυχολογία: Η ψυχική υγεία γονέων και παιδιών συνδέεται με πολλούς τρόπους. Οι γονείς που έχουν τις δικές τους προκλήσεις ψυχικής υγείας, μπορεί να έχουν μεγαλύτερη δυσκολία να φροντίσουν το παιδί τους σε σύγκριση με τους γονείς που περιγράφουν την ψυχική τους υγεία ως καλή.