Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Διατροφή

Τροφές αλκοόλ: Τροφές που πρέπει να σταματήσετε να ανακατεύετε ενώ πίνετε αλκοόλ

Τροφές αλκοόλ: Τροφές που πρέπει να σταματήσετε να ανακατεύετε ενώ πίνετε αλκοόλ

Τροφές αλκοόλ: Γνωρίζατε ότι όσο περισσότερο αλκοόλ καταναλώνει κανείς τόσο πιο πιθανό είναι να πεινάει; 

Είτε γιορτάζετε μια χαρούμενη περίσταση, είτε διασκεδάζετε επισκέπτες είτε περνάτε εκείνες τις ήσυχες νύχτες στην άνεση του σπιτιού σας, το αλκοόλ και το φαγητό είναι παράδεισος, μόνο όταν καταναλώνεται με μέτρο. Γνωρίζατε ότι όσο περισσότερο αλκοόλ καταναλώνει κανείς τόσο πιο πιθανό είναι να πεινάει; Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι το αλκοόλ αυξάνει την πείνα με τέτοιο τρόπο που το άτομο μπορεί να καταλήξει να λαχταράει αλμυρά φαγητά όπως πίτσα, τηγανητά και πικάντικα φαγητά. Αλλά εδώ είναι μια υπενθύμιση ότι αυτός είναι ο χειρότερος συνδυασμός τροφίμων.

Τροφές που πρέπει να αποφεύγετε με αλκοόλ

Όταν πρόκειται για συγκεκριμένους συνδυασμούς φαγητού και αλκοόλ, υπάρχουν πολλοί παραδοσιακοί συνδυασμοί που καταναλώνονται και αγαπούνται από πολλούς. Ποιος μπορεί να χάσει το κρασί και το τυρί; Ωστόσο, ορισμένα τρόφιμα δεν συνδυάζονται τόσο καλά με το αλκοόλ. Θα σας βοηθήσει να καταλάβετε ότι το σώμα προτιμά να αφομοιώσει το αλκοόλ που προσλαμβάνεται πρώτα από τα άλλα μακροθρεπτικά συστατικά που καταναλώνονται. Έτσι, ενώ θα πρέπει να καταναλώνετε αλκοόλ με μέτρο, είναι επίσης σημαντικό να παρακολουθείτε ποιες κατηγορίες τροφίμων καταναλώνετε όταν πίνετε. Ένας λάθος συνδυασμός τροφίμων μπορεί να προκαλέσει προβλήματα υγείας.

1. Μπύρα και ψωμί

Η μπύρα και το ψωμί μπορεί να είναι ένας επιβλαβής συνδυασμός επειδή αφυδατώνει το σώμα. Δεδομένου ότι η μπύρα και το ψωμί έχουν μαγιά σε μεγαλύτερες ποσότητες, το συκώτι δεν είναι σε θέση να επεξεργαστεί το αλκοόλ που καταναλώνεται. Λόγω της υπερβολικής ποσότητας μαγιάς στο σώμα, το στομάχι αδυνατεί να καλύψει τη διαδικασία της πέψης. Επιπλέον, το σώμα προσπαθεί να απαλλαγεί από τις τοξίνες που μπορεί να οδηγήσουν σε πεπτικά προβλήματα ή φούσκωμα.

2. Σοκολάτες

Αν και μπορεί να υπάρχουν πρόσθετα οφέλη για την υγεία από την κατανάλωση σοκολάτας, ο συνδυασμός της με αλκοόλ μπορεί να προκαλέσει γαστρεντερικά προβλήματα που βλάπτουν την εντερική επένδυση, ειδικά εάν είστε επιρρεπείς σε πεπτικά προβλήματα. Η σοκολάτα περιέχει τόσο καφεΐνη όσο και κακάο, που μπορεί να επιδεινώσουν τα στομαχικά προβλήματα και να προκαλέσουν συνεχή πείνα.

3. Πίτσα

Αν και αυτό μπορεί να ακούγεται σπαρακτικό, είναι αλήθεια. Πίτσα και αλκοόλ δεν πάνε καλά μαζί. Με το αλκοόλ, η ζύμη δεν χωνεύεται σωστά και μπορεί να προκαλέσει πόνο και ενόχληση στο στομάχι. Επιπλέον, η πίτσα μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων και αύξησης βάρους.

4. Φασόλια ή φακές

Το αλκοόλ δυσκολεύει την πέψη των τροφίμων που είναι καλές πηγές σιδήρου, όπως τα φασόλια ή οι φακές. Το αλκοόλ και τα φασόλια έχουν αρνητική επίδραση στα έντερα και μπορεί να βλάψουν το πεπτικό σύστημα.

5. Αλμυρά είδη διατροφής

Τι καλύτερος συνδυασμός από αλκοόλ και πατάτες; Αν το νομίζετε, βάζετε τον εαυτό σας σε κίνδυνο. Η υψηλή περιεκτικότητα σε νάτριο στα αλμυρά τρόφιμα μπορεί να προκαλέσει στομαχικά προβλήματα. Στην πραγματικότητα, τα υψηλότερα επίπεδα αλατιού μπορεί να οδηγήσουν σε αφυδάτωση, η οποία με τη σειρά της αυξάνει την κατανάλωση αλκοόλ.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Ποιος είναι ο κατάλληλος τρόπος για να πίνετε το ούζο;

Έρευνα λέει ότι η μπύρα μπορεί να αποτρέψει τη νόσο του Αλτσχάιμερ και τα συμπτώματά της

Η κατανάλωση αλκοόλ δεν φέρνει οφέλη για την υγεία

Οι νέοι είναι πιο πιθανό να απολαύσουν ένα φλιτζάνι τσάι παρά μια μπύρα

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Πώς προστατεύουν την υγεία της μαμάς και του μωρού τα μούρα

Μούρα εγκυμοσύνη: Τα μούρα μορέας είναι ένας πολύτιμος θησαυρός για την υγεία, ιδιαίτερα κατά την εγκυμοσύνη. Αυτά τα μικρά φρούτα προσφέρουν πληθώρα ωφελειών που μπορούν να συμβάλουν στην καλή υγεία της μητέρας και του μωρού

Πώς οι τροφές που καταναλώνουμε μπορούν να βελτιώσουν την διάθεση μας;

Σεροτονίνη: Η ενίσχυση της σεροτονίνης, ενός νευροδιαβιβαστή που σχετίζεται με τη ρύθμιση της διάθεσης, μπορεί να υποστηριχθεί με τη συμπερίληψη συγκεκριμένων τροφών στη διατροφή σας.

Φτιάξτε τη δική σας σοκολάτα του Ντουμπάι στο σπίτι

Σοκολάτα Ντουμπάι: Η σοκολάτα του Ντουμπάι είναι η τέλεια λύση που μπορείτε να δοκιμάσετε. Αυτός ο συνδυασμός γεύσεων Μέσης Ανατολής με εκλεκτή σοκολάτα είναι σίγουρο ότι θα ικανοποιήσει και τους πιο απαιτητικούς ουρανίσκους.

10 τροφές για την καταπολέμηση της κούρασης

Κούραση διατροφή: Η κόπωση μπορεί να είναι ένα σημαντικό εμπόδιο στην καθημερινή ζωή, επηρεάζοντας την παραγωγικότητα και τη συνολική ευημερία. Η ενσωμάτωση ορισμένων τροφών στη διατροφή

Ζάχαρη καρύδας: Είναι πράγματι τόσο υγιεινή;

Ζάχαρη καρύδας: Η ζάχαρη καρύδας έχει κερδίσει δημοτικότητα τα τελευταία χρόνια ως μια πιο υγιεινή εναλλακτική λύση στην κανονική επιτραπέζια ζάχαρη. Προέρχεται από το χυμό του φοίνικα καρύδας και υφίσταται ελάχιστη επεξεργασία,

Πώς βοηθάει το λεμονόνερο στην αποβολή των λίθων στα νεφρά;

Λεμονόνερο: Δεν πρέπει να το σκεφτείτε ως θεραπεία για τις πέτρες στα νεφρά Η ποσότητα του κιτρικού οξέος που μπορείτε να πάρετε από μια λογική ποσότητα λεμονιού μπορεί να μην είναι αρκετή για να επηρεάσει σημαντικά το pH των ούρων σας.

Η θρεπτική αξία των σπόρων καρπουζιού και οι ευεργετικές τους ιδιότητες

Σπόροι καρπουζιού: Οι σπόροι καρπουζιού, που συχνά απορρίπτονται, προσφέρουν στην πραγματικότητα αρκετά εκπληκτικά οφέλη για την υγεία όταν καταναλώνονται με μέτρο. Αυτοί οι σπόροι είναι πλούσιοι σε θρεπτικά συστατικά και μπορείτε να τους απολαύσετε καβουρδισμένους,

Close Icon