Η δημιουργία των μαύρων κύκλων κάτω απο τα μάτια  οφείλεται σε επίσχεση της ροής του φλεβικού αίματος και άλλων διακυτταρικών υγρώκαθώς επίσης και σε χαλάρωση των μυών στην περιοχή των ματιών.

Σχετικές πληροφορίες δίνει στο www.Life2day..gr ο Δημήτρης Γρηγοράκης,Κλινικός Διαιτολόγος- Διατροφολόγος, ΜSc Επιστημονικός Διευθυντής Κέντρου Διαιτολογικής Υποστήριξης Μεταβολικού Ελέγχου ΑΠΙΣΧΝΑΝΣΙΣ – ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ-Πρόεδρος Ελληνικής Διατροφής.

Οι περισσότεροι στην προσπάθεια τους να εξαφανίσουν του μαύρους κύκλους καταφεύγουν σε διάφορα προϊόντα  αισθητικής ή ακόμα και σε χειρουργικές επεμβάσεις. Εντούτοις, η λύση πολλές φορές είναι πιο απλή και βρίσκεται στο πιάτο μας!!!

μαυροι,κύκλοι,μάτια,ομορφιαΗ απομάκρυνση από το μεσογειακό τρόπο διατροφής, είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση της κατανάλωσης λιπαρών και αλμυρών τροφίμων. Τα τρόφιμα αυτά δυστυχώς είναι πλούσια σε νάτριο, του οποίου όταν αυξάνεται η συγκέντρωση στον οργανισμό, οδηγεί σε κατακράτηση υγρών. Μέρος της πλεονάζουσας ποσότητας υγρών συγκεντρώνεται στα κάτω βλέφαρα, με άμεσο αποτέλεσμα το πρήξιμο που δημιουργείται, να δίνει την εντύπωση σκιών κάτω από τα μάτια. Επιπλέον σε καταστάσεις έλλειψης σιδήρου, όπως στην περίπτωση της αναιμίας ή κατά τη διάρκεια της εμμηνορρυσίας ή σε άλλες παθολογικές καταστάσεις (αιμορροΐδες, πρωκτικός πολύποδας, έλκος, καρκίνος στομάχου, καρκίνος παχέως εντέρου), μειώνεται η οξυγόνωση και των κυττάρων της επιδερμίδας γύρω από τα μάτια με άμεση εκδήλωση μαύρων κύκλων κάτω από τα μάτια.

Τροφές & συνήθειες που μειώνουν τους μαύρους κύκλους κάτω από τα μάτια:

  • Αυξημένη πρόσληψη νερού
  • Τροφές πλούσιες σε σίδηρο: κόκκινο κρέας, πουλερικά, ψάρια, αυγά, συκώτι, μαϊντανός, σαρδέλες, φακές, σπανάκι.
  • Αποφυγή τροφών πλούσιων σε αλάτι: καπνιστά κρέατα, ζαμπόν, λουκάνικα, μπέικον, τουρσί, κέτσαπ, μουστάρδα, σάλτσες, πατατάκια, ποπ-κορν
  • Τροφές πλούσιες σε κάλιο & μαγνήσιο: μπανάνες, πατάτες, καστανό/αναποφλοίωτο  ρύζι, ζυμαρικά/δημητριακά ολικής αλέσεως, λαχανικά, όσπρια
  • Φρούτα & λαχανικά με φυσική διουρητική δράση & υψηλή περιεκτικότητα σε νερό: καρπούζι, αγγούρι, φράουλες, σέλινο, μαϊντανός, δυόσμος.
  • Πράσινο τσάι με διπλάσια περιεκτικότητα σε κατεχίνες.
  • Περπάτημα

ΓΡΑΨΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

Please enter your comment!
Please enter your name here