Pin It

Είναι σημαντικό όταν γυμνάζεσαι να έχεις συγχρόνως μια σωστή διατροφή. Το να τρως πριν τη γυμναστική σου είναι σημαντικό, αλλά το πιο σημαντικό είναι το σνακ μετά την άσκησή σου, το οποίο πρέπει να αναπληρώνει τις φθορές γλυκογόνου στους μυϊκούς ιστούς. Γι’ αυτό πρέπει να επιλέξεις σνακ που να συνδυάζουν πρωτεΐνες και υδατάνθρακες.


Οι μπανάνες αποτελούν μια καλή επιλογή. Μπορείς να τη μετατρέψεις σε σμούθι με λίγη πρωτεΐνη ορού γάλακτος και νερό. Μια άλλη επιλογή είναι ένα σνακ με πίτα ή ψωμάκι ολικής άλεσης σε συνδυασμό με χούμους, δηλαδή πολτοποιημένα ρεβίθια. Το ρεβίθι αποτελεί έναν τέλειο και ισορροπημένο συνδυασμό πρωτεΐνης και υδατανθράκων και η πίτα θα δημιουργήσει αίσθηση κορεσμού.


Το γιαούρτι είναι ένα ελληνικό προϊόν που αποτελεί θησαυρό για την υγεία μας, τη συνολική και ειδικά του πεπτικού μας συστήματος. Μετά τη γυμναστική μπορείς να τη συνδυάζεις με κάποιο φρούτο όπως κράνμπερις ή μύρτιλα για να πάρεις και λίγους υδατάνθρακες.


Τέλος η γαλοπούλα και το κασέρι χαμηλών λιπαρών αποτελεί ένα εύκολο και προτιμώμενο από πολλούς σνακ σε συνδυασμό με ένα μήλο για να πάρεις τους απαραίτητους υδατάνθρακες. Οργανώσου, αγόρασε ό,τι χρειάζεσαι για μια ισορροπημένη και σωστή διατροφή και ξεκίνησε ένα πρόγραμμα γυμναστικής που να σου ταιριάζει.


Μην παραλείπεις γεύματα και προτίμησε τα σνακς για ευκολία και λίγες θερμίδες.


 

Pin It