Fitness

Αυτοάνοση ασθένεια άσκηση: Πώς μειώνεται η κόπωση των ασθενών

Αυτοάνοση ασθένεια άσκηση: Πώς μειώνεται η κόπωση των ασθενών

Μειωμένη κόπωση εξασφαλίζει η αερόβια γυμναστική σε ασθενείς με συστηματικό ερυθυματώδη λύκο ισχυρίζεται νέα έρευνα

Αυτοάνοση ασθένεια άσκηση: Τα ευρήματά της παρουσίασε πρόσφατα ομάδα με ερευνητές από το Πανεπιστήμιο της Γρανάδας, σχετικά με τις θετικές επιπτώσεις της αερόβιας γυμναστικής σε ασθενείς με συστηματικό ερυθηματώδη λύκο, ένα αυτοάνοσο νόσημα που συνδέεται με αυξημένο κίνδυνο για την καρδιαγγειακή υγεία. Η έρευνα «Αποτελέσματα της Σωματικής Άσκησης στην Υποκλινική Αθηροσκλήρωση και Φλεγμονή σε Ασθενείς με Συστηματικό Ερυθυματώδη Λύκο» που ξεκίνησε το 2017, εξέτασε την επίδραση ενός προγράμματος δώδεκα εβδομάδων σταδιακής, εξατομικευμένης και ειδικά προσαρμοσμένης αερόβιας προπόνησης στην αρτηριακή δυσκαμψία και φλεγμονή σε γυναίκες με το αυτοάνοσο νόσημα, καθώς και στη φυσική κατάσταση και μεταβλητές όπως η κόπωση, η κατάθλιψη ή η συνολική ποιότητα ζωής, τις οποίες επηρεάζει η νόσος.

Σύμφωνα με τα κύρια ευρήματα της έρευνας που δημοσιεύονται στο Journal of Clinical Medicine, οι συμμετέχουσες στο πρόγραμμα αύξησαν σημαντικά την αερόβια κατάστασή τους σε σύγκριση με μια ομάδα που έλαβε απλώς πληροφορίες και συμβουλές για έναν υγιεινό τρόπο ζωής. Η απουσία αρνητικών επιπτώσεων στην αρτηριακή δυσκαμψία και τη φλεγμονή, κατέστησαν το πρόγραμμα μια ασφαλή παρέμβαση που δεν αυξάνει το καρδιαγγειακό κίνδυνο. Σε μια δημοσίευση στο Disability and Rehabilitation, έρευνα διαπίστωσε  σημαντική μείωση της κόπωσης στις ασθενείς που ακολούθησαν ένα πρόγραμμα γυμναστικής, μολονότι τα καταθλιπτικά συμπτώματα, το άγχος, η ποιότητα του ύπνου ή η ποιότητα ζωής δεν παρουσίασαν σημαντικές διαφορές σε σύγκριση με την άλλη ομάδα. Επιπλέον, για τη μείωση της γενικής κόπωσης υπεύθυνη αποδείχτηκε η αύξηση της αερόβιας ικανότητας μετά το πρόγραμμα άσκησης.

Η ερευνήτρια από το Πανεπιστήμιο της Γρανάδας Blanca Gavilán Carrera, αναφέρθηκε στα πορίσματα προηγούμενων ερευνών ότι, παρά τη συμβολή της ηλικίας στη σκλήρυνσης των αρτηριών και συνακόλουθα τον αυξημένο κίνδυνο αθηροσκλήρωσης, τα υψηλότερα επίπεδα καρδιακής αναπνοής συνδέθηκαν με μικρότερη ετήσια επιδείνωση της αρτηριακής δυσκαμψίας. Στα επόμενα χρόνια, θα πραγματοποιηθεί μια μελέτη παρακολούθησης στους συμμετέχοντες, για να υπάρξει καλύτερη κατανόηση της σωματικής δραστηριότητας και της φυσικής κατάστασης ως δείκτες υγείας στους ασθενείς με Συστηματικό Ερυθυματώδη Λύκο..

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Πως συνδέουν οι ερευνητές τον ερυθηματώδη λύκο με την εγκυμοσύνη

Πως ο ερυθηματώδης λύκος επηρεάζει το μικροβίωμα του εντέρου

Επιστήμονες ανακάλυψαν τη σχέση όσφρησης και φυσικής κατάστασης

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Ο ιδανικός τρόπος προθέρμανσης για να μην τραυματίζονται οι μυς

Η προθέρμανση (warm up) είναι μια ευρέως αποδεκτή πρακτική η οποία προηγείται οποιασδήποτε μορφής άσκησης - γυμναστικής και θεωρείται απαραίτητη για την επίτευξη βέλτιστης απόδοσης και μείωσης του κίνδυνου τραυματισμού.

Ποιά τα οφέλη στην υγεια της γρήγορης δίαιτας του μοναχού

Οι γιατροί συμβουλεύουν τους ανθρώπους να στοχεύουν σε ένα μέτριο βάρος, επειδή η παχυσαρκία αποτελεί παράγοντα κινδύνου για μεταβολικές ασθένειες, όπως ο διαβήτης και οι καρδιαγγειακές παθήσεις, οι οποίες είναι καταστάσεις της καρδιάς και των αιμοφόρων αγγείων

Πώς η γυμναστική θα αποδώσει περισσότερους καρπούς

Αν είστε από εκείνους που ξεκινούν γυμναστήριο και σε λιγότερο από ένα μήνα έχουν εγκαταλείψει την προσπάθεια επειδή βλέπουν ότι δε μπορούν να πετύχουν τους στόχους της προπόνησης, μην απογοητεύεστε - Υπάρχει τρόπος να τα καταφέρετε και, μάλιστα, εξαρτάται απόλυτα από εσάς!

Ο ρόλος των επιπέδων γλυκόζης στην σκελετική αποκατάσταση

Ερευνητές από το Μητροπολιτικό Πανεπιστήμιο του Τόκιο έδειξαν ότι τα δορυφορικά κύτταρα των σκελετικών μυών, που είναι βασικοί παράγοντες στην επιδιόρθωση των μυών, πολλαπλασιάζονται καλύτερα σε περιβάλλον χαμηλής γλυκόζης.

Βάλτε στην προπόνησή σας μια μπάλα γυμναστικής για επιπλέον challenge και οφέλη

Αθλητισμός: Οι μπάλες γυμναστικής είναι συνήθως μεγάλες μπάλες βινυλίου που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να δυναμώσετε και να τεντώσετε το σώμα σας, βελτιώνοντας τη σταθερότητα και την ισορροπία του πυρήνα.

Οι αθλητές διατρέχουν κίνδυνο για ακανόνιστο καρδιακό ρυθμό

Ερευνητές του Ηνωμένου Βασιλείου με επικεφαλής το Πανεπιστήμιο Canterbury Christ Church στο Canterbury ξεκίνησαν να επανεξετάσουν τις υπάρχουσες μελέτες σχετικά με το θέμα και να διερευνήσουν τον αντίκτυπο του είδος του αθλητισμού στον κίνδυνο κολπικής μαρμαρυγής για να καταλήξουν σε μια πιο αποφασιστική εικόνα.