Greek English French German Italian
Pin It
Η αντιμετώπιση των διαταραχών που σχετίζονται με το άγχος χρειάζονται μια ολιστική αντιμετώπιση, συνεπώς η καθοδήγηση ενός ειδικού είναι επιβεβλημένη. Στο πλαίσιο αυτό, η διατροφή είναι ακόμη ένας σημαντικός παράγοντας που πρέπει να λαμβάνεται υπόψη. «Έχουν γίνει έρευνες σε πειραματόζωα με στόχο να διαπιστωθεί εάν και πώς η διατροφή επηρεάζει το άγχος. Στο πλαίσιο αυτό έχει διαπιστωθεί ότι τα λιπαρά τρόφιμα, τα γλυκά και τα ιδιαίτερα εύγεστα, έτοιμα προϊόντα μπορούν να επηρεάσουν τη συμπεριφορά των πειραματόζωων» σημειώνουν οι ειδικοί. Και προσθέτουν ότι το ίδιο πιθανόν να συμβαίνει και στους ανθρώπους αν και θα πρέπει να διεξαχθούν περισσότερες μελέτες.

Σε κάθε περίπτωση η ειδικός προτάσσει τη μεσογειακή διατροφή ως την πλέον ενδεδειγμένη για την προάσπιση της ψυχολογικής υγείας. Στο πλαίσιο αυτό, προτείνει την κατανάλωση τροφίμων που είναι πλούσιες σε ψευδάργυρο, όπως το μπρόκολο, οι λαχανίδες, τα στρείδια, τα όσπρια, οι ξηροί καρποί και τα προϊόντα ολικής αλέσεως. Το μαγνήσιο επίσης είναι γνωστό μέταλλο που θεωρείται ιδανικό για την καταπολέμηση του στρες. Συνεπώς, τα ψάρια, το αβοκάντο αλλά και τα σκούρα φυλλώδη λαχανικά θα πρέπει να βρίσκονται συχνά στο τραπέζι.

Επιπλέον το αβοκάντο, τα φυλλώδη λαχανικά, το κρέας και τα σπαράγγια είναι ιδανικές πηγές βιταμίνης B, που αποτελεί ακόμη έναν σύμμαχο της ψυχικής υγείας. Και βέβαια επισημαίνει η ειδικός εκείνοι που νιώθουν το άγχος να τους καταβάλλει δεν πρέπει να παραβλέπουν τη δύναμη των λιπαρών οξέων Ω-3 (σαρδέλα, σολομός κ.ά.) και των προβιοτικών (γιαούρτι, κεφίρ κ.λπ.).
Pin It

Cook name