Σεξουαλική Υγεία

Σεξ εμμηνόπαυση: Πώς να βελτιώσετε τη σεξουαλική σας ζωή μετά τα 50

Σεξ εμμηνόπαυση: Πώς να βελτιώσετε τη σεξουαλική σας ζωή μετά τα 50

Σεξ εμμηνόπαυση: Το να μιλάτε για το σεξ και την απόλαυση θα πρέπει να είναι το ίδιο με το να μιλάτε για οποιοδήποτε πρόκληση στη σχέση σας. Περιγράψτε καθαρά και αυθεντικά πώς «αισθάνεστε» για την κατάσταση και τι σας προβληματίζει, αντί να κατηγορείτε τον/την συντρόφου σας για αυτήν. Είναι σημαντικό να βρείτε χρόνο και ένα ουδέτερο μέρος για να μιλήστε με κοινό στόχο σας να κάνετε το σεξ ευχάριστο και για τους δυο σας.

Για πολλές γυναίκες άνω των 50 ετών, το σεξ μετά την εμμηνόπαυση μπορεί να είναι μία πρόκληση, καθώς η ξηρότητα και η στένωση του κόλπου ή καταστάσεις υγείας, όπως ο διαβήτης και το επιπλέον βάρος μπορεί να δυσκολεύουν την ερωτική σας ζωή και διάθεση. Ιδού τί μπορείτε να κάνετε.

  • Λίπανση και ενυδάτωση

Ο κόλπος μπορεί να γίνει στενότερος εάν δεν είστε σεξουαλικά ενεργή, οπότε ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να διατηρήσετε τη λειτουργία του (αποφεύγοντας την κολπική ατροφία) είναι να συνεχίσετε τη σεξουαλική επαφή. Δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε λιπαντικό κατά τη διάρκεια της σεξουαλικής δραστηριότητας και αν αυτό δεν είναι αρκετό, μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε ενυδατική κρέμα. Για να αποφύγετε την ευαισθησία σε οποιοδήποτε προϊόν, φροντίστε να χρησιμοποιείτε λιπαντικά και ενυδατικές κρέμες με βάση το νερό και χωρίς άρωμα.

  • Πάρτε χρόνο και χαλαρώστε

Για να αντιμετωπίσετε τον πόνο της κολπικής ξηρότητας, δώστε άφθονο χρόνο για διέγερση – απολαύστε με άλλα λόγια τα προκαταρκτικά και πειραματιστείτε με διαφορετικές στάσεις. Μπορείτε επίσης να κάνετε ένα ζεστό μπάνιο πριν από το σεξ για να χαλαρώσετε τους μύες σας και να προετοιμαστείτε για την ερωτική συνάντηση.

  • Εξετάστε την υγεία σας

Συχνά μπορεί να είναι μία κατάσταση υγείας που μειώνει τη λίμπιντό σας. Σε ορισμένες περιπτώσεις η επανεξέταση των φαρμάκων σας και η αναπροσαρμογή των δοσολογιών σας ή η αλλαγή των σκευασμάτων μπορεί να σας βοηθήσει. Σημειώνεται ότι οποιαδήποτε τροποιήση στην φαρμακευτική σας αγωγή θα πρέπει να γίνεται πάντα σε συνεργασία και με την σύμφωνη γνώμη του θεράποντα ιατρού σας. Επιπλέον, ο γιατρός μπορεί να σας συστήσει φάρμακα όπως χαμηλή δόση κολπικού οιστρογόνου, εάν τα λιπαντικά και τα ενυδατικά είναι αναποτελεσματικά. Εάν τα οιστρογόνα δεν βοηθούν, υπάρχουν άλλα φάρμακα και θεραπείες που βοηθούν.

Σε κάθε περίπτωση βεβαιωθείτε ότι κοιμάστε αρκετά και αποφεύγετε το πολύ αλκοόλ. Εάν έχετε πάρει βάρος, δοκιμάστε το περπάτημα ή την γιόγκα. Δεν είναι πάντα εύκολο για τους ανθρώπους στη μέση ηλικία να χάσουν πολύ βάρος, αλλά αν κινείστε και αισθάνεστε καλύτερα, θα έχετε περισσότερη ενέργεια και αυτοπεποίθηση.

  • Επικοινωνήστε με τον/την σύντροφό σας

Το να μιλάτε για το σεξ και την απόλαυση θα πρέπει να είναι το ίδιο με το να μιλάτε για οποιοδήποτε πρόκληση στη σχέση σας. Περιγράψτε καθαρά και αυθεντικά πώς «αισθάνεστε» για την κατάσταση και τι σας προβληματίζει, αντί να κατηγορείτε τον/την συντρόφου σας για αυτήν. Είναι σημαντικό να βρείτε χρόνο και ένα ουδέτερο μέρος για να μιλήστε με κοινό στόχο σας να κάνετε το σεξ ευχάριστο και για τους δυο σας.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Πώς να ανάψετε την ερωτική φλόγα στην εμμηνόπαυση

Παράγοντες που επηρεάζουν την σεξουαλική επιθυμία κατά και μετά την εμμηνόπαυση

Συμβουλές για απολαυστική σεξουαλική ζωή κατά τη διάρκεια της εμμηνόπαυσης και μετά

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Τι συμβαίνει στον εγκέφαλό σας όταν έχετε οργασμό

Οργασμός: Κατά τη διάρκεια του οργασμού, ο εγκέφαλός σας εργάζεται σκληρά για να παράγει διάφορες ορμόνες, όπως η ωκυτοκίνη. Σε αυτό το κοκτέιλ ορμονών βρίσκεται η ντοπαμίνη, η οποία απελευθερώνεται τη στιγμή του οργασμού. Η απελευθέρωση ενδορφινών, ωκυτοκίνης και βαζοπρεσσίνης σας κάνει λιγότερο ευαίσθητους στον πόνο κατά τη διάρκεια του σεξ.

Το σεξ είναι σύμμαχός σας στην εμμηνόπαυση

Σεξ εμμηνόπαυση: Οι εναλλαγές της διάθεσης στην εμμηνόπαυση είναι μία μεγάλη πρόκληση. Το ένα λεπτό είσαι καλά και το επόμενο είσαι έτοιμη να ξεσπάσεις σε κλάματα. Δεν είναι περίεργο γιατί τόσες πολλές γυναίκες στην εμμηνόπαυση βιώνουν αυξημένο στρες. Λοιπόν, τα καλά νέα είναι ότι το σεξ είναι ένα φυσικό ανακουφιστικό από το στρες, καταπραϋντικό του άγχους.

Πώς η αποχή από το σεξ επηρεάζει την υγεία μας;

Σεξ έλλειψη: Αν και δεν υπάρχει χρυσός κανόνας που να καλύπτει όλες τις περιπτώσεις, εντούτοις η απουσία σεξ ενδέχεται να επηρεάσει την σωματική αλλά και την ψυχική σας υγεία.

Τα οφέλη του σεξ για τις γυναίκες

Σεξ: Το σεξ μπορεί να αυξήσει την αυτοπεποίθησή σας και να σας βοηθήσει να αγκαλιάσετε τη σεξουαλική σας πλευρά, ανακαλύπτοντας τι είναι καλό για εσάς. Επιπλέον, οι ορμόνες που παράγονται κατά το σεξ προάγουν μια καλύτερη συνολική διάθεση, ενισχύουν τη σεξουαλική σας ορμή και έχουν ως αποτέλεσμα υψηλότερα ποσοστά σεξουαλικής ικανοποίησης γενικά.

Τροφές που θα τονώσουν την λίμπιντό σας

Σεξ διατροφή: Σε μια μελέτη, οι ερευνητές συνέδεσαν την υψηλότερη πρόσληψη φρούτων με 14 τοις εκατό μείωση του κινδύνου για στυτική δυσλειτουργία.

Πώς να επιτύχετε κορυφαία σεξουαλική διέγερση

Σεξουαλική διέγερση: Θέλετε να απολαύσετε ποιοτική σεξουαλική διέγερση με τον σύντροφό σας; Ακολουθήστε τις συμβουλές σε αυτό το άρθρο και θα βρίσκεστε σε πολύ καλό σημείο!