Ψυχική Υγεία

Κρίσεις πανικού: Οι πιο συνηθισμένοι μύθοι που τις συνοδεύουν

Κρίσεις πανικού: Οι πιο συνηθισμένοι μύθοι που τις συνοδεύουν

Κρίσεις πανικού: Οι πιο συνηθισμένοι μύθοι που τις συνοδεύουν. Υπάρχουν πολλές παρεξηγήσεις και ψευδείς υποθέσεις για τις κρίσεις πανικού, οι οποίες μπορούν να κάνουν απογοητευτική την εξήγηση της κατάστασής σας σε άλλους. Οι μύθοι για τις κρίσεις πανικού μπορούν να οδηγήσουν σε εσφαλμένη διάγνωση των συμπτωμάτων σας ή να σας κάνουν να πιστεύετε ότι είστε αδύναμοι επειδή δεν είστε σε θέση να διαχειριστείτε τα συμπτώματά σας.

Μύθος νούμερο 1. Απλά αντιδράς υπερβολικά στο άγχος.  Αν και συνηθισμένες, αυτές οι απόψεις υπονομεύουν το τι σημαίνει να έχεις πραγματικά μια κρίση πανικού. Η αναμενόμενη αγωνία ή νευρικότητα κατά τη διάρκεια του στρες ή των καταστάσεων της ζωής δεν είναι το ίδιο με την πρόκληση πανικού. Οι άνθρωποι που έχουν κρίσεις πανικού δεν αντιδρούν υπερβολικά σε τίποτα στο περιβάλλον τους. Δεν έχουν έλεγχο των συμπτωμάτων τους, τα οποία μπορεί να εμφανιστούν από το πουθενά, χωρίς προειδοποίηση. Ενώ οι άνθρωποι μπορεί να μάθουν να διαχειρίζονται αυτές τις επιθέσεις, δεν έχουν τον έλεγχο του γεγονότος ότι τις βιώνουν.

 

Μύθος νο 2: Μόνο οι άνθρωποι με διαταραχές πανικού παθαίνουν κρίσεις.  Αν και οι κρίσεις πανικού αποτελούν το κύριο σύμπτωμα της διαταραχής πανικού, αυτές οι επιθέσεις μπορούν επίσης να συμβούν με άλλες ψυχικές ή ιατρικές καταστάσεις, όπως:

  • Αγοραφοβία
  • Διπολική διαταραχή
  • Κατάθλιψη
  • Διαταραχές του ήπατος και των χοληφόρων
  • ∆ιαταραχές διατροφής
  • Γενικευμένη αγχώδης διαταραχή (GAD)
  • Σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου (IBS)

Μύθος νο 3: Συμβαίνουν μόνο όταν είσαι ξύπνιος. Οι κρίσεις πανικού συνήθως συμβαίνουν όσο είστε ξύπνιοι. Ωστόσο, μπορούν επίσης να συμβούν ενώ κοιμάσαι. Γνωστά ως νυχτερινά επεισόδια πανικού, αυτά τα συμπτώματα μπορούν να σας ξυπνήσουν από τον ύπνο σας και να προκαλέσουν αισθήματα φόβου και μια αίσθηση αποσύνδεσης από τον εαυτό σας και το περιβάλλον σας. Μπορεί να πιστεύετε ότι έχετε έναν εφιάλτη και να δυσκολεύεστε να αποκοιμηθείτε όταν υποχωρήσει η κρίση πανικού.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Πώς να βοηθήσεις κάποιον που βιώνει κρίση πανικού μπροστά σου

Κλειδιά που θα σας απαλλάξουν από το έντονο άγχος

Αγοραφοβία: Πώς την αναγνωρίζεις και ποια είναι η αντιμετώπιση της

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Γιατί πρέπει να γελάσετε;

Καλή διάθεση: Τα οφέλη του γέλιου. Το ειλικρινές γέλιο είναι ένας καθρέφτης του εσωτερικού μας, οπότε η λήψη της ζωής με το χιούμορ είναι ένας τρόπος για να φροντίσουμε τα πνεύματα και την υγεία μας. Όταν γελάμε λαμβάνουμε πολλά οφέλη, εκπέμποντας θετική ενέργεια και ένα αίσθημα ευεξίας γύρω μας. Επομένως, γιατί δεν αρχίζουμε να φωτίζουμε τη μέρα μας με ένα χαμόγελο;

'Oταν οι τεχνολογίες αντικαθιστούν τον εγκέφαλο

Ψηφιακή αμνησία: 'Oταν οι τεχνολογίες αντικαθιστούν τον εγκέφαλο. Σύμφωνα με διάφορες έρευνες, αφήνουμε τις νέες τεχνολογίες να αρχίσουν να σκέφτονται. Καταβάλλουμε όλο και λιγότερη προσπάθεια για τη διατήρηση δεδομένων και πληροφοριών, στηριζόμενοι στη συνεχή βοήθεια του κινητού μας τηλεφώνου.

Ενοχικά συναισθήματα και πανδημία

Πανδημία συναισθήματα: Πώς να αντιμετωπίσετε την ενοχή που νιώθετε. Η ενοχή είναι ένα ισχυρό συναίσθημα. Και όταν μείνει ανεξέλεγκτη, τα αισθήματα ενοχής μπορεί να οδηγήσουν σε κάποιες όχι και τόσο υγιείς ενέργειες. Εάν αισθάνεστε ένοχοι κατά τη διάρκεια της πανδημίας του COVID-19, δεν είστε μόνοι. Υπάρχει κάτι για μια διεθνή κρίση που φαίνεται να οδηγεί σε πολλές ενοχές.

Πώς επηρεάζει την ψυχική σου κατάσταση η ακαταστασία

Ακαταστασία: Πώς επηρεάζει την ψυχική μας υγεία. Πιάτα στο νεροχύτη, στοίβες από βρώμικα ρούχα στοιβαγμένα ψηλά, κουβέρτες και μαξιλάρια σε όλο το πάτωμα, ντουλάπια από αταξία, πάρα πολλά σκουπίδια στο γκαράζ, και ένας ανυπέρβλητος αριθμός αχρησιμοποίητων αντικειμένων που αποθηκεύονται σε όλο το σπίτι...κάνει αυτό τον ήχο οικείο;

Η ποιότητα της μνήμης των μαρτύρων

Μάρτυρας σε δίκη: Η ποιότητα της μνήμης.Το περιεχόμενό του, οι αναμνήσεις, απέχουν πολύ από το να είναι μια πιστή αναπαράσταση της πραγματικότητας. Όταν λέμε κάτι, το κάνουμε διαφορετικά κάθε φορά. Στην πραγματικότητα, στην ιατροδικαστική ψυχολογία, οι μάρτυρες καλούνται να μην πουν τα γεγονότα σε κανέναν, σε μια προσπάθεια να μην μολύνουν τις μνήμες. Είναι αστείο πώς λειτουργεί το μυαλό μας, και ιδίως η μνήμη των μαρτύρων.

Γιατί μένουμε αμέτοχοι σε μία κατάσταση

Ο αδιάφορος μάρτυρας: Τι κάνει τους ανθρώπους να μένουν αμέτοχοι . Γιατί αποφασίζουμε να μην βοηθήσουμε όταν ξέρουμε ότι ο άλλος περνάει άσχημα; Γιατί μερικές φορές αποφασίζουμε να απέχουμε; Η κοινή λογική υπαγορεύει ότι οι συμπεριφορές βοήθειας είναι ενστικτώδεις σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης.  Ωστόσο, πολλοί άνθρωποι επιλέγουν να μην βοηθήσουν. Γιατί συμβαίνει αυτό; 

Τι μας δίδαξε ο Κάρολος Δαρβίνος

Συναισθήματα και ψυχολογία: Τι μας δίδαξε ο Κάρολος Δαρβίνος. Ο πρωτοπόρος στην πειραματική ψυχολογία και ο ίδιος ήταν από τους πρώτους που εξήγησε ότι τα ζώα νιώθουν επίσης συναισθήματα που εμφανίζονται και στον άνθρωπο, ανεξάρτητα από τον πολιτισμό.

Πώς να αισθανθείς λίγο καλύτερα όταν νιώθεις θλίψη

Είμαι στενοχωρημένη: Εδώ μερικοί τρόποι να αισθανθείς ομορφότερα. Η κατάθλιψη είναι πιο περίπλοκη απ' ό,τι νομίζουν οι περισσότεροι. Δεν έχει να κάνει μόνο με το να είσαι λυπημένος και σίγουρα δεν έχει να κάνει με το να είσαι τεμπέλης. Αλλά αυτές είναι κοινές παρανοήσεις που μερικές φορές εμποδίζουν τους ανθρώπους να αναζητήσουν θεραπεία και να λάβουν τη βοήθεια που χρειάζονται για να αισθανθούν καλύτερα.