Ψυχική Υγεία

Κορωνοϊός Κόσμος: Πώς να προστατέψετε την ψυχική σας υγεία κατά τη διάρκεια της εποχής COVID

Κορωνοϊός Κόσμος: Πώς να προστατέψετε την ψυχική σας υγεία κατά τη διάρκεια της εποχής COVID

Εάν δεν είστε πρωινός άνθρωπος, μην ρυθμίσετε το ξυπνητήρι σας για νωρίς το πρωί για να τον τοποθετήσετε, γιατί πιθανότατα θα χτυπήσετε το snooze την 3η ημέρα. Αντ’ αυτού, αναζητήστε την ώρα της ημέρας που θα μπορούσατε εύκολα να πάτε τον περίπατο και ξεκινήσετε τότε.

Κορωνοϊός Κόσμος: Πώς να προστατέψετε την ψυχική σας υγεία κατά τη διάρκεια της εποχής COVID. Υπάρχουν ενδείξεις ότι ορισμένες αλλαγές γίνονται στην καθημερινή ζωή των ανθρώπων και υπάρχει μια εστίαση με το «νέο φυσιολογικό». Ωστόσο, τα ζητήματα ψυχικής υγείας παραμένουν σε πολλά άτομα. Οι υγιείς και οι ανθυγιεινές συνήθειες παίζουν μεγάλο ρόλο στην ψυχική μας υγεία. Ωστόσο, οι συνήθειες είναι δύσκολες, εκτός εάν αποδείξουμε ότι γνωρίζουμε τι κάνουμε. Γι ‘αυτό προτού ξεκινήσετε κάτι νέο, αξιολογήστε τη μέρα σας από την αρχή έως το τέλος και βρείτε μια ώρα της ημέρας που έχει νόημα να ξεκινήσετε κάτι νέο.

Καθώς η πανδημία του κορωνοϊού σαρώνει σε όλον τον κόσμο, παραμένει ένα επίπεδο φόβου, ανησυχίας και άγχους στον πληθυσμό γενικότερα. Συγκεκριμένα, τα ζητήματα ψυχικής υγείας επηρεάζουν συγκεκριμένα ορισμένες ομάδες, όπως οι ηλικιωμένοι ενήλικες, οι πάροχοι φροντίδας και τα άτομα με υποκείμενες καταστάσεις υγείας. Τακτικοί κύκλοι lockdown, περίοδοι αυτοαπομόνωσης μετά από επαφή με μολυσμένα άτομα, κοινωνικές αποστάσεις και ο φόβος να προσβληθούν από τον κορωνoϊό όταν έξω από το σπίτι μπορούν να προκαλέσουν αυξημένο φόβο και άγχος σε άτομα όλων των ηλικιών. Οι τυπικές τεχνικές άγχους μπορεί να αποδειχθούν δύσκολες, όπως η προσπάθεια εστίασης σε πράγματα που μπορούν να ελεγχθούν, όπως η συμπεριφορά και ο τρόπος επεξεργασίας των πληροφοριών. Το να έχεις κάποιον άλλο να μιλήσεις είναι επίσης πολύ χρήσιμο.

Η Δρ Teralyn Sell, ψυχοθεραπεύτρια και ειδικός στην υγεία του εγκεφάλου, εξηγεί ποιες είναι οι κύριες προκλήσεις ψυχικής υγείας και παρέχει ορισμένες βασικές στρατηγικές αντιμετώπισης.

Έχοντας κατά νου την ψυχική υγεία, η Sell λαμβάνει υπόψη ορισμένα πράγματα που πρέπει να προσέξουμε κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας δημιουργίας ενός «νέου φυσιολογικού».

Αυτά είναι: # 1: Όταν ξεκινάτε κάτι νέο, αποφύγετε τις παγίδες της τελειότητας Η ιδέα είναι να κάνουμε κάτι νέο πιο συχνά από ό, τι καθόλου.

Ωστόσο, έχουμε την τάση να κάνουμε την ιδέα «όλα-ή-τίποτα». Δεν αξίζει αυτό το είδος σκέψης εάν δεν είμαστε τέλειοι. Κοιτάξτε να δημιουργείτε τάσεις πιο συχνά που η νέα συνήθεια να ολοκληρώνεται αντί να αναζητάτε την τελειότητα.

# 2: Έχετε ρεαλιστικές προσδοκίες από τον εαυτό σας. Για παράδειγμα, εάν ο νέος σας στόχος είναι να κάνετε έναν περίπατο κάθε μέρα, σκεφτείτε την ώρα της ημέρας που είστε στα καλύτερά σας και κάντε τον περίπατο τότε.

Εάν δεν είστε πρωινός άνθρωπος, μην ρυθμίσετε το ξυπνητήρι σας για νωρίς το πρωί για να τον τοποθετήσετε, γιατί πιθανότατα θα χτυπήσετε το snooze την 3η ημέρα. Αντ’ αυτού, αναζητήστε την ώρα της ημέρας που θα μπορούσατε εύκολα να πάτε τον περίπατο και ξεκινήσετε τότε.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Aντίκτυπος της πανδημίας στην ψυχική υγεία των ανδρών στις ΗΠΑ

Οι έφηβες σημείωσαν σημαντικές αυξήσεις στις επισκέψεις του τμήματος έκτακτης ανάγκης για ύποπτες απόπειρες αυτοκτονίας σύμφωνα με τα CDC.

Η ψυχική υγεία μετά τον τοκετό εμφανίζεται διαταραγμένη κατά τη διάρκεια της πανδημίας, σύμφωνα με μελέτη

Η πανδημία έφερε διπλάσιες διατροφικές διαταρχές σε παιδιά και εφήβους από πριν

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Σημάδια ότι ο σύντροφός σας είναι ψυχικά διαταραγμένος

Η αλληλεπίδραση με έναν ψυχοπαθή για μεγάλο χρονικό διάστημα οδηγεί σε συναισθηματική σύγχυση. Οι ψυχοπαθείς νοιάζονται μόνο για τον εαυτό τους και αδιαφορούν τελείως για την ζημιά που κάνουν στους άλλους ανθρώπους, αρκεί να εκπληρώσουν τους σκοπούς τους.

Τα οφέλη της ψυχοθεραπείας μέσα από μία ομάδα

σε αυτές τις ομάδες οι άνθρωποι συνηθίζουν να μοιράζονται όλες τις εμπειρίες τους και μέσα από τα βιώματά τους να διασκεδάζουν, αντιμετωπίζοντας ό,τι χρειάζεται με ειλικρίνεια και αισιοδοξία.

Τα οφέλη του διαλογισμού στην συναισθηματική και ψυχική υγεία

Διαλογισμός και ψυχική υγεία: Μέσω του διαλογισμοού ο νους σταδιακά εκπαιδεύεται να νοεί τα γεγονότα, νοητικά, συναισθηματικά, ως παροδικές μόνον εκφάνσεις και να μην προσκολάται σε αυτά. Μέσα από αυτήν την αποδεύσμευση, με το χρόνο, είμαστε σε θέση να υιοθετήσουμε μια πιο αισιόδοξη προοπτική για τη ζωή γενικά.

Όταν ακόμα και τα πιο ακραία συμπτώματα έχουν νόημα και λειτουργία

Η ψυχοδυναμική ερμηνεία της σχιζοφρένειας έχει μακρά και πολύπλοκη ιστορία. Μέχρι τη δεκαετία του 1990, οι περισσότεροι ψυχίατροι ήταν πρόθυμοι να εφαρμόσουν τις ταχέως εξελισσόμενες γνώσεις στον τομέα των νευροεπιστημών στη μελέτη της σχιζοφρένειας. Η ψυχανάλυση είχε κηρυχθεί «νεκρή».