ΝΕΑ ΥΓΕΙΑΣ

Κρυοθεραπεία μέθοδος: Πώς συνδέεται η κρυοθεραπεία με την αθλητική απόδοση;

Κρυοθεραπεία μέθοδος: Πώς συνδέεται η κρυοθεραπεία με την αθλητική απόδοση;

Κρυοθεραπεία μέθοδος: Η κρυοθεραπεία περιλαμβάνει βασικά την έκθεση του σώματος σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες για σύντομο χρονικό διάστημα.

Στόχος κάθε αθλητή είναι να βελτιώσει την απόδοση και να χρησιμοποιήσει μεθόδους αποκατάστασης για να πετύχει τους καλύτερους στόχους του. Και μαζί με αυτό, μια μέθοδος που ονομάζεται κρυοθεραπεία έχει εμφανιστεί τα τελευταία χρόνια. Η κρυοθεραπεία περιλαμβάνει βασικά την έκθεση του σώματος σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες για σύντομο χρονικό διάστημα. Αν και έχει γίνει μια μοντέρνα πρακτική μεταξύ των αθλητών, είναι σημαντικό να εμβαθύνουμε στην επιστήμη πίσω από την κρυοθεραπεία και να κατανοήσουμε τον πιθανό αντίκτυπό της στην αθλητική απόδοση.

Η κρυοθεραπεία μπορεί να έρθει σε διάφορες μορφές, συμπεριλαμβανομένης της κρυοθεραπείας ολόκληρου του σώματος (WBC) και της τοπικής κρυοθεραπείας. Το WBC συνήθως περιλαμβάνει την είσοδο σε ένα θάλαμο με θερμοκρασίες που κυμαίνονται από -100 C έως -140 C για αρκετά λεπτά. Η τοπική κρυοθεραπεία, από την άλλη, στοχεύει συγκεκριμένες περιοχές του σώματος χρησιμοποιώντας μεθόδους όπως παγοκύστες ή κρύο αέρα. Ο στόχος της κρυοθεραπείας είναι να διεγείρει την αγγειοσυστολή, να μειώσει τη φλεγμονή και, αν είναι δυνατόν, να διεγείρει τις φυσικές διαδικασίες επούλωσης του σώματος.

Επιπτώσεις στις αθλητικές επιδόσεις

Οι υποστηρικτές της κρυοθεραπείας υποστηρίζουν ότι οι αθλητές μπορούν να αποκομίσουν διάφορα πλεονεκτήματα από την έκθεση σε χαμηλές θερμοκρασίες, όπως:

Μειωμένη φλεγμονή

Οι ψυχρότερες θερμοκρασίες μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση της φλεγμονής μειώνοντας τη ροή του αίματος στην τραυματισμένη περιοχή. Για αθλητές που αναρρώνουν από επίπονες προπονήσεις ή τραυματισμούς, αυτό μπορεί να είναι ιδιαίτερα χρήσιμο.

Βελτιωμένη Ανάκτηση

Μειώνοντας τους μυϊκούς πόνους και προωθώντας την απομάκρυνση των άχρηστων υλικών, η κρυοθεραπεία πιστεύεται ότι επιταχύνει την αποκατάσταση των τραυματισμένων μυών. Ως αποτέλεσμα, οι αθλητές μπορεί να είναι σε θέση να ανακάμψουν πιο γρήγορα για την επερχόμενη πρακτική ή τον αγώνα τους.

Ανακουφίζοντας τον Πόνο

Αναστέλλοντας στιγμιαία τα ερεθίσματα πόνου και μουδιάζοντας τις νευρικές απολήξεις, η ψυχοθεραπεία μπορεί να βοηθήσει άτομα με πόνο. Για αθλητές που υποφέρουν από πρόσφατους τραυματισμούς ή επίμονη ενόχληση, αυτό μπορεί να είναι χρήσιμο.

Ενίσχυση απόδοσης

Σύμφωνα με ορισμένες έρευνες, η κρυοθεραπεία μπορεί να ενισχύσει την αθλητική απόδοση ενισχύοντας την εγρήγορση, ενεργοποιώντας την απελευθέρωση ενδορφινών και πιθανώς βελτιώνοντας τη μεταφορά οξυγόνου στους μύες.

Αναμφίβολα, οι αθλητές που αναζητούν νέες προσεγγίσεις για τη βελτίωση της απόδοσης και την ανάρρωσή τους ενδιαφέρονται για την κρυοθεραπεία. Παρά τα πιθανά πλεονεκτήματα της πρακτικής, είναι σημαντικό να την προσεγγίσετε αντικειμενικά και να ζητήσετε τη συμβουλή ειδικών αθλητιατρικής ή επαγγελματιών υγείας. Οι αθλητές μπορούν να επιλέξουν με σύνεση εάν θα ενσωματώσουν την κρυοθεραπεία στα σχήματα προπόνησης και αποθεραπείας τους, καθώς η επιστήμη που κρύβει τα αποτελέσματά της εξακολουθεί να έχει αποκαλυφθεί. Αναζητούν συνεχώς ένα πλεονέκτημα για να ξεπεράσουν τα όριά τους στον αγωνιστικό κόσμο του αθλητισμού. Η κρυοθεραπεία μπορεί να προσφέρει μια τέτοια επιλογή, αλλά πρέπει να γίνουν σοφές επιλογές υπό το φως μιας ποικιλίας παραγόντων, συμπεριλαμβανομένων των μοναδικών απαιτήσεων κάθε ατόμου και των συμβουλών αξιοσέβαστων επαγγελματιών του κλάδου.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Αθλητική Φυσικοθεραπεία: Τι είναι και σε ποιους απευθύνεται;

Λειτουργεί η κρυοθεραπεία στην απώλεια βάρους;

Το κρύο παραμένει μια από τις πιο hot τάσεις της ομορφιάς

4 οφέλη για την υγεία της παγοθεραπείας

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Ποια τα οφέλη από το εποικοδομητικό άγχος;

Εποικοδομητικό άγχος: Το καλό άγχος, που συχνά αναφέρεται ως "eustress", είναι ένας τύπος άγχους που μπορεί να έχει θετικές επιπτώσεις στην ευημερία, τα κίνητρα και την απόδοση ενός ατόμου.

Πώς να φτιάξετε το τέλειο κυριακάτικο πρωινό για την οικογένειά σας;

Κυριακάτικο πρωινό: Η δημιουργία του τέλειου κυριακάτικου πρωινού για την οικογένειά σας είναι ένας ευχάριστος τρόπος για να ξεκινήσετε τη μέρα σας και να δημιουργήσετε μαζί αγαπημένες αναμνήσεις.

Πώς να φτιάξετε το τέλειο εορταστικό δείπνο για τον σύντροφό σας;

Εορταστικό δείπνο: Η δημιουργία του τέλειου δείπνου γενεθλίων για το αγαπημένο σας πρόσωπο περιλαμβάνει προσεκτικό σχεδιασμό, προσοχή στη λεπτομέρεια και προσθέστε μια νότα εξατομίκευσης για να κάνετε την περίσταση πραγματικά ξεχωριστή.

Τι είναι το σύνδρομο ασθενούς κτιρίου;

Το σύνδρομο ασθενούς κτιρίου (SBS) είναι ένας όρος που χρησιμοποιείται για να περιγράψει μια σειρά συμπτωμάτων που παρουσιάζονται από άτομα που περνούν χρόνο σε ένα συγκεκριμένο κτίριο ή κλειστό χώρο.