Διατροφή

Πώς να ξεγελάσετε την πείνα σας

Πώς να ξεγελάσετε την πείνα σας

O μεγαλύτερος εχθρός μας στη δίαιτα είναι η… πείνα. Δείτε τι πρέπει να κάνετε για να την καταπολεμήσετε και να την ξεγελάσετε.

Αν θέλετε να μειώσετε τις λιγούρες η τσίχλα μπορεί να σας βοηθήσει. Το μάσημα ενεργοποιεί κάποια νεύρα στη γνάθο που συνδέονται με την περιοχή του εγκεφάλου που λαμβάνει το μήνυμα για τον κορεσμό. Έρευνα έδειξε ότι όσοι μασούσαν τσίχλα για μία ώρα το πρωί, δεν ένιωθαν μεγάλη πείνα κατά τη διάρκεια της ημέρας και κατανάλωναν λιγότερες θερμίδες.

Αν πίνετε τουλάχιστον μερικά ποτήρια νερό πριν το φαγητό αυτό θα οδηγήσει σε λιγότερη κατανάλωση θερμίδων. Επίσης, πίνοντας μισό λίτρο νερό σε ένα γεύμα μπορεί να βοηθήσει τον μεταβολικό σας ρυθμό να ενεργοποιηθεί κατά 30% μέσα σε 10 λεπτά. Μερικές φορές η πείνα μπορεί επίσης να συγχέεται με τη δίψα για αυτό πριν ανοίξετε το ψυγείο πιέτε ένα ποτήρι νερό για να είστε σίγουροι αν πραγματικά πεινάτε ή διψούσατε.

Μειώστε τους υδατάνθρακες στο βραδινό σας γιατί όσο νωρίς κι αν φάτε πριν πέσετε για ύπνο, δεν θα μπορέσετε να τους κάψετε. Επίσης, έρευνες έχουν δείξει πως 20 λεπτά περπάτημα με γρήγορο βήμα πριν το βραδινό αυξάνει τον μεταβολικό ρυθμό και τον διατηρεί αυξημένο επί 2-3 ώρες – όσες χρειάζονται, δηλαδή, για να κάψετε ό,τι θα φάτε. Τέλος, μην ξεχνάτε να μασάτε καλά και αργά το φαγητό σας (τουλάχιστον 10 φορές την μπουκιά για να αποκτήσετε το αίσθημα κορεσμού). Μελέτες έχουν δείξει ότι όταν τρώτε αργά αυτό μπορεί να σημαίνει 100 λιγότερες θερμίδες.

Οι ειδικοί προτείνουν…
Να βλέπετε κάθε φορά τα… απομεινάρια όσων καταναλώσει. Για παράδειγμα αν έχετε φάει κοτόπουλο αφήστε στο πιάτο σας τα κόκκαλα ή αν τρώτε σοκολατάκια κρατήστε δίπλα σας τα χαρτάκια περιτυλίγματος. Είναι κάτι που θα σας κάνει να συνειδητοποιήσετε πόσο έχετε φάει στην πραγματικότητα καθώς ο εγκέφαλος χρειάζεται οπτική υπενθύμιση της ποσότητας που έχετε καταναλώσει.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Πρωτείνούχες τροφές που χορταίνουν και μειώνουν το βάρος

Αποξηραμένα Φρούτα: Λόγοι που πρέπει να τα επιλέγω

Έχω το αίσθημα μίας μόνιμης πείνας

Πεινάω συνέχεια: Γιατί μπορεί να συμβαίνει αυτό; Όταν είμαστε πεινασμένοι είναι πολύ δύσκολο να ηρεμήσουμε αυτόν τον πόθο. Δεν έχει σημασία ότι έχετε τελειώσει το πρωινό, το μεσημεριανό ή ακόμα και το δείπνο. Σε σύντομο χρονικό διάστημα, ένα κουμπί συναγερμού ανάβει και το στο στομάχι σας σάς μεταφέρει πίσω στο ψυγείο ή στη γωνία της […]

Ποια αποξηραμένα φρούτα αξίζει να προσθέσουμε στη διατροφή μας;

Αποξηραμένα φρούτα: Τα φρούτα έχουν πολλά θρεπτικά στοιχεία. Το ίδιο συμβαίνει και με όσα έχουν αποξηραθεί. Πολλά αποξηραμένα φρούτα υπάρχουν που μπορείτε να εισάγετε στη διατροφή σας. Δείτε ποια 6 αξίζει να τρώτε.

Χάστε 5 κιλά μέσα σε μια βδομάδα

Μήλα θερμίδες: Χάσε έως 5 κιλά τρώγοντας νόστιμα και υγιεινά μήλα. Δείτε το μενού με τα μήλα που μπορείτε να ακολουθήσετε για να έχετε το επιθυμητό αποτέλεσμα στα κιλά σας μέσα σε λίγες μέρες.

Τροφές που επιδεινώνουν τον ουρικό οξύ

Ο πόνος της ουρικής αρθρίτιδας εμφανίζεται ξαφνικά και υποχωρεί βασανιστικά αργά. Σε ορισμένες περιπτώσεις επιμένει για μέρες ή και βδομάδες και συνεπάγεται σημαντικούς περιορισμούς στην κίνηση.

Πώς επιβραδύνεται η συσσώρευση πλάκας στις αρτηρίες

Αν και δεν υπάρχει «μαγική» τροφή που να μπορεί να καθαρίσει τις αρτηρίες από τη συσσωρευμένη πλάκα, κάποιες καλές συνήθειες, όπως η επιλογή των κατάλληλων τροφών, μπορούν να επιβραδύνουν αυτή τη διαδικασία.