Διατροφή

Διατροφή κιλά: Αλλάξτε συνήθειες και αδυνατίστε [vid]

Διατροφή κιλά: Αλλάξτε συνήθειες και αδυνατίστε [vid]

Διατροφή κιλά: Πολλές γυναίκες θέλουν να χάσουν κιλά σχετικά γρήγορα και χωρίς να πεινάσουν. Ως γνωστόν όμως μαγικές λύσεις δεν υπάρχουν. Η σωστή διατροφή και η άσκηση είναι ο καλύτερος συνδυασμός για μακροπρόθεσμα αποτελέσματα αλλά υπάρχουν κι άλλοι τρόποι, ειδικά αν τα κιλά που επιθυμείτε να χάσετε δεν είναι πολλά.

Τι θα χρειαστεί να κάνετε; Να αλλάξετε μερικές από τις καθημερινές σας συνήθειες.

  • Νερό

Αν συνηθίζετε να πίνετε σόδα ή αναψυκτικά καλό είναι να τα αντικαταστήσετε με νερό.Η κατανάλωση νερού πριν το γεύμα, σας κρατά ενυδατωμένους και μειώνει την πρόσληψη τροφής, οδηγώντας σε γρήγορη απώλεια βάρους. Περίπου δύο ποτήρια νερό (500 ml) πριν το φαγητό προωθούν το αίσθημα του κορεσμού, οδηγώντας σε μικρότερη πρόσληψη τροφής, άρα και θερμίδων.

  • Φρούτα αντί για χυμούς

Σύμφωνα με μελέτη, οι άνθρωποι που πίνουν ένα μικρό ποτήρι χυμού φρούτων καθημερινά, παίρνουν σταθερά βάρος με την πάροδο των χρόνων. Πρόκειται για το ίδιο βάρος που θα έπαιρναν αν έπιναν την αντίστοιχη ποσότητα αναψυκτικού με ζάχαρη καθημερινά. Από την άλλη, κάποιος που αυξάνει την κατανάλωση ολόκληρων φρούτων κατά μία μερίδα την ημέρα, μπορεί να χάσει περίπου μισό κιλό σε διάστημα τριών ετών, σύμφωνα με τους ερευνητές. Επομένως προτιμήστε την κατανάλωση ολόκληρων φρούτων από τους χυμούς , φυσικούς και μη. Επίσης: Αποτοξίνωση συκώτι: Διατροφικές ατασθαλίες τέλος

diatrofi-diaita.jpg

  • Ύπνος

Ο επαρκής και ποιοτικός ύπνος βοηθά στην απώλεια κιλών. Πρόσφατη έρευνα κατέληξε το συμπέρασμα ότι το 74% όσων κάνουν δίαιτα και είναι συνεπείς στα ωράρια ύπνου καταφέρνουν να χάσουν περίπου 4 κιλά. Όταν κοιμόμαστε «καίμε» μεγαλύτερο ποσοστό λίπους, σύμφωνα με τους ειδικούς, αντίθετα η έλλειψη ύπνου μπορεί να μας προσθέσει κιλά. Επίσης, ο διακεκομμένος ύπνος μπορεί να προκαλέσει προδιαβήτη, αυξάνοντας το αίσθημα της πείνας, ακόμα κι αν έχετε ήδη φάει.

 

 

  • Ναι στις πρωτεΐνες και τις φυτικές ίνες

Είτε προετοιμάζεις νωρίτερα το γεύμα σου είτε τρέχεις τελευταία στιγμή σε κάποιο εστιατόριο, είναι σημαντικό να λαμβάνεις πολλές πρωτεΐνες και φυτικές ίνες. Οι πρωτεΐνες σε γεμίζουν ενέργεια και οι φυτικές ίνες σε κρατούν χορτάτη για αρκετές ώρες. Μία συσκευασία τόνου πάνω σε μία σαλάτα ή λίγο στήθος κοτόπουλου χωρίς πέτσα διπλωμένο σε τορτίγια αποτελούν ιδανικές επιλογές. Για να ολοκληρώσεις το γεύμα σου, φάε ένα φρούτο ή κάποιο λαχανικό, ενώ μία καλή ιδέα είναι και να προσθέσεις μια δόση υγιών λιπών στο μεσημεριανό γεύμα σου, όπως λίγα αμύγδαλα που περιέχουν 100 θερμίδες ή ένα μικρό αβοκάντο στη σαλάτα σου.

frouta.jpg

 

  • Εφοδιάσου με σνακ 

Πάντοτε πρέπει να έχεις στο γραφείο ή στην τσάντα σου υγιεινά σνακ, γιατί, αν πεινάσεις νωρίτερα από το μεσημεριανό, θα σε σώσουν από περιττές θερμίδες με έναν υγιεινό και θρεπτικό τρόπο. Οι μπάρες πρωτεΐνης ή ένα μήλο μπορούν να καλύψουν την πείνα σου και να σε κρατήσουν χορτάτη μέχρι το επόμενο γεύμα.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Λίστα με φρούτα και λαχανικά με λιγότερη ή μεγαλύτερη επιβάρυνση από φυτοφάρμακα

"Μπαμπάς": Το γλυκό με την υπέροχη γεύση

Ζυμαρικά με άσπρη σάλτσα και μπλε τυρί

Ρίξτε τη σάλτα τυριών στην κατσαρόλα με τα ζυμαρικά, προσθέστε το μπλε τυρί και τα καρύδια, ανακατέψτε (αν χρειαστεί προσθέστε και το νερό που κρατήσατε) και σερβίρετε με το ψιλοκομμένο σχοινόπρασο (προαιρετικά).

Tips για ουσιαστική καθαριότητα στην κουζίνα

Το αιθέριο έλαιο λεμονιού και ο χυμός λεμονιού περιέχουν μια χημική ένωση που λέγεται psoralen. Αυτή η ένωση μπορεί να αυξήσει την ευαισθησία στο φως. Όταν συνδυάζεται με τη δύναμη της φυσικής λεύκανσης του ήλιου, μπορείτε κυριολεκτικά να καθαρίσετε τους λεκέδες σε ώρες χωρίς πολύ τρίψιμο.

Μακαρόνια: Λάθη που κάνεις συχνά από την αρχή μέχρι το τέλος

Δεν αλατίζουμε συνήθως το νερό όσο πρέπει, αν και το βραστό νερό είναι το μόνο σημείο της διαδικασίας όπου καρυκεύονται ομοιόμορφα τα μακαρόνια. Το νερό πρέπει να είναι πολύ αλμυρό, θυμίζοντας το θαλασσινό νερό που γεύεσαι μετά τη βουτιά. Τα μακαρόνια δεν θα το απορροφήσουν όλο, άνοστα μια φορά δεν θα ξαναβγούν ποτέ...

Χούμους σε τρεις εκδοχές

Τα ρεβίθια είναι μια σπουδαία πηγή φυτικών πρωτεϊνών, σύνθετων υδατανθράκων και φυτικών ινών. Αλλά και το ταχίνι περιέχει υγιεινά λιπαρά και πρωτεΐνη.

Καυτερή πιπεριά έρευνα: Συμβάλλει στην μακροζωία

Οι καυτερές πιπεριές δεν αρέσουν σε όλους. Πολλοί τις αγνοούν εντελώς από τις διατροφικές τους συνήθειες. Νέα έρευνα, όμως δείχνει, πως η κατανάλωση της φαίνεται να συμβάλλει στην μακροζωία. Η Αμερικάνικη καρδιολογική εταιρεία δημοσιοποιεί νέα έρευνα της η οποία υποστηρίζει την καυτερή πιπεριά ως το μπαχαρικό της ζωής.