Διατροφή

Διατροφή έφηβοι: Πανεύκολες ιδέες για υγιεινά και λαχταριστά σνακ

Διατροφή έφηβοι: Πανεύκολες ιδέες για υγιεινά και λαχταριστά σνακ

Διατροφή έφηβοι: Οι έφηβοι χρειάζονται συνεπή γεύματα και σνακ πλούσια σε θρεπτικά συστατικά για να τροφοδοτήσουν το αναπτυσσόμενο σώμα τους. Καθότι βρίσκονται σε μια περίοδο ταχείας ανάπτυξης απαιτείται βέλτιστη πρόσληψη μακροθρεπτικών (λίπος, πρωτεΐνη και υδατάνθρακες) και μικροθρεπτικών συστατικών (βιταμίνες και μέταλλα).

Οι έφηβοι χρειάζονται συνεπή γεύματα και σνακ πλούσια σε θρεπτικά συστατικά για να τροφοδοτήσουν το αναπτυσσόμενο σώμα τους, καθότι βρίσκονται σε μια περίοδο ταχείας ανάπτυξης που απαιτεί πρόσληψη μακροθρεπτικών (λίπος, πρωτεΐνη και υδατάνθρακες) και μικροθρεπτικών συστατικών (βιταμίνες και μέταλλα). Ωστόσο, πολλά δημοφιλή σνακ έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε πρόσθετα σάκχαρα και άλλα συστατικά που δεν είναι ευεργετικά για τις αυξημένες ανάγκες των εφήβων. Εδώ θα βρείτε 4 πανεύκολες ιδέες για υγιεινά και λαχταριστά σνακ που θα ικανοποιήσουν κάθε πεινασμένο εφήβο.

1. Σάντουιτς με μήλο και φυστικοβούτυρο

Το φυστικοβούτυρο και το μήλο είναι ένας νόστιμος και θρεπτικός συνδυασμός, πλούσιος σε φυτικές ίνες και πρωτεΐνες. Μπορείτε να περιχύσετε τις φέτες με σπόρους κάνναβης, chia ή άλλους ψιλοκομμένους ξηρούς καρπούς, όπως τα καρύδια, για επιπλέον θρεπτικά συστατικά και τραγανότητα.

2. Κάσιους, αμύγδαλο, κεράσι και μαύρη σοκολάτα

Το “Trail Mix” είναι ένα εύκολο και εξαιρετικά υγιεινό σνακ. Μπορείτε να αναμείξετε κρεμώδη κάσιους, τραγανά αμύγδαλα και αποξηραμένα κεράσια ή (άλλα αποξηραμένα φρούτα της επιλογής σας) με σκούρα τσιπς σοκολάτας για έναν ακαταμάχητο συνδυασμό. Συγκεκριμένα, αυτά τα συστατικά είναι εξαιρετικές πηγές βιταμινών, μετάλλων και αντιοξειδωτικών που χρειάζονται οι έφηβοι για βέλτιστη υγεία.

3. Χούμους

Το Χούμους είναι μια λαχταριστή πάστα από ρεβίθια. Είναι γεμάτο με φυτικές ίνες, μαγνήσιο, φυλλικό οξύ, μαγγάνιο, υγιή λίπη και πρωτεΐνες. Μπορείτε να στρώσετε το κάτω μέρος ενός βάζου με μερικές κουταλιές χούμους και στη συνέχεια να το γεμίσετε με φέτες ψηλοκομμένων λαχανικών όπως καρότα, αγγούρι, σέλινο και κολοκυθάκια για ένα θρεπτικό και χορταστικό σνακ.

4. “Σουβλάκια” μοτσαρέλας με τοματίνια

Οι έφηβοι έχουν αυξημένη ανάγκη για ασβέστιο για να υποστηρίξουν το αναπτυσσόμενο σώμα τους. Η ανεπαρκής πρόσληψη ασβεστίου στους εφήβους είναι ένα συνηθισμένο ζήτημα, ειδικά μεταξύ των νεαρών κοριτσιών. Τα στικς με “σβώλους” μοτσαρέλας πλήρους γάλακτος και ζουμερές τομάτες ή τοματίνια δεν είναι μόνο μια πλούσια πηγή ασβεστίου, αλλά και υγιών λιπών, πρωτεΐνών και λυκοπενίου – ενός ισχυρού αντιοξειδωτικού που βρίσκεται στις τομάτες και σχετίζεται με πολλά οφέλη για την υγεία.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Η αντιφλεγμονώδης διατροφή σύμμαχος για το ανοσοποιητικό

Διατροφικό σχήμα για πιο αποτελεσματικά εμβόλια

Ο ρόλος των ηλεκτρολυτών στη στήριξη των σωματικών λειτουργιών

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Ποιες τροφές μειώνουν τον κίνδυνο φλεγμονών

Μια νέα εξήγηση πίσω από τη θετική επίδραση μια διατροφής μεσογειακού τύπου στη ρύθμιση της φλεγμονής ανέδειξε πρόσφατη έρευνα, σύμφωνα με την οποία πρωταγωνιστικό ρόλο διαδραματίζουν ωφέλιμα βακτήρια του εντέρου

Γαλακτοκομικά διατροφή: Συμβουλές εξαιρετικά υγιεινών τροφών

Γαλακτοκομικά διατροφή: Τα γαλακτοκομικά προϊόντα είναι πολύ χρήσιμα στον ανθρώπινο οργανισμό και πρέπει να τα τρώμε σε καθημερινή βάση . Γι αυτό σου βρήκαμε και σου παρουσιάζουμε υγιεινές γαλακτοκομικές τροφές.

Διατροφικές στρατηγικές που μπορούν να βοηθήσουν στην ισορροπία του πλανήτη μας

Άλλες διατροφικές στρατηγικές που μπορούν να βοηθήσουν είναι οι εξής: αποφεύγουμε τροφές που μεταφέρονται με αεροπλάνα, μειώνουμε τη σπατάλη φαγητού, χρησιμοποιούμε λιγότερο πλαστικό, τρώμε προϊόντα εποχής, μειώνουμε την κατανάλωση κρέατος και γαλακτοκομικών, καλλιεργούμε τις δικές μας τροφές.

Διατροφή χάστε βάρος: Δίαιτα για ζευγάρια

Διατροφή χάστε βάρος: Σας βρήκαμε και σας παρουσιάζουμε τρόπους για να χάσετε τα περιττά κιλά που έχετε και να την κάνετε μαζί με το ζευγάρι σας, ώστε να μην ζηλεύει ο ένας τι θα τρώει ο άλλος.

Κουρκουμίνη: Ο φυσικός σας σύμμαχος στην προστασία του θυρεοειδούς

Κουρκουμάς Οφέλη Θυρεοειδής: Μάθετε πώς ο κουρκουμάς σας ωφελεί και συμβάλει στη διατήρηση της καλής συνολικής υγείας, προλαμβάνοντας και μειώνοντας τα συμπτώματα των επιπλοκών του θυρεοειδούς.

Φυτικές πηγές που μας δίνουν την απαραίτητη πρωτεΐνη

Σύμφωνα με την Αμερικανική Διαιτητική Εταιρία, ο μέσος ενήλικας χρειάζεται μόνο 0.8 g πρωτεΐνης ανά κιλό. Έτσι, ένα άτομο 59 κιλών για παράδειγμα χρειάζεται το πολύ 47g πρωτεΐνης την ημέρα – λιγότερη δηλαδή απ’ όση νομίζαμε.

Δύο πεντανόστιμα και υγιεινά πιάτα για όσους νηστεύουν

Αφού βράσουν, υπάρχουν δύο επιλογές. Είτε να τα αφήσεις κομματάκια είτε να τα πολτοποιήσεις σε πουρέ, με τη βοήθεια της κουζινομηχανής την οποία ρυθμίζεις σε υψηλή ταχύτητα. Αραιώνεις με λίγο νερό, αν έχει βγει πηχτή η σούπα, και προσθέτεις το κριθαράκι