Ο ύπνος είναι ιερός, ειδικά το καλοκαίρι. Υπάρχουν ορισμένα μυστικά για να κοιμάσαι σαν πουλάκι, ειδικά όταν το θερμόμετρο βρίσκεται στα ύψη.

Ψυχροί παλμοί: Για άμεση δροσιά, τοποθέτησε κρύες κομπρέσες (βαμβάκι βουτηγμένο στο νερό, κατά προτίμηση αφημένο και λίγη ώρα στο ψυγείο) στα σημεία των παλμών: τους καρπούς, τον λαιμό, τους αγκώνες, τους αστραγάλους και το πίσω μέρος των γονάτων.

Ενυδάτωση μήτηρ πάσης δροσιάς: Πιες ένα μεγάλο ποτήρι νερό πριν κοιμηθείς. Οι απανωτές αλλαγές πλευρού και ο ιδρώτας κατά την διάρκεια της νύχτας μας αφυδατώνουν. Επίσης, ένα κρύο ντους πριν ξαπλώσεις θα ελαττώσει την θερμοκρασία του σώματος, θα ξεπλύνει τον ιδρώτα και θα σε βοηθήσει να πέσεις για ύπνο νιώθοντας καλύτερα.

Έκτακτα μέτρα: Σε περιπτώσεις άγριου καύσωνα, μπορείς να δροσίσεις το δωμάτιο πριν κοιμηθείς απλώνοντας ένα βρεγμένο σεντόνι μπροστά από ένα ανοιχτό παράθυρο. Φυσικό air condition, σα να λέμε.

Είμαστε ό,τι τρώμε: Και ό,τι μαγειρεύουμε. Ο φούρνος και τα μάτια της κουζίνας δημιουργούν έξτρα θερμότητα στο σπίτι, και δεν το θέλουμε αυτό. Προτίμησε για βραδινό μια σαλάτα –θα φροντίσεις και τη σιλουέτα και την υγεία σου, και θα κρατήσεις και την θερμοκρασία του σώματός σου χαμηλότερα, καθότι ο μεταβολισμός παράγει επιπλέον θερμότητα, και υπάρχει τεράστια διαφορά μεταξύ του μεταβολισμού μίας μπριζόλας και μιας φρουτοσαλάτας.

Χωρίς κινητό: Οι συσκευές παράγουν θερμότητα, ακόμα και όταν είναι κλειστές. Ρίξε την θερμοκρασία σε ολόκληρο το σπίτι (και εξοικονόμησε ενέργεια) βγάζοντας από την πρίζα συσκευές που δεν χρησιμοποιείς. Και, όσο δύσκολο και αν ακούγεται, μην κοιμάσαι με το κινητό να φορτίζει δίπλα σου.

Κι αν όλα τα άλλα αποτύχουν: Το κλασικό «ιντερνετικό» κόλπο για δροσιά που διαρκεί μέχρι και μισή ώρα είναι μια βαμβακερή κάλτσα γεμάτη με ρύζι, την οποία θα δέσεις και θα τοποθετήσεις στην κατάψυξη για περίπου μία ώρα. Τη βγάζεις και τη χρησιμοποιείς σαν κομπρέσα.

ΓΡΑΨΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

Please enter your comment!
Please enter your name here