Αυτοφροντίδα

Οργανισμός Φλεγμονή: Απλοί τρόποι μείωσης στην καθημερινότητά μας

Οργανισμός Φλεγμονή: Απλοί τρόποι μείωσης στην καθημερινότητά μας

Αποβάλλετε το άγχος: Το στρες αυξάνει τη φλεγμονή στο σώμα μέσω της κορτιζόλης, που είναι γνωστή ως η «ορμόνη του στρες». Φροντίστε εκτός από το να γυμνάζεστε, να ξεκουράζεστε επαρκώς, καθώς ο ύπνος έχει σημαντικά οφέλη για την εύρυθμη λειτουργία του οργανισμού.

Οργανισμός Φλεγμονή: Η φλεγμονή είναι η αιτία πολλών προβλημάτων υγείας, όπως η ρευματοειδής αρθρίτιδα, οι καρδιακές παθήσεις και η νόσος Αλτσχάιμερ.

Δείτε έξι απλούς τρόπους οι οποίοι θα σας βοηθήσουν να μειώσετε τα επίπεδα φλεγμονής στον οργανισμό σας:

Περιορίστε την πρόσληψη ζάχαρης: Αποφύγετε τα γλυκά και φροντίστε να μην φυλάσσετε στο ψυγείο και στα ντουλάπια σας τρόφιμα, όπως η μαρμελάδα, το παγωτό και τα μπισκότα, έτσι ώστε να είναι πιο δύσκολο να ενδώσετε στους «πειρασμούς».

Έλαια όπως το ελαιόλαδο, το έλαιο καρύδας, το έλαιο αβοκάντο, και μερικές φορές το βιολογικό βούτυρο θα σας ωφελήσουν σημαντικά.

Αποβάλλετε το άγχος: Το στρες αυξάνει τη φλεγμονή στο σώμα μέσω της κορτιζόλης, που είναι γνωστή ως η «ορμόνη του στρες». Φροντίστε εκτός από το να γυμνάζεστε, να ξεκουράζεστε επαρκώς, καθώς ο ύπνος έχει σημαντικά οφέλη για την εύρυθμη λειτουργία του οργανισμού.

Τρόφιμα με αντιφλεγμονώδη δράση: Καταναλώστε περισσότερα πολύχρωμα λαχανικά και φρούτα όλων των ειδών, που περιέχουν πολυφαινόλες, έχουν αντιοξειδωτική δράση και είναι γνωστά για την ικανότητά τους να καταπολεμούν την καταστροφή κυττάρων. Έχουν προστατευτική δράση και σχετίζονται με χαμηλότερο κίνδυνο εμφάνισης νοσημάτων, όπως τα καρδιαγγειακά νοσήματα και ο καρκίνος.

Πρωτεΐνη: Καταναλώστε πολλές πρωτεΐνες σε κάθε γεύμα, εντάσσοντας στο διατροφικό σας πρόγραμμα τα πουλερικά, τα αυγά, τις φακές, το κρέας και το ψάρι.

Ασκηθείτε: Κάθε ευκαιρία για άσκηση μειώνει τη φλεγμονή στο σώμα. Πρέπει να ασκείστε καθημερινά, αλλά μπορείτε να διαφοροποιήσετε τον τύπο της άσκησης ανάλογα με το το πρόγραμμά σας ή τις προσωπικές και επαγγελματικές σας υποχρεώσεις. Επιλέξτε προπονήσεις που συνδυάζουν αερόβια άσκηση, μυϊκή προπόνηση και stretching.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Φλεγμονώδης νόσος έντερο: Ποια διατροφή μειώνει τα συμπτώματα

Κορωνοϊός οργανισμός ασθενής: Ποιος παράγοντας χειροτερεύει τη διάγνωση

Tα ω-3 λιπαρά οξέα προστατεύουν και από τον Διαβήτη Τύπου Ι

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Κάντε την οικονομική ευεξία μέρος του σχεδίου αυτοφροντίδας σας

Budgeting: Το οικονομικό άγχος μπορεί να μετατραπεί σε σωματικές παθήσεις, όπως καρδιακές παθήσεις και κακή έκβαση για άλλες ασθένειες. Τα χρήματα είναι επίσης μια από τις κύριες αιτίες διαζυγίων.

Πώς να αντιμετωπίσετε το πρήξιμο στην κοιλιά

Πρήξιμο κοιλιά: Οι ασκήσεις, τα συμπληρώματα και τα μασάζ μπορούν να βοηθήσουν στη γρήγορη μείωση του φουσκώματος και οι απλές αλλαγές στον τρόπο ζωής μπορούν να αποτρέψουν την επανεμφάνισή του.

7 Tips για τη φροντίδα του εαυτού σας

Ηρεμία και χαλάρωση: Προσθέστε στο πρόγραμμά σας τη φροντίδα του εαυτού σας και γίνετε εσείς η προτεραιότητά σας. Μάθετε εδώ πώς θα το καταφέρετε αυτό.