Αυτοφροντίδα

Οι κυριότεροι λόγοι που δεν χάνεις βάρος ακόμα και όταν βρίσκεσαι σε θερμιδικό έλλειμμα

Οι κυριότεροι λόγοι που δεν χάνεις βάρος ακόμα και όταν βρίσκεσαι σε θερμιδικό έλλειμμα

Χρειάζεται χρόνος για να αλλάξει το βάρος σας και θα πρέπει να διατηρήσετε ένα έλλειμμα θερμίδων για τουλάχιστον ένα μήνα.

Το έλλειμμα θερμίδων σημαίνει να καίτε ή να χρησιμοποιείτε περισσότερα καύσιμα από αυτά που καταναλώνετε. Αυτό το έλλειμμα μερικές φορές ονομάζεται αρνητικό ενεργειακό ισοζύγιο επειδή η παραγωγή υπερβαίνει την κατανάλωση ενέργειας. Ωστόσο, η μείωση των θερμίδων χωρίς τη διατροφική καθοδήγηση από ειδικούς δεν παράγει πάντα τα αποτελέσματα απώλειας βάρους που ελπίζατε. Αυτό συμβαίνει επειδή πολλά στοιχεία ενός σχεδίου απώλειας βάρους πρέπει να ευθυγραμμίζονται για να επιτύχετε τους στόχους σας.

Ένα έλλειμμα θερμίδων συνιστάται για κάποια απώλεια βάρους. Πρέπει να καίτε θερμίδες για να εξαντλήσετε τα αποθέματα λίπους στο σώμα σας και να χάσετε μάζα λίπους, ωστόσο, τα αποτελέσματα απώλειας βάρους είναι εξαιρετικά εξατομικευμένα και τα αποτελέσματα ποικίλλουν. Χρειάζεται χρόνος για να αλλάξει το βάρος σας και θα πρέπει να διατηρήσετε ένα έλλειμμα θερμίδων για τουλάχιστον ένα μήνα. Μερικοί άνθρωποι μπορεί να παρατηρήσουν ταχεία απώλεια βάρους μετά από μερικές εβδομάδες, αλλά πιθανότατα οφείλεται σε αλλαγές στο βάρος του νερού και όχι στη μάζα λίπους. Υπάρχουν διάφοροι λόγοι για τους οποίους ένα έλλειμμα θερμίδων από μόνο του μπορεί να μην έχει αποτελέσματα. Ας εξετάσουμε μερικούς λόγους και ας συζητήσουμε τι μπορείτε να κάνετε.

  • Ορισμένα φάρμακα

Ορισμένα συνταγογραφούμενα φάρμακα μπορούν να επιβραδύνουν τον μεταβολικό σας ρυθμό, καθιστώντας πιο δύσκολη την απώλεια βάρους. Αυτές οι επιδράσεις έχουν αναφερθεί σε φάρμακα που θεραπεύουν:

  • Κατάθλιψη
  • Διαταραχές διάθεσης
  • Υψηλά επίπεδα σακχάρου στο αίμα
  • Υψηλή πίεση του αίματος
  • Πόνος στο στήθος ή ακανόνιστος καρδιακός παλμός.

2. Oρμόνες

Οι ορμόνες παίζουν σημαντικό ρόλο στη διαχείριση του βάρους. Τα άτομα με παχυσαρκία ή ορμονικές διαταραχές, μπορούν να έχουν χαμηλότερα ποσοστά επιτυχίας στην απώλεια βάρους. Μερικές φορές, η προσθήκη φαρμάκων μπορεί να βοηθήσει. Οι αλλαγές στα επίπεδα των ορμονών κατά την εμμηνόπαυση μπορεί επίσης να δυσκολέψουν την απώλεια βάρους.

3. Αργός μεταβολισμός

Τόσοι πολλοί παράγοντες επηρεάζουν τον μεταβολικό σας ρυθμό που είναι εκτός ελέγχου, όπως η ηλικία, το φύλο, η γενική υγεία και η γενετική. Η διαλειμματική προπόνηση υψηλής έντασης μπορεί να βοηθήσει στην ενίσχυση του μεταβολικού ρυθμού, αλλά δεν είναι εγγυημένο ότι θα σας βοηθήσει να χάσετε βάρος (ούτε απευθύνεται σε όλους.

4. Υποκείμενες συνθήκες

Είναι πιθανό οι μη διαγνωσμένες ιατρικές καταστάσεις να επηρεάζουν τα αποτελέσματα απώλειας βάρους σας. Ο υποθυρεοειδισμός (υπολειτουργικός θυρεοειδής), ο οποίος είναι αρκετά κοινός, μπορεί να επηρεάσει τον μεταβολικό ρυθμό. Ευτυχώς, ο γιατρός σας μπορεί να επανεξετάσει τη λειτουργία του θυρεοειδούς σας μέσω της αιμοληψίας και να προσφέρει επιλογές θεραπείας.

5. Κακός ύπνος

Το να μην κοιμάστε ποιοτικά μπορεί να επηρεάσει τις διατροφικές σας επιλογές και τη μεταβολική σας υγεία. Οι ερευνητές πιστεύουν ότι ο ανεπαρκής ύπνος διαταράσσει τη λειτουργία των ορμονών, η οποία μπορεί να επηρεάσει τον μεταβολισμό σας.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Πώς μπορούμε να φροντίσουμε τις φτέρνες μας μόνες μας με φυσικό τρόπο;

Είναι καλό να περπατάς ξυπόλητη όμως υπάρχουν πράγματα που πρέπει να προσέξεις πριν το κάνεις

Πώς σχετίζεται το συχνό άγγιγμα του προσώπου με την ακμή;

Τα ταξίδια ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα;

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Συνήθειες που σκοτώνουν την παραγωγικότητα και πώς να τις κόψετε

Το μεσημεριανό γεύμα ενώ εργάζεστε μπορεί να δημιουργεί την ψευδαίσθηση της παραγωγικότητας υπό το πρόσχημα της πολλαπλής εργασίας, αλλά ο εγκέφαλος δεν μπορεί να συγκεντρωθεί πλήρως σε περισσότερες από μία εργασίες τη φορά. Η έρευνα δείχνει ότι όσο περισσότερες εργασίες προσπαθείτε να κάνετε ταχυδακτυλουργικά, τόσο μεγαλύτερες είναι οι πιθανότητες για ανακρίβειες.

Το ατμόλουτρο μπορεί να βλάψει το δέρμα μας;

Σάουνα: Δεν βλάπτει το δέρμα σας αρκεί να το χρησιμοποιείτε με σύνεση. Μπορείτε να απολαύσετε πραγματικά τα χαλαρωτικά και αποτοξινωτικά οφέλη, αρκεί να ενυδατώνεστε σωστά και να ακούτε το σώμα σας.

Τι να κάνετε όταν έρθετε με ασθένεια που προκαλείται από την ζέστη;

Ζέστη ασθένειες: Το να αντιμετωπίζετε ασθένειες που προκαλούνται από τη ζέστη μπορεί να είναι ενοχλητικό, αλλά το να μάθετε πώς να τις αναγνωρίζετε και να τις αντιμετωπίζετε έγκαιρα είναι ζωτικής σημασίας για την ευημερία σας.

Απλές συμβουλές για να προστατέψετε τα μαλλιά σας καθώς το καλοκαίρι πλησιάζει

Αναζητήστε ένα αντηλιακό που να προσφέρει προστασία από την υπεριώδη ακτινοβολία και εφαρμόστε το απευθείας στο εκτεθειμένο τριχωτό της κεφαλής κατά μήκος της χωρίστρας σας και κατά μήκος του μήκους εάν είστε έξω για το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας.

Η έλλειψη ύπνου αυξάνει τον κίνδυνο καρκίνου;

Σχεδιάζοντας ένα σταθερό πρόγραμμα ύπνου και δημιουργώντας ένα χαλαρωτικό περιβάλλον ύπνου, μπορούμε να βελτιώσουμε την ποιότητα του ύπνου μας και πιθανώς να μειώσουμε τον κίνδυνο εμφάνισης ορισμένων ασθενειών.