Αυτοφροντίδα

Η αυτοφροντίδα στην εποχή του κοροναϊού

Η αυτοφροντίδα στην εποχή του κοροναϊού

Η αυτο-φροντίδα στην εποχή του κοροναϊού  έχει αποδειχθεί ότι είναι πιο σημαντική από ποτέ. 

Οι επαγγελματίες του ιατρικού τομέα και οι εργαζόμενοι, δουλεύουν όλο το εικοσιτετράωρο για την παροχή σημαντικών υπηρεσιών κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19 — πολλοί σε βάρος της ψυχικής και σωματικής τους υγείας.Οι δουλειές που εκτελούν είναι κουραστικές, και εμείς νοιώθουμε βαθιά ευγνωμοσύνη για όσους εργάζονται σκληρά για να μας κρατήσουν ασφαλείς. Για το λόγο αυτό επισημαίνουμε μερικές συμβουλές :

Είναι σημαντικό να μην ξεχνούν να φροντίζουν στον σωστό χρόνο τον εαυτό τους, ειδικά κατά τη διάρκεια περιόδων στρες. Είναι σημαντικό να καταναλώνονται τρόφιμα που κάνουν το σώμα να έχει ενέργεια όπως ελαιόλαδο , λαχανικά , φρούτα και τροφές χαμηλές σε λιπαρά . Τα συχνά γεύματα και στον κατάλληλο χρόνο συμβάλλουν σημαντικά στην καλή υγεία .

Παράλληλα,‘’ βάλσαμο’’ είναι ένα ζεστό μπάνιο με αιθέριά ελαία ή η συμμετοχή σε μια καθημερινή πρακτική διαλογισμού. Η επαφή με τους φίλους και την οικογένεια είναι σημαντική έστω και με skype .

Ο  ρόλος της φυσικής δραστηριότητας είναι σημαντικός και ενισχύει το μεταβολισμό, αυξάνει τις καύσεις και, σε συνδυασμό με σωστή διατροφή, συνεισφέρει στην απώλεια και στη διατήρηση του βάρους. Το σωστό πρόγραμμα αυτο-φροντίδας ενισχύει την ικανότητά σας να υποστηρίξετε και άλλους ανθρώπους.

Είναι αναμφισβήτητο ότι COVID-19 θα έχει επιπτώσεις στις ζωές μας για τα επόμενα χρόνια και θα πρέπει η πολιτεία να στηρίξει πραγματικά τους επαγγελματίες υγείας στα δημόσια νοσοκομεία .

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Εκδίκηση ή συγχώρεση: Ποιο είναι καλύτερο;

Σνακ που βοηθούν το διατροφικό σας πλάνο σε σχέση με τον διαβήτη,

Η θεραπευτική επίδραση του θαλασσινού νερού

Θαλασσινό νερό: Η θεραπευτική επίδραση του. Μια γεμάτη ζωή, χωρίς προβλήματα με υπερβολικό βάρος, μια υγιεινή διατροφή, ένα χαμόγελο στο πρόσωπό σου... πολλοί εύχονται για αυτά τα πράγματα. Αλλά στο μονοπάτι της προσωπικής αλλαγής σταματάμε συχνά επειδή το πρώτο μας βήμα είναι ήδη λάθος. Πρέπει να αποτοξινώσουμε το σώμα και να αναγεννήσουμε τα κύτταρα του για να "ξυπνήσουμε εκ νέου" και να αρχίσουμε να χτίζουμε νέα θεμέλια.

Θέλεις να γίνεις αυτοδημιούργητος εκατομμυριούχος;

Αυτοδημιούργητοι εκατομμυριούχοι: Ποια είναι τα μυστικά επιτυχίας τους. Θέλεις να γίνεις αυτοδημιούργητος εκατομμυριούχος; Ναι, εσύ και σχεδόν όλοι οι άλλοι άνθρωποι στον κόσμο θέλουν το ίδιο πράγμα. Ωστόσο, μόνο ένα μικρό ποσοστό των ανθρώπων είναι πραγματικά σε θέση να επιτύχουν αυτό το επίτευγμα.

Πώς θα σου φαινόταν να πιεις ένα καφεδάκι πριν τον ύπνο σου

Καφεΐνη και ύπνος: Ένας καφές πριν τον ύπνο είναι τελικά εμπόδιο. Σε ό,τι αφορά στην καφεΐνη και τον ύπνο, οι περισσότεροι ειδικοί θα έλεγαν ότι αυτό το δίδυμο έχει βραχώδη σχέση, στην καλύτερη περίπτωση. Φυσικά, όλοι απαντούν στην καφεΐνη διαφορετικά (κάποιοι μπορούν να ανεχτούν μια απογευματινή σιέστα, άλλοι σίγουρα θα είναι ξύπνιοι όλη τη νύχτα), αλλά γενικά, το διεγερτικό συνδέεται με έναν κακό κιρκάδιο ρυθμό και διαταραγμένο κύκλο ύπνου.

Ποια είναι τα ορυκτά που σε κάνουν να αισθάνεσαι καλά μετά την κολύμβηση

Ποια είναι τα ορυκτά εξαιτίας των οποίων αισθάνεσαι καλά μετά την κολύμβηση. Το πιο συνηθισμένο ορυκτό στο θαλασσινό νερό είναι το χλωριούχο. Για να μην εκληφθούν ως χλώριο, "Το χλωριούχο είναι ένας από τους πιο σημαντικούς ηλεκτρολύτες στο αίμα", σύμφωνα με το Πανεπιστήμιο της Ιατρικής Σχολής του Μίσιγκαν. Αλλά τι κάνει για την υγεία μας, συγκεκριμένα; Βοηθά να διατηρείται σε ισορροπία η ποσότητα υγρού μέσα και έξω από τα κύτταρα σας.

Αν νιώθεις χαμένος θέσε κάποιες ερωτήσεις στον εαυτό σου για να δεις πού βρίσκεσαι

Αισθάνομαι χαμένος: Οι ερωτήσεις που πρέπει να θέσεις στον εαυτό σου. Όταν αισθάνεστε χαμένοι, μπορούν να σας συνοδεύσουν σπασμωδικά συναισθήματα για το ποιοι είστε ή για το πού πηγαίνετε. Αυτές οι κρίσεις μπορούν να προκαλέσουν φουρτούνες που νομίζατε ότι ήταν ήρεμες. Ωστόσο, η καλύτερη απάντηση μπορεί να ξεκινήσει με την υποβολή μερικών ερωτήσεων.