Διατροφή

Τέσσερις τροφές που προκαλούν αϋπνία

Τέσσερις τροφές που προκαλούν αϋπνία

Μια πρόσφατη μελέτη απέδειξε, πως ένα κομμάτι από το αγαπημένο σου τυρί δεν σου προκαλεί εφιάλτες και άσχημο ύπνο, όπως όλοι νομίζαμε. Στην πραγματικότητα, αποδεικνύεται ότι υπάρχουν πραγματικά κάποια υγιεινά τρόφιμα που πρέπει να αποφεύγεις (-ουμε) να τρως (-με) πριν κοιμηθείς (-ουμε). Οι ειδικοί αναφέρουν, πως αν πηγαίνεις για ύπνο στις 10 μ.μ., τότε θα πρέπει να τρως περίπου δύο ώρες πριν και φυσικά να είσαι σίγουρη πως δεν τρως κάτι βαρύ, ακόμη και αν είναι υγιές. Έχοντας αυτό κατά νου, οι ειδικοί εξέτασαν ποια είδη τροφίμων είναι αυτά που θα μπορούσαν να σου προκαλέσουν αϋπνία.

 Καρπούζι

Το καρπούζι είναι ιδανικό για να σε βοηθήσει να δροσιστείς το καλοκαίρι, αλλά καταναλώνοντας αυτό το φρούτο ακριβώς πριν πας για ύπνο, σημαίνει πως μάλλον δεν θα κοιμηθείς και πολύ καλά. Η υψηλή ποσότητα φρουκτόζης στο φρούτο (περίπου 18 γραμμάρια ανά μερίδα), μπορεί να προκαλέσει ενοχλήσεις στο στομάχι, εάν το καταναλώσεις λίγο πριν κοιμηθείς και έντονο φούσκωμα.

Σέλινο

Το σέλινο περιέχει πολλά διαφορετικά αντιοξειδωτικά και μέταλλα και σε καμία περίπτωση δεν θα σου λέγαμε μην το τρως. Αλλά πριν από το ύπνο; Ίσως θα ήταν καλύτερα να το παραλείψεις αυτό το σνακ. Το λαχανικό αυτό είναι φυσικό διουρητικό, σύμφωνα με τον Dr. Andrew Weil που σημαίνει ότι κατά πάσα πιθανότητα, θα πηγαίνεις πιο συχνά τη νύχτα στην τουαλέτα. Και σίγουρα δεν θα ήθελες ένα ενοχλητικό και με διαλείμματα ύπνο.

Εσπεριδοειδή

Στεναχωριόμαστε που σου το χαλάμε, αλλά αυτό το πορτοκάλι που νόμιζες ότι ήταν μία υγιεινή εναλλακτική λύση για το επιδόρπιο σου, πιθανότατα δεν θα σε βοηθήσει να κοιμηθείς. Αν υποφέρεις από παλινδρόμηση οξέος, πρέπει να αποφεύγεις τα εσπεριδοειδή πριν από τον ύπνο. Εάν η παλινδρόμηση που έχεις «ξυπνάει» τη νύχτα που κοιμάσαι, τότε ξάπλωσε από την αριστερή σου πλευρά και όχι από τη δεξιά. Σύμφωνα με έρευνες είναι αυτή η θέση που έχει αποδειχθεί πως βοηθά στην αντιμετώπιση της παλινδρόμησης κατά τη διάρκεια του ύπνου.

Μπρόκολο

Είτε το λατρεύεις το μπρόκολο είτε όχι, δεν υπάρχει αμφιβολία πως είναι ένα πολύ σημαντικό για την υγεία λαχανικό. Όχι μόνο είναι γεμάτο με βιταμίνες Α και C, ασβέστιο και σίδηρο, είναι επίσης μια μεγάλη πηγή ινών. Χάρη όμως σε όλες αυτές τις φυτικές ίνες μπορείς να φουσκώσεις γιατί είναι πιο δύσκολο για το στομάχι σου να το διασπάσει. Σύμφωνα με τη διατροφολόγο και συγγραφέα Cynthia Sass, αν θέλεις να φας το μπρόκολο τη νύχτα, μείωσε τη μερίδας σου και μαγείρεψε το στον ατμό.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Οι θαυματουργές ιδιότητες του καρότου και στα φύλλα του

Τα οφέλη των αμυλούχων τροφών για την υγεία

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Περουβιανό κοτόπουλο με αβοκάντο και σαλάτα κινόα

Περουβιανό κοτόπουλο: Γεύσεις από την Λατινική Αμερική προσφέρουν ένα γεύμα γεμάτο πρωτεΐνη, που το χαρακτηρίζει η φρεσκάδα. Μια πανδαισία χρωμάτων, υφών και ποιοτικών υλικών στο πιάτο σας.

Μπακαλιάρος με αμύγδαλα: Λαχταριστή συνταγή της Αργεντινής με αρωματικά βότανα

Μπακαλιάρος με αμύγδαλα: Δοκιμάστε μια συνταγή με ψάρι από την αντίπερα όχθη του Ατλαντικού Ωκεανού και την μακρινή Αργεντινή, σε συνδυασμό με αρωματικά βότανα και καβουρδισμένα αμύγδαλα.

Patacon με μπανάνες: Μια συνταγή από την Κολομβία που αξίζει να τολμήσετε

Patacon με μπανάνες: Τα patacon είναι πολύ ευέλικτη συνταγή και μπορούν εύκολα να αναμειχθούν με πολλά άλλα συστατικά, όπως το γουακαμόλε ή το τυρί. Να θυμάστε ότι σερβίρετε ζεστό και ρίχνετε από πάνω τους μια πρέζα αλάτι.

Bacon Cheeseburger Pasta: Ζυμαρικά με μπέικον και γεύση burger που θα σας ξετρελάνουν

Bacon Cheeseburger Pasta: Εάν βρίσκεστε σε δίλημμα για το φαγητό που θέλετε να απολαύσετε και το μυαλό σας έχει χωριστεί ανάμεσα σε burger και ζυμαρικά, τότε αυτή εδώ η συνταγή πρόκειται να σας λύσει τα χέρια και να σας συναρπάσει γευστικά!

Πώς λειτουργεί η τάση προς την ανθυγιεινή διατροφή και πώς να τη σταματήσουμε

Κάποια στιγμή, ένας γιατρός μου εξήγησε ότι η κατανάλωση μεγάλων δόσεων αλατιού αυξάνει τον κίνδυνο εγκεφαλικού ανεξαρτήτως της αρτηριακής πίεσης. Με άλλα λόγια, η χαμηλή μου πίεση δεν με προστατεύει από τον κίνδυνο, ενώ εγώ δεν το γνώριζα καν αυτό.