Διατροφή

Κρητικός Ντάκος : Δες πως θα τον φτιάξεις

Κρητικός Ντάκος : Δες πως θα τον φτιάξεις

Κρητικός Ντάκος : Ο κρητικός Ντάκος αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της τόσο των προγραμμάτων διατροφής όσο και αναπόσπαστο μενού των διάφορων καταλόγων σε διάφορα μαγαζιά σίτισης.

Ο κρητικός ντάκος  αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα μεσογειακής διατροφής και μία επιλογή πολύ σωστή για τους καλοκαιρινούς μήνες , αφού από θέμα θρεπτικών συστατικών μας προσφέρει τα πάντα αλλά είναι και μία επιλογή η οποία φτιάχνεται εύκολα και πολύ δροσιστική. Ότι δηλαδή χρειαζόμαστε το καλοκαίρι. Γι αυτό τον λόγο βρήκαμε και σου γράφουμε αναλυτικά πως θα την φτιάξεις και τι προσφέρει στον οργανισμό σου.

Τι προσφέρουν στον οργανισμό τα υλικά

Παξιμάδι

  • Το παξιμάδι είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά, βιταμίνες και σύμπλεγμα β6, επίσης σε φώσφορο , αμινοξέα και πυρίτιο.

Ντομάτα

  • Η ντομάτα είναι πλούσια σε νερό και γι αυτό τον λόγο περιέχει μόνο 18 θερμίδες. Είναι ένα τρόφιμο πλούσιο σε βιταμίνες , φολικό οξύ και κάλιο. Επίσης είναι πλούσιες σε λυκοπένιο το οποίο βοηθά στην καλή καρδιακή λειτουργία.

Τυρί

  • Καλό θα ήταν να προτιμήσεις τυριά με χαμηλά λιπαρά για να μην δημιουργείς προβλήματα στον οργανισμό σου. Επίσης καλό θα ήταν να γνωρίζεις ότι και τα τυριά με χαμηλά λιπαρά μπορούν να προσφέρουν στον οργανισμό σου όλα τα βασικά συστατικά που έχει ανάγκη.

Ελαιόλαδο

  • Βασικό συστατικό και αναπόσπαστο της μεσογειακής διατροφής αρκεί να είναι με μέτρο, επειδή οι θερμίδες του ανέρχονται γύρω στις 9  ανά κουταλιά. Όμως η διατροφική του αξία είναι πολύ υψηλή αφού είναι πλούσιο σε ακόρεστα λιπαρά, αμινοξέα , βιταμίνη Ε και πολύ ισχυρά αντιοξειδωτικά.

Πως να φτιάξεις έναν κρητικό Ντάκο

  • Πάρε ένα μεγάλο παξιμάδι από εκείνα τα στρογγυλά
  • Τρίψε από πάνω του μία ώριμη ντομάτα
  • Βάλε σε κομματάκια η τριμμένο ένα τυρί της επιλογής σου
  • Πρόσθεσε ένα κουταλάκι Κάπαρη
  • Ρίξε ρίγανη και πιπέρι
  • 1-2 κουταλιές ελαιόλαδο και αν θες και ελιές.

TIPS

  • Όποιος θέλει μπορεί να προσθέσει και λαχανικά της επιλογής του όπως επίσης και αλάτι για να το κάνει ακόμα πιο νόστιμο, ακόμα πολλά μυρωδικά.
  • Αν δεν θες να τρίβεις την ντομάτα απλά ανάμειξε όλα τα υλικά σε ένα μπλέντερ και ρίξετα στο παξιμάδι.

Ακολουθεί βίντεο για τον Ντάκο

 

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Οι σωστές διατροφικές συνήθειες για την υγεία του πεπτικού συστήματος

Ποιος παράγοντας επιδεινώνει την στυτική δυσλειτουργία

Τα καλύτερα detox tips που πρέπει να ακολουθήσεις

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Τα οφέλη της παπάγιας στην υγεία

Παπάγια: Η παπάγια διευκολύνει την απώλεια βάρους, καθώς έχει μια ήπια, γλυκιά γεύση που θυμίζει αυτή του πεπονιού και του ροδάκινου, χωρίς πολλές θερμίδες. Μερίδα 100 γραμμαρίων του φρούτου έχει μόλις 35 θερμίδες και παρέχει σημαντική ποσότητα βιταμίνης C που μπορεί να καλύψει ακόμη και μεγάλο ποσοστό των ημερήσιων αναγκών του οργανισμού μας. Επίσης είναι πλούσια σε προβιταμίνη Α, καθώς και σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β, οι οποίες συμβάλλουν στην καλή λειτουργία του νευρικού συστήματος και στο μεταβολισμό των τροφών.

Διατροφή : Προτάσεις για υγιεινό πρωινό

Διατροφή :Το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας, άρα αξίζει τον κόπο να φάτε κάτι υγιεινό και γι αυτό εμπνευστείτε να φάτε ένα καλό πρωινό κάθε μέρα.

Διαλειμματική νηστεία : Αυτά είναι τα οφέλη της στον οργανισμό

Η διαλειμματική νηστεία αποτελεί έναν ιδιαίτερα δημοφιλή τύπο δίαιτας τα τελευταία χρόνια, διότι μπορεί να προσαρμοστεί εύκολα στη σκληρή καθημερινότητα ενός σύγχρονου εργαζομένου ανθρώπου,