Διατροφή

Διατροφή : Προτάσεις για να χάσετε βάρος

Διατροφή : Προτάσεις για να χάσετε βάρος

Διατροφή : Ένα πρόγραμμα διατροφής που βοηθά στη διαχείριση του βάρους σας περιλαμβάνει μια ποικιλία από υγιεινά τρόφιμα. Προσθέστε μια σειρά χρωμάτων στο πιάτο σας και σκεφτείτε το ότι τρώει το ουράνιο τόξο.

Σκούρα, φυλλώδη χόρτα, πορτοκάλια και ντομάτες , ακόμη και φρέσκα βότανα , είναι γεμάτα με βιταμίνες, φυτικές ίνες και μέταλλα. Η προσθήκη κατεψυγμένων πιπεριών, μπρόκολου ή κρεμμυδιών σε στιφάδο και ομελέτες τους δίνει μια γρήγορη και βολική ώθηση χρώματος και θρεπτικών συστατικών.

Διατροφικές επιλογές

  • Τα φρούτα, τα λαχανικά, τα δημητριακά ολικής αλέσεως και το γάλα και τα γαλακτοκομικά προϊόντα χωρίς λιπαρά ή χαμηλά λιπαρά
  • Περιλαμβάνει μια ποικιλία πρωτεϊνικών τροφών όπως θαλασσινά, άπαχα κρέατα και πουλερικά, αυγά, όσπρια (φασόλια και μπιζέλια), προϊόντα σόγιας, ξηρούς καρπούς και σπόρους.
  • Έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε κορεσμένα λιπαρά, trans λιπαρά, χοληστερόλη, αλάτι (νάτριο) και πρόσθετα σάκχαρα
  • Παραμένει στις καθημερινές ανάγκες σας σε θερμίδες

Φρέσκα-κατεψυγμένα η κονσερβοποιημένα φρούτα

  • Τα φρέσκα, κατεψυγμένα ή κονσερβοποιημένα φρούτα είναι εξαιρετικές επιλογές. Δοκιμάστε φρούτα πέρα ​​από τα μήλα και τις μπανάνες, όπως μάνγκο, ανανά ή ακτινίδια. Όταν τα φρέσκα φρούτα δεν είναι σεζόν, δοκιμάστε μια παγωμένη, κονσερβοποιημένη ή αποξηραμένη ποικιλία. Λάβετε υπόψη ότι τα αποξηραμένα και κονσερβοποιημένα φρούτα μπορεί να περιέχουν πρόσθετα σάκχαρα ή σιρόπια. Επιλέξτε κονσέρβες ποικιλιών φρούτων συσκευασμένων σε νερό ή στο δικό του χυμό.

 Φάτε Λαχανικά

Προσθέστε ποικιλία στα ψητά ή στον ατμό λαχανικά με βότανο όπως δεντρολίβανο. Μπορείτε επίσης να σοτάρετε τα λαχανικά σε ένα αντικολλητικό τηγάνι με μικρή ποσότητα σπρέι μαγειρέματος. Ή δοκιμάστε κατεψυγμένα ή κονσερβοποιημένα λαχανικά για ένα γρήγορο πιάτο – απλώς φούρνο μικροκυμάτων και σερβίρετε. Αναζητήστε κονσερβοποιημένα λαχανικά χωρίς επιπλέον αλάτι, βούτυρο ή σάλτσες κρέμας. Για ποικιλία, δοκιμάστε ένα νέο λαχανικό κάθε εβδομάδα.

 

Φάτε τροφές πλούσιες σε Ασβέστιο

Εκτός από το γάλα χωρίς λιπαρά και χαμηλά λιπαρά, σκεφτείτε γιαούρτια με χαμηλά λιπαρά και χωρίς λιπαρά χωρίς πρόσθετα σάκχαρα. Αυτά έρχονται σε μια ποικιλία γεύσεων και μπορούν να είναι ένα εξαιρετικό υποκατάστατο επιδόρπιο.

Βάλτε το κρέας στην διατροφή σας

Εάν η αγαπημένη σας συνταγή απαιτεί τηγάνισμα ψαριού ή παναρισμένου κοτόπουλου, δοκιμάστε πιο υγιεινές παραλλαγές ψησίματος ή ψησίματος. Ίσως δοκιμάστε ακόμη και ξηρά φασόλια αντί για κρέας. Ζητήστε από φίλους και αναζητήστε στο Διαδίκτυο και περιοδικά για συνταγές με λιγότερες θερμίδες – ίσως να εκπλαγείτε αν βρείτε ένα νέο αγαπημένο πιάτο.

Ακολουθεί βίντεο για την διατροφή

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Ασφαλής απώλεια βάρους σε ένα μήνα

Τα επίπεδα υδραργύρου στις τροφές για κατοικίδια προκαλούν ανησυχία

Πως να κάνεις υγιεινή διατροφή χωρίς να πεινάσεις ούτε λεπτό

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Το ανθεκτικό άμυλο είναι απαραίτητο σε μια υγιεινή διατροφή

Ανθεκτικό άμυλο: Η τακτική κατανάλωση τροφών που περιέχουν ανθεκτικό άμυλο, μαζί με άφθονα φρούτα, λαχανικά και ξηρούς καρπούς, μπορεί να βελτιώσει την υγεία και να μειώσει τον κίνδυνο ανάπτυξης μιας σειράς χρόνιων ασθενειών, όπως ο καρκίνος του παχέος εντέρου, ο διαβήτης τύπου 2 και οι καρδιακές παθήσεις.

Ξεκινάμε την εβδομάδα με μοσχάρι στιφάδο

Μοσχάρι στιφάδο: Η εβδομάδα ξεκινάει με μοσχάρι στιφάδο. Ένα φαγητό χορταστικό, θρεπτικό και νόστιμο. Το κρέας σιγοβράζει με τα κρεμμύδια και το γαστρονομικό αποτέλεσμα δεν παίζεται!

Το σημερινό δείπνο έχει νηστίσιμη τάρτα μανιταριών

Νηστίσιμη τάρτα μανιταριών: Τα μανιτάρια είναι το απόλυτο νηστίσιμο φαγητό και πολύ υγιεινό. Για τους αρχαίους Αιγύπτιους θεωρούνταν το ελιξίριο της αθανασίας. Θεωρούνται εξαιρετική τροφή, καθώς περιέχουν αμελητέες ποσότητες λίπους και σακχάρων, αλλά σημαντικές ποσότητες φυτικών ινών και πρωτεΐνης.

Φτιάχνουμε χαλβά σιμιγδαλένιο με αμύγδαλα

Χαλβάς σιμιγδαλένιος με αμύγδαλα: Είναι μία από τις πιο κλασικές χειμερινές συνταγές, αν και πολλοί το φτιάχνουν και το καλοκαίρι. Σίγουρα πάντως, είναι μία συνταγή, που είναι και γλυκιά, αλλά και θρεπτική, καθώς περιέχει βασικά συστατικά της ελληνικής κουζίνας, όπως το ελαιόλαδο, το σιμιγδάλι και τα αμύγδαλα.