Διατροφή

Υγιεινή Διατροφή: Αυτές τις τροφές πρέπει να προσθέσεις στο διαιτολόγιο σου

Υγιεινή Διατροφή: Αυτές τις τροφές πρέπει να προσθέσεις στο διαιτολόγιο σου

Υγιεινή Διατροφή: Αυτές είναι οι 8 τροφές που θα σε βάλουν στο concept του clean eating για να τρως υγιεινά, να ικανοποιείς τους γευστικούς σου κάλυκες και να χορταίνεις.

Ποιοι είναι όμως οι κανόνες του clean eating concept; Επίλεξε φυσικές, ανεπε­ξέργαστες τροφές. Μείωσε τα επεξεργα­σμένα τρόφιμα στο ελάχιστο. Φρόντισε να περιλαμβάνεις πρωτεΐνη, υδατάνθρακες και λιπαρά σε κάθε γεύμα. Δώσε προσοχή στις ποσότητες στα λίπη, στο αλάτι και στη ζάχαρη. Κατανάλωσε πέντε γεύματα την ημέρα (τρία μεγάλα, δύο σνακ). Μην πίνεις τις θερμίδες σου. Κάνε έστω και ελάχιστη άσκηση σε οποιαδήποτε μορφή.

Βάλε αυτές τις 12 τροφές στο διαιτολόγιό σου από σήμερα:

  • Σκούρα φυλλώδη λαχανικά. Είναι ισχυρή πηγή –καλού για το καρδιαγγειακό– φολικού οξέος ενώ έχουν χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες (μόλις 4 σπαράγγια περιέχουν 2,5 γραμμάρια). Έτσι, είτε είναι ωμό μπρόκολο, είτε σπαράγγια, είτε ψητά τσιπς λαχανίδας, πέρα από το κέρδος για την υγεία σου, έχεις και τη γευστική απόλαυση ενός τραγανού σνακ.
  • Οστρακοειδή. Η θάλασσα προσφέρει ατέλειωτη ποικιλία αρωματικών και γευστικών συνδυασμών. Απόλαυσε μια ποικιλία από γαρίδες ή ωμά στρείδια με μερικές σταγόνες λεμονιού για ένα γεύμα με ελάχιστες θερμίδες, καθόλου υδατάνθρακες και πολλή πρωτεΐνη. Στα συν ο ψευδάργυρος και οι βιταμίνες D και του συμπλέγματος Β που περιέχουν.
  • Ρόδι. Είναι «δυνατή» πηγή αντιοξειδωτικών, καταπολεμά τη χοληστερίνη και τα καρκινογόνα και ρίχνει την υψηλή αρτηριακή πίεση. Μισό φλιτζάνι σποράκια ροδιού έχει 16 γραμμάρια υδατάνθρακες, αλλά προσφέρει και 3 γραμμάρια φυτικών ινών και το 15% από την ημερήσια δόση βιταμίνης C. Απόλαυσε το ρόδι σε μια πράσινη σαλάτα.
  • Πράσινο τσάι. Είναι εύκολο να μπεις στον πειρασμό για ένα κρεμώδες ρόφημα, όμως 1 φλιτζάνι λευκή σοκολάτα μόκα έχει 620 θερμίδες και τον εντυπωσιακό αριθμό των 26,6 γραμμαρίων λιπαρών. Τι μπορείς να κάνεις; Διάλεξε πράσινο τσάι. Έχει μηδενικούς υδατάνθρακες και είναι γεμάτο αντιοξειδωτικά που σου χαρίζουν ενέργεια και βελτιώνουν τη λειτουργία του εγκεφάλου.
  • Μαύρη σοκολάτα. Είναι κάπως δύσκολο να πιστέψεις πως κάτι τόσο νόστιμο θα μπορούσε να είναι καλό για την καρδιαγγειακή υγεία, για να μην πούμε ότι συμβάλλει στην καταπολέμηση της πρόωρης γήρανσης και του καρκίνου. Είναι όμως αλήθεια: ένα κομμάτι σοκολάτας είναι μια ευχαρίστηση με μόλις 19 γραμμάρια υδατάνθρακες.
  • Άπαχα κρέατα. Προτίμησε άπαχο ψητό στήθος γα­λοπούλας ή κοτόπουλου για κύριο πιάτο και έχεις ένα γεύμα υγιεινό και γεμάτο πρωτεΐνη με τα μισά λιπαρά συγκριτικά με το μοσχάρι. Bonus: Μία μερίδα των 85 γραμμαρίων είναι μια επιλογή χωρίς υδα­τάνθρακες και 26 γραμμάρια πρωτεΐνης.

Ακολουθεί βίντεο:

  • Κανέλα. Αυτό το μπαχαρικό είναι απίστευτα κάλο για την υγεία σου. Καταπολεμά φυσικά τα βακτήρια, μειώνει τη χοληστερίνη και ενισχύει τη μνήμη, ενώ βελτιώνει τη γεύση σε γλυκά, όπως τα ψητά μήλα. ένα κουταλάκι του γλυκού περιέχει μόνο 2 γραμμάρια υδατάνθρακες και 6 θερμίδες.
  • Ψητό σκόρδο. Αρωματικά ακαταμάχητο και πεντα­νόστιμο αλειμμένο σε μια φέτα μαύρο ψωμί, το σκόρδο είναι επίσης μια σούπερ τροφή εξαιρετική για το ανοσοποιητικό σου και με πολλά αντιοξειδωτικά. Βασικό χαρακτηριστικό του είναι ότι αυξάνει τη ροή του αίματος και ρίχνει τη χοληστερί­νη, ενώ έχει λιγότερο από 1 γραμμάριο υδατάνθρακες.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Αυτοφροντίδα διαβήτης: Η σωστή διαχείριση μειώνει την θνητότητα

Ο σύνδεσμος μεταξύ εντερικής μικροχλωρίδας και κατάθλιψης

Με ποιες παθήσεις σχετίζεται η εμφάνιση κιρσών στα πόδια

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Πόσο καλό κάνουν τα ροδάκινα στην υγεία μας;

Ροδάκινα: Τα ροδάκινα είναι ένα είδος πυρηνόκαρπου, μαζί με τα δαμάσκηνα, τα βερίκοκα, τα κεράσια και τα νεκταρίνια. Όπως υποδηλώνει το όνομα, τα πυρηνόκαρπα έχουν ένα κεντρικό κουκούτσι που μοιάζει με κουκούτσι. Τα ροδάκινα έρχονται σε λευκές και κίτρινες ποικιλίες και προσφέρουν αρκετές διατροφικές απολαβές.

Γιατί μια δίαιτα χαμηλών θερμίδων μπορεί να μην βοηθήσει όλους να χάσουν βάρος;

Διατροφή: Ενώ η κατανάλωση μιας δίαιτας χαμηλής σε θερμίδες βοηθά στην απώλεια αυτών των επιπλέον κιλών, μπορεί να μην βοηθήσει τα άτομα με παχυσαρκία που αντιμετωπίζεται δύσκολα να χάσουν βάρος και να το διατηρήσουν

5 οφέλη υγείας για το πεπόνι

Πεπόνι: Έχοντας υψηλή περιεκτικότητα σε νερό, το πεπόνι έχει μια ήπια υδαρή και ζαχαρώδη γεύση και είναι γεμάτο με βιταμίνες, μέταλλα, διαιτητικές ίνες, υδατάνθρακες, ηλεκτρολύτες και καροτενοειδή.

4 Σνακ για απώλεια βάρους

Διατροφή: Τα υγιεινά σνακ για απώλεια βάρους είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά και ισορροπημένα.