Διατροφή

Διατροφή Τιλάπια: Τρόποι να την μαγειρέψετε

Διατροφή Τιλάπια: Τρόποι να την μαγειρέψετε

Διατροφή Τιλάπια: Η Τιλάπια είναι ένα ήπιο γευστικά ψάρι που όμως είναι πεντανόστιμο και ακριβώς γι αυτόν τον λόγο σου βρήκαμε τρόπους για να την μαγειρέψεις και να την ευχαριστηθείς αφού αποτελεί πολύ γευστικό φαγητό

Δεν είναι τρυφερό και λιπαρό όπως ο σολομός, ούτε είναι σταθερό και γευστικός όπως ο τόνο. Είναι ένα είδος ενδιάμεσου ψαριού και συχνά μπορεί να διαγραφεί ως βαρετό. ΟΧΙ πια! Είμαστε εδώ για να εγγυηθούμε ότι η τιλάπια, έχει πολλά να προσφέρει!, επειδή  είναι λιτή και ανέξοδη, καθιστώντας την μια εξαιρετική επιλογή για το επόμενο δείπνο σας την επόμενη εβδομάδα. .

Καρυκέψτε αρχικά το φιλέτο

  • Εντάξει, θα παραδεχτούμε, οι φήμες είναι αληθινές. Η τιλάπια είναι αρκετά ήπια από μόνη της. Γι ‘αυτό καρυκεύουμε τα φιλέτα με πλούσιο αλάτι και λίγο φρέσκο ​​μαύρο πιπέρι από το ρόπαλο. Αυτό πρέπει ΠΑΝΤΑ να είναι το βήμα 1.

Βυθίστε καλά το ψάρι στο αλέυρι

  • Η τιλάπια σχεδόν ποτέ δεν πωλείται με το δέρμα, πράγμα που σημαίνει ότι δεν υπάρχει καμία ευκαιρία να φάτε ένα ωραίο τραγανό  ψάρι . Για να επαναφέρουμε την υφή στα ψάρια, τους δίνουμε μια ελαφριά βυθοκόρηση στο αλεύρι. Αυτή η χρυσή, τραγανή επίστρωση είναι πραγματικά αυτό που παίρνει αυτή η συνταγή. Πήραμε τα καρυκεύματα μας σε μια λατινική-αμερικανική κατεύθυνση. Καπνιστή πάπρικα, αποξηραμένη ρίγανη, ή ακόμα και μπαχαρικά, όλα θα πήγαιναν κολυμπώντας  με αυτό το ψάρι.

Σερβίρετε το με πορτοκάλι η γκρειπ φρουτ

  • Εάν σερβίρετε ψάρια, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να υπάρχει κάποιο είδος εσπεριδοειδών στο τραπέζι. Το οξύ βοηθά στη μείωση των πλούσιων γεύσεων και βοηθά στην εξισορρόπηση του τελικού πιάτου. Οι σφήνες με λεμόνι ή ασβέστη δεν θα σας απογοητεύσουν ποτέ, αλλά αν αισθάνεστε τολμηροί, δοκιμάστε το πορτοκάλι ή το γκρέιπφρουτ!

Στο τελείωμα προσθέστε φρέσκα βότανα

Μην ξεχάσετε στο τελείωμα να προσθέσετε με φρέσκα βότανα! Φέρνουν φρεσκάδα, γεύση και διάσταση στο τελικό σας πιάτο. Πηγαίνετε με ό, τι σας αρέσει, απλώς βεβαιωθείτε ότι δεν συγκρούεται με τα μπαχαρικά που χρησιμοποιήσατε. Σκεφτείτε: βασιλικό, μαϊντανό, κόλιαντρο, σχοινόπρασο, φρέσκια ρίγανη ή εστραγκόν. Καλύτερα ακόμα, συνδυάστε και ταιριάξτε! Δεν υπάρχει τίποτα όπως πάρα πολλά βότανα.

Ακολουθεί βίντεο με συνταγές για ψάρια

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Συνταγή διατροφή : Γαρίδες με ανανά και πράσινα φασόλια

Ο ρόλος της πιπερόριζας στο αδυνάτισμα

Πολύτιμες τροφές που ενισχύουν την υγεία των οστών

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Πόσο καλό μας κάνουν τα vegan φαγητά;

Vegan διατροφή: Μια vegan διατροφή αποκλείει όλα τα ζωικά προϊόντα, συμπεριλαμβανομένων του κρέατος, των γαλακτοκομικών και των αυγών. Όταν οι άνθρωποι την ακολουθούν σωστά, μια vegan δίαιτα μπορεί να είναι εξαιρετικά θρεπτική, να μειώσει τον κίνδυνο χρόνιων ασθενειών και να βοηθήσει στην απώλεια βάρους.

Είναι ασφαλής η απόψυξη στα μικροκύματα;

Απόψυξη μικροκύματα: Η χρήση του φούρνου μικροκυμάτων σας για την απόψυξη των τροφίμων είναι ασφαλής, αλλά πρέπει να μαγειρέψετε το φαγητό αμέσως μετά την ολοκλήρωση της απόψυξης, για να μην αναπτυχθούν επιβλαβή βακτήρια.

Πόσα ροφήματα με καφεΐνη μπορούν να προκαλέσουν ημικρανία;

Καφές ημικρανία: Τα δεδομένα έδειξαν ότι οι άνθρωποι που έπιναν τρία ή περισσότερα ροφήματα με καφεΐνη είχαν υψηλότερες πιθανότητες να αναπτύξουν πονοκέφαλο την επόμενη μέρα, πράγμα που σημαίνει ότι αυτή η ποσότητα καφεΐνης δεν σταμάτησε την ημικρανία. 

Καιρός να εμπιστευτείτε τις αισθήσεις σας και να μαγειρέψετε!

Διαισθητική μαγειρική: Μην δεσμεύεστε από την αλληλουχία βημάτων μιας συνταγής, ούτε από την στείρα αναπαραγωγή υλικών. Προσαρμόστε κάθε πιάτο στα γούστα σας, έχοντας εμπιστοσύνη στις αισθήσεις σας!

Νόστιμο σάντουιτς για τη δουλειά

Σνακ: Φτιάξτε ένα νόστιμο, υγιεινό και vegan σνακ για την εργασία σας ή τη βόλτα σας. Γνωρίστε πώς να τρώτε υγιεινά, χωρίς να στερείστε τις λαχταριστές γεύσεις.

5 τροφές που μειώνουν την πίεση

Υπέρταση: Η αλλαγή της διατροφής μπορεί να μειώσει σημαντικά την υψηλή πίεση, τόσο άμεσα όσο και μακροπρόθεσμα. Παρακάτω θα βρείτε 5 τροφές που συνίσταται να καταναλώνετε καθημερινά.

Φτιάξτε το πιο νόστιμο παγωτό φράουλα!

Παγωτό: Το παγωτό είναι η καλύτερη επιλογή γλυκού για το καλοκαίρι! Μπορείς να το απολαύσεις στην ξαπλώστρα σου, στη βόλτα σου ή και στο σπίτι σου με την παρέα σου!