Διατροφή

Junk Food: Τέσσερις τρόποι για να περιορίσεις το πρόχειρο φαγητό

Junk Food: Τέσσερις τρόποι για να περιορίσεις το πρόχειρο φαγητό

Junk food: Εάν τα ανθυγιεινά, επεξεργασμένα τρόφιμα, σαμποτάρουν τις προσπάθειές σας για απώλεια βάρους, ξεπεράστε την επιθυμία για πρόχειρο φαγητό με αυτά τα έξυπνα κόλπα.

Τέσσερις τρόποι για να εκπαιδεύσετε τον εγκέφαλό σας, ώστε να σταματήσετε να επιθυμείτε την κατανάλωση junk food:

Γιατί λαχταρούμε ανθυγιεινά τρόφιμα;

Όπως διαπιστώνει ένα άρθρο του New York Times Magazine με τίτλο: «The Extraordinary Science of Addictive Junk Food», δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η επιθυμία για πρόχειρο φαγητό είναι ισχυρή, φυσιολογική αντίδραση και, προφανώς, προσεκτικά και στρατηγικά αναπτυγμένη από τους κατασκευαστές τροφίμων. Πολλά από τα αγαπημένα μας σνακ του σούπερ μάρκετ παρασκευάζονται με τις «τέλειες» ποσότητες πρόσθετης ζάχαρης, αλατιού, λίπους και άλλων χημικών, που έχουν σχεδιαστεί για να μας κάνουν να θέλουμε περισσότερα. Αποφύγετε τα επεξεργασμένα τρόφιμα τρώγοντας όσο το δυνατόν περισσότερε φρέσκες ακατέργαστες τροφές. Γιατί; Όσο λιγότερο πρόχειρο φαγητό τρώτε, τόσο λιγότερο θέλετε.

Τσεκάρετε τις ετικέτες για κρυμμένη ζάχαρη

Δείτε τις ετικέτες για πρόσθετα σάκχαρα και σάκχαρα με άλλα ονόματα. «Υπάρχουν τόσα πολλά ονόματα που «κρύβουν» τη ζάχαρη. Αναζητήστε πράγματα όπως φρουκτόζη, σιρόπι καστανού ρυζιού, χυμό ζαχαροκάλαμου, μέλι και νέκταρ αγαύης», λέει η διατροφολόγος Margaret Eich, RDN, διαιτολόγος στο Madison, WI.

Αλλάξτε τη ρουτίνα σας

Αν συνδέεστε πάντα στις 3 μ.μ. στο μηχάνημα αυτόματης πώλησης, ξεκινήστε μια παράδοση, να περπατήσετε δηλαδή γύρω από το τετράγωνο. Αυτό μπορεί να διώξει εντελώς την επιθυμία σας. Μια μελέτη του 2015 σε 48 άτομα στο PLoSOne διαπίστωσε ότι το περπάτημα 15 λεπτών μείωσε προσωρινά την επιθυμία για σνακ υψηλής περιεκτικότητας σε θερμίδες. Μπόνους: Θα κερδίσετε και όλα τα υπόλοιπα οφέλη ενός σύντομου περιπάτου.

Αναγνωρίστε ποια είναι τα trigger food σας

Είτε είναι η επιθυμία σας για σοκολάτα και οτιδήποτε σε velvet cake, είτε προτιμάτε τις αλμυρές λιχουδιές όπως κουλουράκια, ξέρετε τα τρόφιμα που σας οδηγούν στην πόρτα του πρόχειρου φαγητού. Μόλις τα εντοπίσετε, κρατήστε τα έξω από το σπίτι.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Τέσσερα super foods πλούσια σε αντιοξειδωτικά

Το Intuitive Eating είναι το τελευταίο "διατροφικό trend"

Οι 10 χρυσοί κανόνες της μεσογειακής διατροφής

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Δοκιμάστε βραζιλιάνικο στιφάδο ψαριού που μυρίζει θάλασσα

Στιφάδο ψάρι: Με αρωματική σάλτσα καρύδας ντομάτας με φρέσκο ​​λάιμ, αυτός είναι ένας τόσο διαφορετικός εξωτικός τρόπος για να σερβίρετε ψάρι που όχι μόνο είναι νόστιμο αλλά και απλό στην παρασκευή του.

Πώς επηρεάζει το μηλόξυδο την υγεία μας;

Μηλόξυδο: Μπορεί το μηλόξυδο να βοηθήσει πραγματικά στην απώλεια βάρους, στη μείωση του σακχάρου στο αίμα και στη μείωση της χοληστερόλης και υπάρχουν κίνδυνοι από την κατανάλωση του;

Παγωμένη Μαργαρίτα με καρπούζι και δεντρολίβανο

Cocktail: Αυτό είναι ένα κοκτέιλ σε μια συνταγή λεμονάδας που λατρεύουμε. Ο συνδυασμός βοτάνων-καρπουζιού είναι νόστιμος και η φυσική γλυκύτητα του καρπουζιού κρατά χαμηλά την προστιθέμενη ζάχαρη.

Θα μπορούσε ένας τύπος τυριού να βοηθήσει στην ενίσχυση των οστών σας;

Οστεοπόρωση: Το Jarlsberg είναι ένα ήπιο, ημίμαλακο τυρί που παρασκευάζεται από αγελαδινό γάλα από το Jarlsberg στην ανατολική Νορβηγία και μόλις 60 γραμμάρια την ημέρα φαίνεται να είναι αρκετό για την προστασία της υγείας των οστών.