Διατροφή

Junk Food: Τέσσερις τρόποι για να περιορίσεις το πρόχειρο φαγητό

Junk Food: Τέσσερις τρόποι για να περιορίσεις το πρόχειρο φαγητό

Junk food: Εάν τα ανθυγιεινά, επεξεργασμένα τρόφιμα, σαμποτάρουν τις προσπάθειές σας για απώλεια βάρους, ξεπεράστε την επιθυμία για πρόχειρο φαγητό με αυτά τα έξυπνα κόλπα.

Τέσσερις τρόποι για να εκπαιδεύσετε τον εγκέφαλό σας, ώστε να σταματήσετε να επιθυμείτε την κατανάλωση junk food:

Γιατί λαχταρούμε ανθυγιεινά τρόφιμα;

Όπως διαπιστώνει ένα άρθρο του New York Times Magazine με τίτλο: «The Extraordinary Science of Addictive Junk Food», δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η επιθυμία για πρόχειρο φαγητό είναι ισχυρή, φυσιολογική αντίδραση και, προφανώς, προσεκτικά και στρατηγικά αναπτυγμένη από τους κατασκευαστές τροφίμων. Πολλά από τα αγαπημένα μας σνακ του σούπερ μάρκετ παρασκευάζονται με τις «τέλειες» ποσότητες πρόσθετης ζάχαρης, αλατιού, λίπους και άλλων χημικών, που έχουν σχεδιαστεί για να μας κάνουν να θέλουμε περισσότερα. Αποφύγετε τα επεξεργασμένα τρόφιμα τρώγοντας όσο το δυνατόν περισσότερε φρέσκες ακατέργαστες τροφές. Γιατί; Όσο λιγότερο πρόχειρο φαγητό τρώτε, τόσο λιγότερο θέλετε.

Τσεκάρετε τις ετικέτες για κρυμμένη ζάχαρη

Δείτε τις ετικέτες για πρόσθετα σάκχαρα και σάκχαρα με άλλα ονόματα. «Υπάρχουν τόσα πολλά ονόματα που «κρύβουν» τη ζάχαρη. Αναζητήστε πράγματα όπως φρουκτόζη, σιρόπι καστανού ρυζιού, χυμό ζαχαροκάλαμου, μέλι και νέκταρ αγαύης», λέει η διατροφολόγος Margaret Eich, RDN, διαιτολόγος στο Madison, WI.

Αλλάξτε τη ρουτίνα σας

Αν συνδέεστε πάντα στις 3 μ.μ. στο μηχάνημα αυτόματης πώλησης, ξεκινήστε μια παράδοση, να περπατήσετε δηλαδή γύρω από το τετράγωνο. Αυτό μπορεί να διώξει εντελώς την επιθυμία σας. Μια μελέτη του 2015 σε 48 άτομα στο PLoSOne διαπίστωσε ότι το περπάτημα 15 λεπτών μείωσε προσωρινά την επιθυμία για σνακ υψηλής περιεκτικότητας σε θερμίδες. Μπόνους: Θα κερδίσετε και όλα τα υπόλοιπα οφέλη ενός σύντομου περιπάτου.

Αναγνωρίστε ποια είναι τα trigger food σας

Είτε είναι η επιθυμία σας για σοκολάτα και οτιδήποτε σε velvet cake, είτε προτιμάτε τις αλμυρές λιχουδιές όπως κουλουράκια, ξέρετε τα τρόφιμα που σας οδηγούν στην πόρτα του πρόχειρου φαγητού. Μόλις τα εντοπίσετε, κρατήστε τα έξω από το σπίτι.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Τέσσερα super foods πλούσια σε αντιοξειδωτικά

Το Intuitive Eating είναι το τελευταίο "διατροφικό trend"

Οι 10 χρυσοί κανόνες της μεσογειακής διατροφής

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Τι είναι το άμυλο και γιατί είναι αναπόσπαστο μέρος μιας ισορροπημένης διατροφής

Άμυλο: Τα αμυλούχα τρόφιμα είναι η κύρια πηγή υδατανθράκων για τους περισσότερους ανθρώπους. Παίζουν καθοριστικό ρόλο σε μια θρεπτική, καλά ισορροπημένη διατροφή, καθώς παρέχουν στον οργανισμό γλυκόζη, η οποία είναι η κύρια πηγή ενέργειας για κάθε κύτταρο. Παρέχουν επίσης μια σειρά από βιταμίνες, μέταλλα, φυτικές ίνες και άλλα θρεπτικά συστατικά.

Σοκολατόπιτα με μπανάνα και φυστικοβούτυρο

Σοκολατόπιτα μπανάνα: Ποιος δε λατρεύει ένα πλούσιο γλυκό με σοκολάτα και μπανάνα; Με τον συνδυασμό του φυστικοβούτυρου, το γευστικό αποτέλεσμα πραγματικά απογειώνεται.

Βελγικό μοσχάρι Carbonnade με μπύρα

Μοσχάρι Carbonnade a la Flamande: Ταξιδεύουμε στο Βέλγιο και δοκιμάζουμε το εμβληματικό μοσχάρι carbonnade, παραδοσιακά μαγειρεμένο με τοπική μπύρα.