Διατροφή

Άνοιξη Δίαιτα: Φρούτα που δεν πρέπει να λείπουν από το διαιτολόγιό σας αυτήν την περίοδο

Άνοιξη Δίαιτα: Φρούτα που δεν πρέπει να λείπουν από το διαιτολόγιό σας αυτήν την περίοδο

Άνοιξη Δίαιτα: Η ισορροπημένη διατροφή είναι πολύ σημαντική για την υγεία μικρών και μεγάλων. Από αυτήν φυσικά δεν πρέπει να λείπουν τα φρούτα, τα οποία είναι πλούσια σε βιταμίνες, μέταλλα και άλλα θρεπτικά συστατικά. Την άνοιξη οι επιλογές μας αυξάνονται καθώς κάποια φρούτα έχουν την τιμητική τους αυτήν την εποχή και αξίζουν να έχουν μία θέση στη διατροφή μας.

Πορτοκάλια

Τα πορτοκάλια έχουν την τιμητική του καθ’ όλη τη διάρκεια του χειμώνα, αλλά και την άνοιξη. Ένας φρεσκοστυμμένος χυμός πορτοκαλιού είναι ο καλύτερος τρόπος να ξεκινήσετε εσείς και τα παιδιά την ημέρας σας.

Λεμόνια

Τα λεμόνια μπορεί να μην τρώγονται σκέτα, τώρα όμως είναι η εποχή για να τα αξιοποιήσετε στο μέγιστο στη μαγειρική και τη διατροφή σας. Βάλτε τα σε φαγητά, γλυκά, σαλάτες ακόμα και στο μπουκαλάκι με το νερό σας. Τα λεμόνια είναι πλούσια σε βιταμίνη C και αντιοξειδωτικά και έχουν πολλά οφέλη για τον οργανισμό.

Μάνγκο

Το συγκεκριμένο φρούτο είναι ιδανικό και εάν προσέχετε τη διατροφή σας. Έχει ελάχιστες θερμίδες και αποτελείται κατά 80% από νερό. Επίσης, σε αντίθεση με τα περισσότερα φρούτα, είναι πολύ καλή πηγή βιταμινών του συμπλέγματος Β και ασβεστίου, ενώ ένα μόνο μάνγκο παρέχει λίγο λιγότερο από τις συνολικές ημερήσιες ανάγκες του οργανισμού σε βιταμίνη C και Α.

Φράουλες

Οι φράουλες είναι εξαιρετική πηγή βιταμίνης C η οποία ενισχύει το ανοσοποιητικό. Επίσης, είναι πλούσια σε βιταμίνη Α που είναι απαραίτητη για την υγεία των ματιών και αντιοξειδωτικά.

Εκτός από σκέτες, μπορείτε να τις απολαύσετε σε υγιεινά και λαχταριστά σνακ. Δείτε μερικές ιδέες παρακάτω.

Σπιτικά muffins με φράουλες και χωρίς καθόλου ζάχαρη

Υγιεινές μπουκίτσες με φράουλα και καρύδα

Αβοκάντο

Με 20 βιταμίνες και μέταλλα, γεμάτο φυτικές ίνες και υγιή λίπη, το αβοκάντο είναι ένα από τα πιο υγιεινά τρόφιμα που μπορείτε να δώσετε στα παιδιά σας.  Η κατανάλωσή του ωφελεί σώμα και πνεύμα και η κατάλληλη εποχή για να το συμπεριλαμβάνετε στη διατροφή σας είναι από τον Νοέμβριο μέχρι και τον Μάιο.

Ένα τοστ με αβοκάντο ό,τι πρέπει για πρωινό ή σνακ κάθε ώρα της ημέρας.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Ρυθμιστές της αρτηριακής πίεσης και του διαβήτη τα πορτοκάλια

Αδυνάτισε με φρούτα και λαχανικά (Διαιτολόγιο)

Ανοιξιάτικη αποτελεσματική δίαιτα

Φρούτα και λαχανικά της Άνοιξης

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Διατροφή : Έτσι θα αποφύγετε την κατανάλωση θερμίδων

Διατροφή : Δεδομένου ότι τα τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες είναι παντού, είναι σημαντικό να αφιερώσετε χρόνο για να προγραμματίσετε μπροστά για να βεβαιωθείτε ότι έχετε υγιεινές επιλογές.

Διατροφή : Έτσι θα διατηρήσετε το βάρος σας

Διατροφή : Η υγιεινή διατροφή έχει να κάνει με την ισορροπία. Μπορείτε να απολαύσετε τα αγαπημένα σας τρόφιμα, ακόμα κι αν έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες, λίπη ή πρόσθετα σάκχαρα. Το κλειδί είναι να τα τρώτε μόνο μια φορά και να τα εξισορροπούν με πιο υγιεινά τρόφιμα και περισσότερη σωματική δραστηριότητα.

Τα οφέλη της παπάγιας στην υγεία

Παπάγια: Η παπάγια διευκολύνει την απώλεια βάρους, καθώς έχει μια ήπια, γλυκιά γεύση που θυμίζει αυτή του πεπονιού και του ροδάκινου, χωρίς πολλές θερμίδες. Μερίδα 100 γραμμαρίων του φρούτου έχει μόλις 35 θερμίδες και παρέχει σημαντική ποσότητα βιταμίνης C που μπορεί να καλύψει ακόμη και μεγάλο ποσοστό των ημερήσιων αναγκών του οργανισμού μας. Επίσης είναι πλούσια σε προβιταμίνη Α, καθώς και σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β, οι οποίες συμβάλλουν στην καλή λειτουργία του νευρικού συστήματος και στο μεταβολισμό των τροφών.