Greek English French German Italian
Pin It


Δεν είναι λίγες οι φορές που κάνουμε μια βραδινή επιδρομή στο ψυγείο όχι απαραίτητα λόγω πείνας αλλά επειδή θέλουμε  να καλύψουμε ένα ψυχολογικό κενό.  Για πολλούς, το «τσιμπολόγημα» το βράδυ είναι μέρος της καθημερινότητάς τους, όπως το πχ το σερφάρισμα στο διαδίκτυο ή το να μιλούν στο τηλέφωνο. Έρευνες ωστόσο  δείχνουν ότι η κατανάλωση τροφών αργά το βράδυ μπορεί να οδηγήσει στην πρόσληψη βάρους γιατί το σώμα έχει την τάση να αποθηκεύει θερμίδες αντί να τις καίει. Πως όμως θα μπορούσαμε να την τάση μας αυτή;


1) Καταναλώστε περισσότερες πρωτεΐνες: Το να τσιμπολογάτε αργά το βράδυ, ίσως είναι μια ένδειξη ότι δεν φάγατε αρκετά κατά τη διάρκεια της υπόλοιπης ημέρας. Αν το τελευταίο γεύμα της ημέρας περιλαμβάνει πρωτεΐνες, δεν θα πεινάτε και πάλι λίγη ώρα μετά καθώς δημιουργείται το αίσθημα κορεσμού.


2) Πιείτε πράσινο τσάι: Αν συνηθίζατε να τρώτε κάποιο σνακ μετά το γεύμα, ήρθε η ώρα να το αντικαταστήσετε από πράσινο τσάι. Κάντε το συνήθεια λίγο πριν τον ύπνο και θα δείτε ότι θα αποσπάσει τη σκέψη σας από το φαγητό.


3) Κάντε μια βόλτα: Αν αργά το απόγευμα νιώσετε ξαφνικά το αίσθημα πείνας, καλό είναι να πάτε μια βόλτα για να απομακρυνθείτε έτσι από τον πειρασμό. Ο καθαρός αέρας και η ελαφριά άσκηση μπορούν να αποσπάσουν το μυαλό σας από την κατανάλωση σνακ.


4)Κοιμηθείτε περισσότερο: Ένας από τους λόγους της αυξανόμενης πείνας είναι η έλλειψη ύπνου. Αν συνηθίζετε να κοιμάστε αργά είναι λογικό να δημιουργείτε στον οργανισμό σας την ανάγκη να φάτε περισσότερο. Έρευνες έχουν δείξει ότι τα άτομα που υποφέρουν από αϋπνία έχουν την τάση να καταναλώνουν ανθυγιεινές τροφές.

Pin It

Cook name small