ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Επιχειρηματικά

Η AbbVie ένα βήμα πριν την συγχώνευση με την Allergan για 63 δις δολάρια

Η AbbVie ένα βήμα πριν την συγχώνευση με την Allergan για 63 δις δολάρια

Της Νικολέτας Ντάμπου

Η AbbVie μπορεί να εργάζεται  μέσω του COVID-19, αλλά προχωρά και με την συγχώνευση της Allergan κάνοντας απολογισμό των προϊόντων που έχουν πληγεί από την καραντίνα. Στο επίκεντρο βρίσκονται και τα προϊόντα αισθητικής  της Allergan που έχουν πληγεί, αλλά ο διευθύνων σύμβουλος της AbbVie, Rick Gonzalez, εκτιμά ότι οι πελάτες είναι έτοιμοι και μπορούν να επιστρέψουν γρήγορα για αισθητικές θεραπείες.

Με τον εγκλεισμό στα σπίτια, πολλά γραφεία που διαχειρίζονται τα αισθητικά προϊόντα της Allergan παρέμειναν για μεγάλο διάστημα κλειστά και δεν εκτελούσαν εργασίες, δήλωσε ο Gonzalez. Ωστόσο,η AbbVie – η οποία αναμένεται να κλείσει την συγχώνευση των 63 δισεκατομμυρίων δολαρίων αυτό το μήνα – είναι πεπεισμένη ότι η διαταραχή «ενώ είναι σημαντική, θα είναι παροδική».

Για να καταλήξουν σε αυτό το συμπέρασμα, οι AbbVie και Allergan εξέτασαν την ύφεση του 2008 και του 2009, καθώς και πρώιμα στοιχεία μέχρι στιγμής από την ανάκαμψη του COVID-19 στην Κίνα, καθώς και μια σειρά άλλων παραγόντων. Οι εταιρείες χρειάστηκαν «σημαντικό χρονικό διάστημα» και εξέτασαν επίσης τη δυναμική της προσφοράς και της ζήτησης, καθώς και τον πιθανό ανταγωνισμό, δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος.

Τα δεδομένα της Allergan δείχνουν ότι οι περισσότεροι πελάτες αισθητικής δεν περιμένουν να επηρεαστούν οικονομικά από την πανδημία. 50 % από αυτούς έχουν εισοδήματα άνω των 150.000 $ ετησίως, δήλωσε ο Γκονζάλες, και το 60% εργάζονται για εταιρείες.

Συνολικά, το 80% της πελατειακής βάσης αισθητικής είπε ότι η πανδημία δεν θα επηρεάσει – ή θα είχε ελάχιστη επίδραση – στο εισόδημα των νοικοκυριών, σύμφωνα με στοιχεία που ανέφερε ο Gonzalez. Οι περισσότεροι είπαν ότι θα επαναπρογραμματίσουν ραντεβού λίγο μετά το άνοιγμα των καταστημάτων. «Οι καταναλωτές έχουν έντονη επιθυμία να επανεκκινήσουν τις θεραπείες και έχουν την οικονομική ικανότητα να το κάνουν», δήλωσε ο Gonzalez.

Μετά την οικονομική κατάρρευση 2008-2009, ο τομέας της αισθητικής είδε μια «πολύ έντονη ανάκαμψη σε σχήμα V», είπε και το πεδίο αυξήθηκε ταχύτερα μετά την κρίση από ό, τι πριν. Και φέτος στην Κίνα, το 86% των γραφείων που διαχειρίζονται τα προϊόντα έχουν ανοίξει ξανά μετά την πανδημία COVID-19, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος.

Η κυκλοφορία των ασθενών στην Κίνα είναι περίπου 55% αυτής πριν από την πανδημία και ο όγκος των θεραπειών είναι ελαφρώς κάτω από τα μισά επίπεδα πριν από το COVID-19. Αυτές οι συγκρίσεις «φαίνονται αρκετά ενθαρρυντικές», πρόσθεσε. Φυσικά, υπάρχουν πολλά περισσότερα για την AbbVie από την εξαγορά της Allergan. Η εταιρεία λανσάρει νέα φάρμακα ανοσολογίας τα Skyrizi και Rinvoq, τα οποία σημείωσαν ισχυρά κέρδη πριν από την καραντίνα. Το Skyrizi δημιούργησε 300 εκατομμύρια δολάρια το πρώτο τρίμηνο, ενώ το Rinvoq συγκέντρωσε 86 εκατομμύρια δολάρια.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Απέρριψε ο FDA το PD-1 συνδυασμό για καρκίνο του ήπατος των Hengrui και Elevar

Για 7η συνεχή χρονιά η Servier Hellas ρωγός στην  ευαισθητοποίηση των πολιτών για τον τακτικό έλεγχο της αρτηριακής πίεσης

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Vodafone Business και Osmos Hellas εγκαθιστούν έξυπνες εφαρμογές για την προληπτική συντήρηση 250 γεφυρών

Το Vodafone Business και η Osmos Hellas ανέλαβαν την υλοποίηση του έργου “Έξυπνες Γέφυρες” που προκηρύχθηκε από το ΤΕΕ και χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης – Ελλάδα 2.0 με συνολική αξία 95,3 εκατ. ευρώ, 24μηνη διάρκεια σύμβασης και αντικείμενο την προμήθεια και εγκατάσταση έξυπνων συστημάτων για την παρακολούθηση των υποδομών σε 150 γέφυρες του οδικού […]

Πες το ΔΥΝΑΤΑ – Μίλα για τον Πόνο της Αξονικής Σπονδυλοαρθρίτιδας

ΠΕΣ ΤΟ ΔΥΝΑΤΑ. Μίλα για την Αξονική Σπονδυλοαρθρίτιδα». Η AbbVie, η παγκόσμια βιοφαρμακευτική εταιρεία, μέσω της εκστρατείας ενημέρωσης προτρέπει τους ασθενείς, να κάνουν το πρώτο βήμα, να μιλήσουν για τη νόσο, για τα συμπτώματα και πώς αυτά επιβαρύνουν την ποιότητα της ζωής τους, εξαιτίας της δυσκαμψίας, του πόνου, της κόπωσης, του ελλιπούς ύπνου.

2η Εκπαιδευτική Ημερίδα Market Access for non «Σύγχρονες Προκλήσεις και Εξελίξεις στην Πρόσβαση των Ασθενών στις Θεραπείες τους»

H Ελληνική Ένωση Market Access (ΕΛ.Ε.Μ.Α.) διοργανώνει τη 2η Εκπαιδευτική Ημερίδα Market Access for non - Market Access, με τίτλο «Σύγχρονες Προκλήσεις και Εξελίξεις στην Πρόσβαση των Ασθενών στις Θεραπείες τους» που θα πραγματοποιηθεί στο ξενοδοχείο CROWNE PLAZA, την Πέμπτη 16 Μαΐου 2024

Διπλός μαραθώνιος από τους Παιδιάτρους Β. Ελλάδος για τα παιδιά της Μαδαγασκάρης

Διπλός… Μαραθώνιος από την Ένωση Ελευθεροεπαγγελματιών Παιδιάτρων Βορείου Ελλάδος  για την εθελοντική ανθρωπιστική αποστολή στην Επισκοπή Τολιάρας και Νοτίου Μαδαγασκάρης

Πλατινένιο βραβείο για το Canephron® Uno στα «Αριστεία Φαρμακευτικής Αγοράς 2024»

Πλατινένιo βραβείο στην κατηγορία «Kαινοτόμο Προϊόν στο Φαρμακείο» έλαβε το Canephron® Uno στα «Αριστεία Φαρμακευτικής Αγοράς 2024». Στο πλαίσιο αυτό, διακρίθηκε ως η κορυφαία επιλογή στην προτίμηση των φαρμακοποιών και της κριτικής επιτροπής, ξεχωρίζοντας για την αξιοπιστία του ανάμεσα σε πολλά σκευάσματα.

Η Gilead Sciences Ελλάς στο πλευρό των πλημμυροπαθών της Θεσσαλίας

Με αιχμή του δόρατος το πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και τους εθελοντές – εργαζόμενούς της, η βιοφαρμακευτική εταιρεία υλοποίησε ένα πλέγμα δράσεων για την άμεση ανακούφιση των ευάλωτων κοινωνικών ομάδων που επλήγησαν.