ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Ενδιαφέροντα

Νηστεύουν οι Έλληνες τη Σαρακοστή; Τι δείχνει νέα έρευνα

Νηστεύουν οι Έλληνες τη Σαρακοστή; Τι δείχνει νέα έρευνα

Δύο στους τρεις καταναλωτές νηστεύουν την Μεγάλη Εβδομάδα και ένας στους έξι όλη τη Μεγάλη Σαρακοστή, όπως προκύπτει από έρευνα καταναλωτών που πραγματοποίησε το ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών).

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από 6 έως 18 Μαρτίου με δείγμα 800 καταναλωτές από όλη την Ελλάδα. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, η πλειοψηφία των ερωτηθέντων σε ποσοστό 67% δηλώνουν ότι νηστεύουν την Μεγάλη Εβδομάδα (ποσοστό που ενδεχομένως να είναι μεγαλύτερο αν συμπεριλάβουμε και το 22% που αναφέρει ότι νηστεύει μόνο μερικές φορές).

Συνολικά όλη τη Μεγάλη Σαρακοστή δηλώνει ότι νηστεύει ποσοστό 17%, ενώ συνολικά σε όλες τις νηστείες καθ’ όλο το έτος δηλώνει ότι νηστεύει το 15% των ερωτηθέντων.

Εκτιμάται με βάση τα συνδυαστικά στοιχεία ερευνών του ΙΕΛΚΑ ότι το 5% των πωλήσεων του λιανεμπορίου τροφίμων, δηλαδή περίπου 900 εκατ. ευρώ, σχετίζονται ή επηρεάζονται από τις διατροφικές και καταναλωτικές τάσεις της περιόδου της νηστείας.

Αν και το 45% του κοινού θεωρεί ότι η διατροφή του την συγκεκριμένη περίοδο της νηστείας κοστίζει περισσότερο ξοδεύοντας περισσότερα χρήματα απ’ ότι συνήθως, συνολικά οι απόψεις για τη διατροφή τη συγκεκριμένη περίοδο είναι θετικές. Συγκεκριμένα σε σχέση με τις απόψεις-συναίσθημα που έχουν οι ερωτηθέντες για τη νηστεία είναι ενδιαφέρον ότι η πλειοψηφία θεωρεί τη διατροφή της νηστείας ως μία υγιεινή επιλογή σε ποσοστό 73% ενώ ένας στους δύο μάλιστα δηλώνει ότι του αρέσει να νηστεύει.

Σε σχέση συγκεκριμένα με τις τροφές τις οποίες είθισται να νηστεύει το καταναλωτικό κοινό τη μεγαλύτερη δυσκολία φαίνεται ότι αντιμετωπίζει στο λάδι σε ποσοστό 85%, στα γαλακτοκομικά σε ποσοστό 76% και στα γλυκά σε ποσοστό 62%. Αντίθετα στη νηστεία ψαριού και κρέατος αντιμετωπίζουν μικρότερες δυσκολίες σε ποσοστά 41% και 52% αντίστοιχα με μόλις 10% και 18% αντίστοιχα να δηλώνουν μεγάλη δυσκολία.

Όσον αφορά στην αξιολόγηση συγκεκριμένων σημείων πώλησης, σύμφωνα με την έρευνα, τα καλύτερα αποτελέσματα επιτυγχάνει το κανάλι του σούπερ μάρκετ στην ποικιλία νηστίσιμων ειδών με 77% και στην εξοικονόμηση χρημάτων με 67% και ακολουθούν η λαϊκή αγορά με 8% και 16% αντίστοιχα και ο φούρνος και το αρτοπωλείο με 4% και 6% αντίστοιχα. Όσον αφορά το σημείο πώλησης το οποίο ο καταναλωτής ταυτίζει περισσότερο με τη διατροφή του την περίοδο της νηστείας, το σουπερμάρκετ επιλέγεται από το 62% του κοινού, η λαϊκή από το 12% και ο φούρνος από το 12%.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Αμερικανική επίθεση με μη επανδρωμένο αεροσκάφος σκότωσε δύο μαχητές του ISIS

Στις φλόγες για 9η μέρα η Εύβοια

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Φιλάνθρωπο ζευγάρι στην Καλιφόρνια βοηθά άγνωστους γονείς με απίστευτο τρόπο εν μέσω πανδημίας

 Η Κρύσταλ είπε: «Ελπίζουμε απλώς ότι κάποιος που είδε το βίντεο να εμπνεύστηκε να κάνει κάτι καλό για τον γείτονά του ή για έναν συνάδελφό του, έτσι ώστε ελπίζουμε να έχουμε όλοι μια καλύτερη μέρα.

Η πανδημία έφερε αύξηση του ενδιαφέροντος για τις σχολές δημόσιας υγείας, ειδικά της επιδημιολογίας.

Ο Collin Catalfamo είναι μεταπτυχιακός φοιτητής δευτέρου έτους, έχοντας διδακτορικό στην επιδημιολογία. Είπε ότι το σχολείο κατά τη διάρκεια μιας παγκόσμιας πανδημίας του έδωσε ανεκτίμητη εμπειρία στον πραγματικό κόσμο.

Η κρίση του νερού κατά μήκος των συνόρων Καλιφόρνια-Όρεγκον πήγε από τρομερή σε καταστροφική αυτή την εβδομάδα

Ο υπουργός Εσωτερικών των ΗΠΑ Ντεμπ Χάλαντ και ο υπουργός Γεωργίας Τομ Βίλακ είπε στους δημοσιογράφους στις 13 Μαΐου 2021 ότι οι ομοσπονδιακοί αξιωματούχοι πυρκαγιάς τους προειδοποίησαν να προετοιμαστούν για μια εξαιρετικά ενεργή χρονιά.

Ο Πρωθυπουργός της Ινδίας κοντά στους πληττόμενους της πανδημίας covid με ομιλία του στην τηλεόραση

Η κυβέρνηση βασίζεται σε μια τεράστια προσπάθεια εμβολιασμού, αλλά έχει μείνει πίσω στον στόχο της να δώσει εμβόλια σε 300 εκατομμύρια ανθρώπους μέχρι τα τέλη Ιουλίου. Η Ινδία, ο μεγαλύτερος παραγωγός εμβολίων στον κόσμο, έχει εμβολιάσει πλήρως πάνω από 38,2 εκατομμύρια ανθρώπους, εν μέσω ελλείψεων και δυσλειτουργιών στο σύστημα ηλεκτρονικής εγγραφής.

Η προπαγάνδα κατά των εμβολίων ξεκίνησε από σχέδιο σύλληψης του Οσάμα Μπιν Λάντεν στο Πακιστάν το 2011.

Συνολικά, τα ευρήματα της μελέτης δείχνουν ότι οι εκστρατείες κατά των εμβολίων που διαδίδουν παραπληροφόρηση θα μπορούσαν να αυξήσουν την πιθανότητα δυσπιστίας στην ιατρική και να προωθήσουν τον σκεπτικισμό. Αυτό θα μπορούσε να οδηγήσει σε μειωμένη αποδοχή της ανοσοποίησης και αύξηση των ασθενειών

Η μείωση του πληθυσμού της Καλιφόρνιας είναι σε μεγάλο βαθμό συνάρτηση της πανδημίας

"Η προσθήκη των θανάτων που σχετίζονται με την Covid-19 του 2020, σε συνδυασμό με τους περιορισμούς της μετανάστευσης κατά το παρελθόν έτος, οδήγησαν στην αλλαγή του πληθυσμού σε ετήσια απώλεια."

Η Nancy Messonnier των CDC, η οποία προειδοποίησε ότι ο κορωνοϊός θα προκαλούσε «σοβαρή» διαταραχή, παραιτείται

Στην περίφημη ενημέρωση της 25ης Φεβρουαρίου 2020, η Μεσονιέρ είχε πει ότι οι Αμερικανοί θα πρέπει να αρχίσουν να προετοιμάζονται για πιθανή πανδημία, ενώ άλλοι αξιωματούχοι συνέχισαν να δηλώνουν ότι η άμεση απειλή για το κοινό παρέμενε χαμηλή.