Αυτοφροντίδα

Πρωτοβουλία αλλαγές: Τι θέλω να συμβεί και πώς

Πρωτοβουλία αλλαγές: Τι θέλω να συμβεί και πώς

Τελικά, ανακαλύπτουμε πόσο αποφασιστικό είναι να τολμούμε και να κάνουμε πράγματα για τους εαυτούς μας. Αλλά από πού να ξεκινήσουμε; Η πρωτοβουλία είναι να κάνουμε το πρώτο βήμα για να ζητήσουμε ραντεβού από το άτομο που θέλουμε, αλλά και για να μπορέσουμε να σπάσουμε το καλούπι και να ξεκινήσουμε έργα από μόνοι μας.

Ή να είναι προορατική και να ενεργοποιεί αυτή την κοινωνική δεξιότητα που συνδυάζει τον ενθουσιασμό, τη διαίσθηση, τη δημιουργικότητα και την προθυμία να προβλέψει τα πράγματα και να ξεφύγει με κάθε δυσκολία. Παραδέξου το… ποιος δεν θα ήθελε να έχει όλα αυτά τα χαρακτηριστικά; Υπάρχει κάποιος που δεν έχει ενημερωθεί ποτέ ότι “αυτό που σου λείπει είναι πρωτοβουλία”; Έτσι, και σχεδόν χωρίς να το συνειδητοποιήσετε, αυτή η λέξη γίνεται μια λαχτάρα, μια ώθηση που θέλετε να ενσωματώσετε στην προσωπικότητα και τη συμπεριφορά σας για να κάνετε αυτό που θέλετε να συμβεί.

Κλειδιά για τη λήψη της πρωτοβουλίας και την επίτευξη αυτού που επιθυμείτε. Κάποια στιγμή στη ζωή μας, έχουμε βιώσει αυτό το συναίσθημα: την ιδέα να θέλεις να κάνεις κάτι και να μην ξέρεις πώς ή απλά να μην τολμήσεις. Το να ζητάμε αύξηση μισθού από το αφεντικό μας, να λέμε σε κάποιον που μας αρέσει, να αλλάζουμε τις ζωές μας, να ξεκινάμε ένα νέο στάδιο… Η ανάληψη πρωτοβουλίας απαιτεί κάτι περισσότερο από θάρρος. Πάνω απ’ όλα, συνεπάγεται ετοιμότητα και σχέδιο δράσης. Γιατί πέρα από αυτό που μπορούμε να πιστέψουμε, το άτομο με πρωτοβουλία δεν αυτοσχεδιάζει, σχεδιάζει. Κάτι τέτοιο αναμφίβολα απαιτεί τελειοποίηση κατάλληλων γνωστικών, συναισθηματικών και συμπεριφορικών διαδικασιών. Γνωρίζουμε μια σειρά στρατηγικών που θα μας επιτρέψουν να μάθουμε πώς να αναλάβουμε την πρωτοβουλία.

Σχέδιο, παρατήρηση, και… αδράξτε την ευκαιρία. Η ανάληψη πρωτοβουλίας δεν είναι συνώνυμη με το να πέσουμε στην πισίνα με το τρία. Μερικές φορές, η πισίνα μπορεί να είναι άδεια και μπορούμε να κάνουμε ένα λάθος που θα μπορούσαμε να είχαμε προβλέψει.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Τρεις τακτικές για ενίσχυση της ανθεκτικότητας, της εστίασης και της ευτυχίας

Μετέτρεψε τα προβλήματα σε ευκαιρίες

Τέσσερα βήματα που πραγματικά λειτουργούν για να προστατευθείτε από το στρες

Ερωτήσεις που θα σας βοηθήσουν να σας γνωρίσετε καλύτερα

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Τι είναι η διαταραχή κοινωνικού άγχους και πως μπορείς να την ξεπεράσεις οριστικά

Κοινωνικό Άγχος: Η αυτοπεποίθηση είναι μια ιδιότητα που πολλοί από εμάς θα θέλαμε να έχουμε σε μεγαλύτερο βαθμό – ειδικά όταν βρισκόμαστε σε ένα νέο μέρος ή με μια ομάδα ανθρώπων που δεν γνωρίζουμε πολύ καλά. Για ορισμένους, αυτή η εσωτερική σιγουριά φαίνεται να έρχεται φυσικά. Αλλά τι συμβαίνει με τους υπόλοιπους;

Αυτοφροντίδα: Οι διάφοροι τύποι που χωρίζετε

Αυτοφροντίδα: Η αυτοφροντίδα, είναι μία έννοια η οποία βρίσκετε σε όλους τους χώρους και που πρέπει να μάθουμε να την αναγνωρίζουμε και εισχωρούμε στην καθημερινότητα μας για να επιτύχουμε την ευτυχία μας.

Το να είστε δίπλα στο νερό είναι καλό για το σώμα και μυαλό σας

Θάλασσα Οφέλη: Το να ξοδεύουμε χρόνο μέσα και γύρω από τα υδάτινα περιβάλλοντα έχει αποδειχθεί με ότι οδηγεί σε σημαντικά υψηλότερα ψυχικά και σωματικά οφέλη συγκριτικά με τους πράσινους χώρους.

Αυτοφροντίδα: Συμβουλές για να την πετύχεις

Οι παρακάτω συμβουλές θα σας βοηθήσουν να επιτύχετε σε καθημερινή βάση την αυτοφροντίδα σας και εσάς θα σας κάνουν να νιώσετε πολύ καλύτερα στην καθημερινότητα σας. Επίσης για να μπορέσετε να το επιτύχετε θα πρέπει πρώτα να βρείτε τις ανάγκες σας και να τα εφαρμόζεται σε καθημερινή βάση. Σου παρουσιάζουμε κάποιες από τις συμβουλές που […]

Το να στρώνετε το κρεβάτι σας βοηθά να αξιοποιήσετε στο έπακρο τη μέρα

Στρώσιμο Κρεβατιού: Από τον καλύτερο ύπνο και το λιγότερο άγχος έως έναν πιο καθαρό και οργανωμένο νου, τα πιθανά οφέλη του να στρώνετε το κρεβάτι σας κάθε πρωί μπορεί να σας εκπλήξουν.

Είναι σημαντικό να εκτιμάτε τον εαυτό σας

Αυτοεκτίμηση Ψυχολογία Σημασία: Η καλλιέργεια υψηλής αυτοεκτίμησης και ανθεκτικότητας δεν είναι εύκολη υπόθεση, αλλά είναι σίγουρα δυνατή και μπορεί να κάνει τεράστια διαφορά στη ζωή σας. Ένα σημαντικό συστατικό - "κλειδί" - της αυτοεκτίμησης είναι τα πρότυπα σκέψης σας (σε τι εστιάζετε), καθώς και η υιοθέτηση μιας πιο αισιόδοξης προοπτικής.

Αυτοφροντίδα: Ορισμοί και σημασία της

Αυτοφροντίδα: Σε αυτό το άρθρο στοχεύουμε να σας μιλήσουμε για το τι είναι αυτοφροντίδα και ποιοι είναι οι ορισμοί της ,όπως τους έδωσαν διάφοροι οργανισμοί για να δείτε ποιος σας ταιριάζει.