ΝΕΑ ΥΓΕΙΑΣ

Τα επιστημονικά αποδεδειγμένα οφέλη του θαλασσινού νερού

Τα επιστημονικά αποδεδειγμένα οφέλη του θαλασσινού νερού

Αναρωτηθήκατε ποτέ γιατί οι άνθρωποι συνδέονται συχνά με τη θάλασσα και υπάρχει μια φαινομενικά άμεση τάση να βουτήξετε βαθιά στο νερό; Στην πραγματικότητα, είναι ένας φυσικός αγωγός θετικής ενέργειας, που σας πλημμυρίζει με τα οφέλη του με μια κα μόνο βουτιά στα αλμυρά νερά.

Το θαλασσινό νερό περιέχει μέταλλα όπως μαγνήσιο, νάτριο, ασβέστιο, χλωρίδιο και θειικό άλας που λειτουργούν ως φυσικά καλλυντικά για το δέρμα μας. Το μαγνήσιο βοηθά στην ενυδάτωση του δέρματος και στη μείωση της φλεγμονής, καθιστώντας το δέρμα φρέσκο ​​και ζωντανό. Τα άτομα με ατοπικά δερματικά προβλήματα όπως το έκζεμα ή ξηρότητα συνιστάται να κάνουν μπάνιο στη θάλασσα. ‘Εχει γενικά αποδειχθεί ότι βελτιώνει την κατάσταση του δέρματος και τη συνολική ενυδάτωσή της, με βασικά οφέλη που αποδίδονται στην υψηλή περιεκτικότητα σε μαγνήσιο στο θαλασσινό νερό.

Αυτό υποστηρίχθηκε σε κάποιο βαθμό από την έρευνα. Μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό της Αμερικανικής Ακαδημίας Δερματολογίας έδειξε ότι οι ασθενείς με χρόνια, σταθερή, ψωρίαση επωφελήθηκαν από το να περνούν χρόνο στη Νεκρά Θάλασσα, να κάνουν θαλασσινά λουτρά και να έχουν έκθεση στον ήλιο, γεγονός που οδήγησε σε περιόδους ύφεσης που διαρκούν περισσότερες από τρεις κατά μέσο όρο μήνες.

Το κολύμπι στη θάλασσα μπορεί να βελτιώσει ενεργά την υγεία και την ευεξία σας. Τα στοιχεία ενεργοποιούν τους θεραπευτικούς μηχανισμούς του σώματος και υποστηρίζουν την επούλωση ασθενειών, άσθματος, βρογχίτιδας, αρθρίτιδας και επίσης εντοπισμένων πόνων. Πλούσιο σε μαγνήσιο, το θαλασσινό νερό βοηθά επίσης στην ανακούφιση του στρες, στη χαλάρωση των μυών σας, στην προώθηση του βαθύ ύπνου και στον πνευματικό καθαρισμό της αύρας σας.

Το θαλασσινό νερό είναι ιδανικό για την κυκλοφορία του αίματος στο σώμα μας, χάρη στο συνδυασμό θρεπτικών συστατικών και τη σωματική άσκηση. Η θεραπεία που είναι γνωστή ως «θαλασσοθεραπεία» είναι γνωστό ότι βελτιώνει  την κυκλοφορία του αίματος, αποκαθιστώντας βασικά μικροστοιχεία στο σώμα μας που εξαντλούνται από κακές δίαιτες, στρες ή προκαλούνται από περιβαλλοντική ρύπανση.

Τα νερά των ωκεανών περιέχουν μια ατελείωτη ποικιλία ορυκτών, βιταμινών, αμινοξέων, ιχνοστοιχείων και μικροοργανισμών, που έχουν αντιβακτηριακές επιδράσεις και μπορούν ακόμη και να λειτουργήσουν ως φυσικά αντιβιοτικά. Αυτά τα συστατικά απορροφώνται από το δέρμα κάθε φορά που κολυμπάτε ή απλώς εισπνέοντας τη θαλασσινή αύρα και μπορούν να ωφεληθούν έτσι οι πνεύμονες σας καθώς περιέχει επίσης αρνητικά φορτισμένα ιόντα υδρογόνου, που ενισχύουν τη συνολική υγεία και τα κύτταρα του σώματος.

 

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Μια βουτιά στην δροσερή θάλασσα είναι ότι καλύτερο... Εμπιστεύσου μας

Μπορεί το θαλασσινό νερό να ανακουφίσει από τα συμπρώματα της ψωρίασης και άλλων δερματικών παθήσεων

Έφυγε σήμερα από τη ζωή ο κορυφαίος τραγουδιστής Αντώνης Καλογιάννης

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Ύαινες κατασπάραξαν Νεάντερταλ κοντά στη Ρώμη

Νεάντερταλ: Η περιοχή της σημερινής ιταλικής πρωτεύουσας ήταν κάποτε επικίνδυνη όσο η αφρικανική σαβάνα: οστά εννέα ανθρώπων του Νεάντερταλ που βρέθηκαν σε σπηλιά κοντά στη Ρώμη φέρουν χαρακιές που πιθανότατα προέρχονται από δόντια ύαινας, όπως ανακοίνωσαν οι αρχαιολόγοι που υπογράφουν τη σημαντική ανακάλυψη.

Μια αγκαλιά την ημέρα μπορεί να κρατήσει τις ρυτίδες μακριά

Σεξ Δέρμα: Το σεξ και η φυσική οικειότητα μπορούν πραγματικά να σας δώσουν πολύ περισσότερα από μια στιγμιαία κατάσταση ευδαιμονίας. Για την μακροχρόνια υγεία & ευεξία του δέρματός σας, το σεξ είναι εξίσου σημαντικό όσο η ισορροπημένη διατροφή και μια καλή ρουτίνα περιποίησης της επιδερμίδας.

Το mindfulness αυξάνει την ικανότητα εστίασης της προσοχής

Mindfulness Οφέλη Εγκέφαλος: Πολλά έχουν γραφτεί για τα οφέλη της πρακτικής του mindfulness. Έρευνες δεικνύουν ότι η συνειδητότητα μπορεί να αντισταθμίσει το άγχος, να ανακουφίσει τον χρόνιο πόνο, ακόμη και να βελτιώσει πτυχές της διάθεσης, της σκέψης και της μνήμης. Αλλά πώς λειτουργεί η συνειδητότητα; Προάγει το mindfulness πραγματικά ανιχνεύσιμες αλλαγές στον εγκέφαλο;

Sea moss: Μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος

Θάλασσα Βρύα: Τα βρύα της θάλασσας μπορούν να βοηθήσουν στην απώλεια βάρους λόγω της περιεκτικότητάς τους σε καρραγενάνες, οι οποίες μπορούν να αυξήσουν το αίσθημα του κορεσμού, να μειώσουν το σωματικό λίπος και να βελτιώσουν την υγεία του εντερικού σας συστήματος.

Οι σημαντικότεροι λόγοι για να εντάξετε το περπάτημα στην ρουτίνα άσκησής σας

Αθλητισμός Οφέλη Περπάτημα: Υπάρχουν πολλοί λόγοι για να εντάξετε το περπάτημα στην ρουτίνα άσκησής σας. Η λίστα των ωφελών που φέρνει το περπάτημα στη ζωή σας είναι μακρά. Στο κείμενο που ακολουθεί μπορείτε να πάρετε μια ιδέα.

Διατροφή : Έτσι θα αποφύγετε την κατανάλωση θερμίδων

Διατροφή : Δεδομένου ότι τα τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες είναι παντού, είναι σημαντικό να αφιερώσετε χρόνο για να προγραμματίσετε μπροστά για να βεβαιωθείτε ότι έχετε υγιεινές επιλογές.

Παράνοια : Αυταπάτη η εκδήλωση μίας αλήθειας

Παράνοια : Μια νέα ανασκόπηση υποδηλώνει ότι η παράνοια μπορεί να αποτελεί μέρος μιας κανονικά λειτουργούσας ψυχολογίας που έχει ως στόχο τον εντοπισμό και την αποφυγή κοινωνικών απειλών