Διατροφή

Πώς θα κάνουμε τα λαχανικά πιο ελκυστικά για κατανάλωση

Πώς θα κάνουμε τα λαχανικά πιο ελκυστικά για κατανάλωση

Τα λαχανικά, και ειδικά τα πράσινα, είναι από τις υγιεινότερες τροφές στον πλανήτη και δεν χωρά αμφιβολία πλέον γι’ αυτό. Είτε λοιπόν λατρεύετε τη σπανακόπιτα, είτε προτιμάτε συνεχώς πράσινες σαλάτες, ωφελείστε με καλύτερη πέψη, αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες και πολλά, πολλά αντιοξειδωτικά.

Για κάποιους είναι εύκολο να καταναλώνουν συνεχώς πράσινα λαχανικά, για άλλους όμως αποδεικνύεται δυσκολότερο. Συνήθως ξεχνιόμαστε και δεν προσθέτουμε φυτικές ίνες τέτοιου είδους στην καθημερινή μας διατροφή. Τα παρακάτω έξυπνα tips όμως θα μας βοηθήσουν.

6 έξυπνοι τρόποι να καταναλώνουμε περισσότερα πράσινα λαχανικά

  1. Συνοδεύστε κάθε είδος κρέατος και ψαριού με πράσινα λαχανικά

Είναι ο πιο εύκολος τρόπος. Μαγειρέψτε λίγο κρέας ή ψάρι και απλά προσθέστε στο πιάτο σας την πράσινη σαλάτα. Ακόμα ευκολότερο είναι να χρησιμοποιήσετε τις έτοιμες, προπλυμμένες σαλάτες που δεν χρειάζονται καμιά επεξεργασία.

  1. Προσθέστε λίγο πράσινο σε χυμούς και smoothies

Αν έχετε βαρεθεί την απλή μέθοδο της σαλάτας, υπάρχει κι άλλος εύκολος τρόπος. Όταν φτιάχνετε έναν χυμό φρούτων ή ένα θρεπτικό smoothie, προσθέστε μικρές ποσότητες πράσινων λαχανικών για να απολαύσετε τα οφέλη των αντιοξειδωτικών τους.

  1. Προσθέστε τα σε ομελέτα

Μπορεί να μην το πιστεύετε, αλλά η ομελέτα γίνεται νοστιμότερη αν αντί για διάφορα είδη κρέατος, προσθέσετε μικρές μπουκιές πράσινων λαχανικών, όπως σπανάκι, και ένα νόστιμο τυρί με χαμηλά λιπαρά. Επιπλέον, αυτό το είδος ομελέτας χρειάζεται λιγότερη ώρα για να ετοιμαστεί και είναι πιο ελαφρί ως γεύμα.

  1. Σερβίρετε τα γεύματα πάνω σε λαχανικά

Ένας επίσης έξυπνος τρόπος για να τρώτε πάντα έστω και μια μικρή ποσότητα πράσινων λαχανικών κρύβεται στον τρόπο που σερβίρετε το φαγητό. Προτιμήστε να βάλετε τη μερίδα σας πάνω σε ένα μεγάλο φύλλο μαρουλιού ή πάνω σε μια κομμένη, έτοιμη σαλάτα. Είναι σχεδόν σίγουρο ότι δεν θα καταλάβετε καν ότι τρώτε λαχανικά.

  1. Κάντε προεργασία

Αν δεν προλαβαίνετε να κόβετε σαλάτα ή να τρώτε φρέσκα τα λαχανικά, κόψτε σε ένα μπολ – τάπερ μια μεγάλη ποσότητα σαλάτας σε μικρά κομμάτια ώστε να είναι έτοιμη τις επόμενες μέρες. Οι πιθανότητες να καταναλώσετε πράσινα είναι πολύ περισσότερες με αυτό τον τρόπο.

  1. Προτιμήστε εποχιακά λαχανικά

Οι λόγοι γι’ αυτό το βήμα είναι δύο: αρχικά, τα πράσινα λαχανικά εποχής είναι πιο νόστιμα και γευστικά και δεύτερον είναι πιο οικονομικά.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Εύκολα Pancakes σε λίγα μόλις λεπτά

Πώς συνδέεται η πλούσια σε λίπος διατροφή με τον καρκίνο-Μελέτη

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Vegan κέικ με πορτοκάλι και κακάο

Επιδόρπιο: Δημιουργήστε αυτό το πεντανόστιμο κέικ με πορτοκάλι και κακάο και τρελάνετε τους πάντες, vegan και μη!

Πόσο καλό μας κάνουν τα vegan φαγητά;

Vegan διατροφή: Μια vegan διατροφή αποκλείει όλα τα ζωικά προϊόντα, συμπεριλαμβανομένων του κρέατος, των γαλακτοκομικών και των αυγών. Όταν οι άνθρωποι την ακολουθούν σωστά, μια vegan δίαιτα μπορεί να είναι εξαιρετικά θρεπτική, να μειώσει τον κίνδυνο χρόνιων ασθενειών και να βοηθήσει στην απώλεια βάρους.

Είναι ασφαλής η απόψυξη στα μικροκύματα;

Απόψυξη μικροκύματα: Η χρήση του φούρνου μικροκυμάτων σας για την απόψυξη των τροφίμων είναι ασφαλής, αλλά πρέπει να μαγειρέψετε το φαγητό αμέσως μετά την ολοκλήρωση της απόψυξης, για να μην αναπτυχθούν επιβλαβή βακτήρια.