Διατροφή

Πως θα εντάξετε τον ανανά στη διατροφή σας

Πως θα εντάξετε τον ανανά στη διατροφή σας

Έχει μικρή θερμιδική αξία αφού τα 100 γραμμάρια αποδίδουν μόλις 49 θερμίδες. Είναι εξαιρετική πηγή μαγνησίου και πολύ καλή πηγή χαλκού. Το μαγνήσιο είναι ένα μέταλλο που συμβάλλει στη διατήρηση καλής κατάσταση του σκελετικού και του νευρικού συστήματος. Επίσης, είναι καλή πηγή μαγνησίου και καλίου και περιέχει αρκετές φυτικές ίνες τόσο διαλυτές όσο και αδιάλυτες.

Μία από τις πιο σημαντικές ουσίες που περιέχει ο ανανάς είναι η βρωμελαϊνη. Η βρωμελαϊνη είναι ένα ένζυμο που συμβάλλει στην καλύτερη πέψη των πρωτεϊνούχων τροφών καθώς έχει πρωτεολυτική δράση. Μελέτες δείχνουν ότι η κατανάλωση ανανά, λόγω της βρωμελαϊνης, συμβάλλει κατά της αρθρίτιδας και της δυσπεψίας ενώ παράλληλα παρουσιάζει και αντιφλεγμονώδη δράση. Σύμφωνα με την ιστοσελίδα του Οργανισμού Κεντρικών Αγορών και Αλιείας (ΟΚΑA Α.Ε.) και τη διαιτολόγο-διατροφολόγο κυρία Σταματάκη Αστερία, Διευθύντρια του Ελληνικού Ινστιτούτου Διατροφής, μπορείτε να εντάξετε τον ανανά στη διατροφή σας με τους εξής τρόπους:

-Υπάρχουν πολλές συνταγές για επιδόρπια με βάση τον ανανά και το γιαούρτι που μας δίνουν λίγες θερμίδες και λιπαρά.

-Προσθέστε τον στη μαγειρική σας. Μαγειρέψτε κρεατικά με ανανά.’Η προετοιμάστε το κρέας σε μαρινάδες με ανανά.

-Βάλτε τον σε φρουτοσαλάτες

-Φτιάξτε κοκτέιλ με ανανά

-Προσθέστε τον στο γάλα με τα δημητριακά

Σε πολλές τροπικές χώρες, ο ανανάς παρασκευάζεται και πωλείται στις παρυφές των δρόμων ως σνακ. Πωλείται ολόκληρος ή σε κομμάτια μέσα σ’ένα ραβδί. Κομμάτια ανανά χρησιμοποιούνται σε επιδόρπια όπως φρουτοσαλάτες, καθώς και σε ορισμένα αλμυρά πιάτα, συμπεριλαμβανομένων πάνω σε πίτσες και μια σχάρα δαχτυλίδι σε ένα χάμπουργκερ. Ο θρυμματισμένος ανανάς χρησιμοποιείται σε γιαούρτια, μαρμελάδες, γλυκά και παγωτά. Ο χυμός του ανανά σερβίρεται ως μη οινοπνευματώδες ποτό και είναι επίσης ως κύριο συστατικό σε κοκτέιλ όπως το Piña Colada.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Πόσο καλό κάνουν τα ροδάκινα στην υγεία μας;

Γιατί μια δίαιτα χαμηλών θερμίδων μπορεί να μην βοηθήσει όλους να χάσουν βάρος;

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

5 οφέλη υγείας για το πεπόνι

Πεπόνι: Έχοντας υψηλή περιεκτικότητα σε νερό, το πεπόνι έχει μια ήπια υδαρή και ζαχαρώδη γεύση και είναι γεμάτο με βιταμίνες, μέταλλα, διαιτητικές ίνες, υδατάνθρακες, ηλεκτρολύτες και καροτενοειδή.

4 Σνακ για απώλεια βάρους

Διατροφή: Τα υγιεινά σνακ για απώλεια βάρους είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά και ισορροπημένα.

Παραδοσιακό κυπριακό γλυκό του 19ου αιώνα

Φλαούνες: Οι φλαούνες είναι το παραδοσιακό Κυπριακό έδεσμα φτιαγμένο από φύλλο με γέμιση από ειδικό τυρί, σταφίδες και δυόσμο, που αρωματίζονται με μαχλέπι και μαστίχα.