Διατροφή

Η διατροφή των εφήβων επηρεάζει μετέπειτα τον καρκίνο του μαστού

Η διατροφή των εφήβων επηρεάζει μετέπειτα τον καρκίνο του μαστού

Μια νέα μελέτη στο BMJ δείχνει ότι αυτά που τρώνε οι γυναίκες στην εφηβική τους ηλικία μπορεί να επηρεάσουν, δεκαετίες μετά, τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου του μαστού.

Τα αποτελέσματα δεν αποτελούν μεγάλη έκπληξη, δεδομένου ότι και άλλες έρευνες έχουν επισημάνει την σχέση της διατροφής με τον καρκίνο, αλλά τα νέα ευρήματα είναι ενθαρρυντικά… Οι έφηβοι πρέπει να τρώνε υγιεινά και αυτό να τους γίνει τρόπος ζωής, ώστε να είναι υγιείς τα επόμενα χρόνια της ζωής τους.

Οι ερευνητές εξέτασαν δεδομένα από 90.000 νοσοκόμες που πήραν μέρος στο Health Study II, μια συνεχιζόμενη μελέτη για τις συνήθειες του τρόπου ζωής και τα αποτελέσματα της υγείας των νοσηλευτών. Οι συμμετέχοντες συμπλήρωσαν ερωτηματολόγια σχετικά με τη διατροφή τους κατά την εφηβεία ή την πρώιμη ενήλικη ζωή.

Η ερευνητική ομάδα έψαξε για τυχόν συνδέσεις μεταξύ αυτών των διατροφικών συνηθειών και τον κίνδυνο καρκίνου του μαστού των γυναικών κατά τη διάρκεια μιας περιόδου 20 ετών. Και βρήκαν πως η κατανάλωση φρούτων κατά τη διάρκεια της εφηβείας ενός ατόμου συνδέεται με μειωμένο κίνδυνο κατά 25% από τη διάγνωση του καρκίνου του μαστού στη μέση ηλικία. Η κατανάλωση των φρούτων και των λαχανικών με υψηλή περιεκτικότητα σε άλφα-καροτένιο (καρότο, κολοκύθι, κολοκύθα και γλυκοπατάτα) επίσης συνδέεται με μείωση του κινδύνου.

Οι ερευνητές εντόπισαν επίσης πως τα μήλα, οι μπανάνες και τα σταφύλια κατά τη διάρκεια της εφηβείας, συνδέθηκαν επίσης με μειωμένο κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου του μαστού, όπως και η κατανάλωση περισσότερων πορτοκαλιών και του κατσαρού λάχανου κατά την πρώιμη ενήλικη ζωή.

Είναι σημαντικό ωστόσο, πως ο χυμός φρούτων δεν συνδεόταν με κάθε είδους μειωμένο κίνδυνο ανάπτυξης καρκίνου του μαστού. Οι ειδικοί λένε πως οι χυμοί φρούτων δεν μπορεί να θεωρηθούν ως φρούτο, δεδομένου ότι είναι κυρίως ζάχαρη και στερούνται των ινών, οι οποίες είναι υπεύθυνες για πολλά από τα οφέλη για την υγεία των φρούτων.

Είναι λοιπόν, η πρώτη μελέτη που δείχνει πειστικά ότι αυτό που οι άνθρωποι τρώνε όταν είναι νεότεροι μπορεί να επηρεάσει την υγεία τους αργότερα στη ζωή.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Πατάτες : Υγιεινές η ανθυγιεινές για τον οργανισμό

Διατροφή : Δείτε ποια ψάρια μπορείτε να καταναλώνεται καθημερινά

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Οι μαύρες σταφίδες είναι μια θρεπτική επιλογή με οφέλη στη συνολική υγεία

Μαύρες σταφίδες: Οι σταφίδες είναι μια πλούσια πηγή φυσικών σακχάρων, φυτικών ινών και υδατανθράκων. Περιέχουν επίσης πρωτεΐνη σε αξιοσημείωτη ποσότητα. Μεταξύ άλλων οι σταφίδες είναι πλούσιες σε κάλιο, φώσφορο, μαγνήσιο, ασβέστιο, σίδηρο και νάτριο.

Καφές : Τα οφέλη του στην υγεία

Καφές : Η καφεΐνη βρίσκεται σχεδόν σε κάθε εμπορικό συμπλήρωμα καύσης λίπους - και για καλό λόγο. Είναι μια από τις λίγες φυσικές ουσίες που έχουν αποδειχθεί ότι βοηθούν την καύση λίπους.

Σνάκ : Χάστε βάρος με υγιεινά τρόφιμα

Σνάκ : Εάν επιλέξετε υγιεινές επιλογές πλήρους τροφής με πολλές πρωτεΐνες και θρεπτικά συστατικά, τα σνακ μπορεί να αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της απώλειας βάρους .

Η διατροφή που θα σας βοηθήσει να αξιοποιήσετε στο έπακρο τις προπονήσεις σας

Αθλητισμός Διατροφή: Ο παρακάτω οδηγός σας δείχνει τί και πόσο να τρώτε από κάθε ομάδα τροφίμων για να είστε σε ισορροπία και να αξιοποιήσετε στο έπακρο τις προπονήσεις σας.

Διατροφή : Τόσο διάστημα μπορείτε να μείνετε νηστικοί

Διατροφή : Η κατανάλωση τροφής και νερού είναι απαραίτητη για την ανθρώπινη ζωή. Το σώμα σας χρειάζεται ενέργεια από πηγές τροφίμων και ενυδάτωση από το νερό για να λειτουργήσει σωστά. Τα πολλά συστήματα στο σώμα σας λειτουργούν ιδανικά με ποικίλη διατροφή και επαρκή πρόσληψη νερού καθημερινά.