Διατροφή

Δώστε παράταση στη νεότητά σας

Δώστε παράταση στη νεότητά σας

Η παράταση της νεότητας είναι ένα ζήτημα που απασχολεί γυναίκες και άντρες από καταβολής κόσμου.  Τα χρόνια περνούν και όπως δεν μπορούμε να σταματήσουμε το χρόνο έτσι δεν μπορούμε να σταματήσουμε την φυσική συνέπεια που έχει στον οργανισμό μας και το σώμα μας. Ωστόσο, μπορούμε να καθυστερήσουμε τη γήρανση .

Εάν   αποφύγετε τα ακόλουθα

Κάπνισμα: επιδρά βλαπτικά στο κολλαγόνο, στην ελαστίνη και αυξάνει την παραγωγή ελεύθερων ριζών. Αποτέλεσμα είναι η εμφάνιση λεπτών γραμμών και ρυτίδων, κυρίως γύρω από το στόμα και τα μάτια.

Υπερβολική έκθεση στην ηλιακή ακτινοβολία: Η χρόνια επίδραση της υπεριώδους ακτινοβολίας στο δέρμα επιταχύνει τη διαδικασία γήρανσης του δέρματος. Είναι μία αθροιστική διαδικασία που εξαρτάται από τη συνολική ποσότητα της υπεριώδους ακτινοβολίας που έχει δεχθεί ένα άτομο από την αρχή της ζωής του και του τύπου της επιδερμίδας του.

Υπερφαγία: η παχυσαρκία και το υπερβάλλον σωματικό βάρος αποτελούν τις πιο συχνές αιτίες μείωσης της διάρκειας ζωής και αυξάνουν τους πρόωρους  θανάτους. Κάτι τέτοιο οφείλεται στο γεγονός ότι το αυξημένο σωματικό βάρος και λίπος αλλοιώνει το γονιδιακό μας υλικό.

Καθιστική ζωή: συνδέεται άμεσα με τη γήρανση και τη μείωση του προσδόκιμου επιβίωσης μιας και αυξάνει τον κίνδυνο για χρόνια νοσήματα, όπως τα καρδιαγγειακά, η υπέρταση και ο σακχαρώδης διαβήτης.

Αλκοόλ:   Τα ανησυχητικά νέα έρχονται από τους ειδικούς του Πανεπιστημίου του Μιλάνο, οι οποίοι διαπίστωσαν ότι το αλκοόλ επιταχύνει τη φθορά ενός μέρους των κυττάρων που σχετίζεται με τη γήρανση.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Πράσινη σαλάτα με μέλι, βαλσάμικο και αμύγδαλα

Λινγκουίνι με βότκα και λαχανικά

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Χριστουγεννιάτικα μπισκότα με μπανάνα χωρίς ζάχαρη

Χριστουγεννιάτικα μπισκότα: Η συγκεκριμένη συνταγή δεν περιέχει καθόλου ζάχαρη και αυτό θα βοηθήσει και εκείνους που θέλουν να προσέξουν την διατροφή τους και να μην ξεφύγουν τόσο πολύ την περίοδο των γιορτών, αλλά και εκείνους που απλά θέλουν να τρώνε πιο υγιεινά, ακόμα και όταν τρώνε ένα γλυκό.

Ποιες τροφές ωφελούν την υγεία μας και πού

Φρούτα λαχανικά υγεία: Υπάρχουν τροφές που μπορούν στοχευμένα να μας βοηθήσουν να φροντίσουμε συγκεκριμένα όργανα μέσα στο σώμα μας, γλιτώνοντας έτσι πολλές φορές μια πρόωρη επίσκεψη σε κάποιον γιατρό.

Νόστιμη κρεατόπιτα με μοσχάρι και λαχανικά

Κρεατόπιτα: Όλοι πιστεύω έχουμε αναμνήσεις από τις πίτες που έφτιαχναν οι γιαγιάδες μας. Μία από αυτές ήταν και η κρεατόπιτα! Οι περισσότερες γιαγιάδες πάντα έφτιαχναν την πίτα τους με μοσχαρίσιο κρέας.

Η αλήθεια για τα τρόφιμα στο τραπέζι μας εν όψει Χριστουγέννων

Η «ελλειμματική άρδευση», η στάγδην άρδευση, τα συστήματα ανακύκλωσης νερού, τα συστήματα λεκάνης απορροής, καθώς και τα υπερσύγχρονα συστήματα φιλτραρίσματος μεγάλης χωρητικότητας εξοικονομούν εκατομμύρια γαλόνια καθαρού νερού, το οποίο παράγει ασφαλή, ποιοτικά τρόφιμα.

Όταν πολλές από τις πιο κοινές τροφές στη Δυτική κουλτούρα περιέχουν εθιστικές ιδιότητες,

Έτσι, αν κάποιος θέλει να μειώσει ή να διακόψει την κατανάλωση τέτοιων τροφών, στην αρχή μπορεί να αποδειχθεί δύσκολο, αφού θα έχει εθιστεί σε αυτές, αλλά στη συνέχεια θα νιώσει μια αναζωογόνηση της υγείας του.