Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Διατροφή

Διατροφικά λάθη: Ποια είναι τα πιο συχνά διατροφικά λάθη που μπορούμε να κάνουμε;

Διατροφικά λάθη: Ποια είναι τα πιο συχνά διατροφικά λάθη που μπορούμε να κάνουμε;

Διατροφικά λάθη: Στην προσπάθειά μας να τρώμε υγιεινά και να διατηρήσουμε μια σωστή διατροφή, μπορεί συχνά να καταλήξουμε να κάνουμε ορισμένα διατροφικά λάθη που μπορεί να είναι αντιπαραγωγικά. 

Στην προσπάθειά μας να τρώμε υγιεινά και να διατηρήσουμε μια σωστή διατροφή, μπορεί συχνά να καταλήξουμε να κάνουμε ορισμένα διατροφικά λάθη που μπορεί να είναι αντιπαραγωγικά. Ένα βασικό λάθος που κάνουν πολλοί άνθρωποι είναι ότι πιστεύουν ότι ό,τι λειτούργησε για αυτούς στο παρελθόν θα συνεχίσει να λειτουργεί για αυτούς ακόμη και τώρα. Όμως, οι διατροφικές ανάγκες αλλάζουν με την αλλαγή του σώματος, λέει η Bhakti Arora Kapoor, διατροφολόγος. Σύμφωνα με αυτήν, αυτό που απαιτεί το σώμα στην παιδική ηλικία, μπορεί να είναι διαφορετικό από αυτό που απαιτεί στη δεκαετία του ’20, του ’30 και μετά. Επίσης, πολλές αλλαγές μπορεί να συμβούν κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, της εμμηνόπαυσης κ.λπ.

Ο διατροφολόγος μπήκε στο Instagram για να ανακοινώσει ότι αν κάποιος ακολουθεί την ίδια δίαιτα που έκανε πριν από πέντε χρόνια, είναι καιρός να σταματήσει και να επανεκτιμήσει. “Το κλειδί για την εξαιρετική διατροφή δεν είναι ένα στατικό σύνολο κανόνων, είναι μια δυναμική, εξατομικευμένη προσέγγιση που αλλάζει μαζί σου. Επομένως, άκου το σώμα σου”, είπε, προσθέτοντας ότι το σώμα σου λέει πάντα τι λειτουργεί και τι δεν είναι. Ο ειδικός είπε επίσης ότι κάποιος πρέπει να «χάψει τη δίαιτα». Σημαίνει να είσαι «κολλημένος σε ένα γαστρονομικό στραβό, ακολουθώντας την ίδια δίαιτα για χρόνια και χρόνια». “Το κλειδί για τη βέλτιστη διατροφή δεν βρίσκεται σε ένα στατικό μενού. Το σώμα μας ευδοκιμεί με την ποικιλομορφία διαφορετικά θρεπτικά συστατικά, χρώματα και γεύσεις. Η ακολουθούμενη διατροφή μπορεί να σας έχει εξυπηρετήσει καλά, αλλά είναι απαραίτητο να εξελίσσεστε με τις αλλαγές του σώματός σας ανάγκες», πρόσθεσε.

Σύμφωνα με τον Kapoor, μπορείτε να εμπλουτίσετε τα γεύματά σας ενσωματώνοντας ένα ουράνιο τόξο από φρούτα, λαχανικά , άπαχες πρωτεΐνες και δημητριακά ολικής αλέσεως, επειδή το σώμα «αξίζει μια συμφωνία θρεπτικών συστατικών, όχι μια μελωδία μιας νότας». “Αγκαλιάστε την αλλαγή, εξερευνήστε νέες συνταγές και τροφοδοτήστε το σώμα σας με τη δυναμική διατροφή που λαχταρά. Απελευθερωθείτε από τη ρουτίνα και αφήστε το πιάτο σας να αντανακλά το ζωντανό, υγιεινό ταξίδι που αξίζει στο σώμα σας”, συμβουλεύει η διατροφολόγος.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Ποια είναι τα πιο συνηθισμένα διατροφικά λάθη που κάνουμε;

Διατροφικά λάθη που πρέπει να αποφεύγουμε όταν αλλάζει η εποχή

Πώς oι ώρες των γευμάτων μπορούν να επηρεάσουν τη συνολική υγεία σας;

Το ταξίδι σας στο αδυνάτισμα σαμποτάρεται με αυτά τα 6 λάθη διατροφής

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Τι περιλαμβάνει το πλούσιο πλούσιο πρωινό της Αυστραλίας;

Αυστραλιανό πρωινό: Ένα αυστραλιανό πρωινό είναι ποικίλο και αντανακλά τις πολυπολιτισμικές επιρροές της χώρας, συνδυάζοντας παραδοσιακά βρετανικά στοιχεία πρωινού με σύγχρονες ανατροπές και τοπικά υλικά

Κάσιους: Ένας γευστικός σύμμαχος για την υγεία της καρδιάς σας

Κάσιους: Χάρη στα υγιή λίπη, το μαγνήσιο, τις φυτικές ίνες και τα αντιοξειδωτικά τους, τα κάσιους μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση της χοληστερόλης, στη ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης, στη μείωση της φλεγμονής και στην προστασία των κυττάρων.

Κροκέτες με γαρίδες και ρύζι 

Θαλασσινά συνταγή: Οι κροκέτες με γαρίδες και ρύζι είναι ένα νόστιμο και γευστικό πιάτο που είναι τέλειο για μια ειδική περίσταση ή απλώς για ένα ζεστό δείπνο στο σπίτι.

Close Icon