Επιστημονικά Νέα

Το θυμάρι καταπολεμά την ακμή

Το πασίγνωστό αρωματικό φυτό θυμάρι αποτελεί, σύμφωνα με τους επιστήμονες του Μητροπολιτικού Πανεπιστημίου του Λιντς, την καλύτερη θεραπεία για την ακμή.

Είναι μία καλή και άκρως φυσική εναλλακτική λύση για όσους έχουν ευαίσθητο δέρμα και εμφανίζουν ερεθισμούς εξαιτίας της εφαρμογής αντιβακτηριακών αλοιφών. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι ερευνητές διερεύνησαν την επίδραση του θυμαριού, της σμύρνας και του κατιφέ στο βακτήριο Propionibacterium acnes το οποίο προκαλεί ακμή προσβάλλοντας τους πόρους του δέρματος.

Τα φυτά, όπως εξήγησε η επικεφαλής της ερευνητικής ομάδας Μαργκαρίτα Γκόμες-Εσκαλάντα, καθηγήτρια στο Μητροπολιτικό Πανεπιστήμιο του Λιντς, εμβαπτίζονται σε αλκοόλ για ημέρες ή και εβδομάδες, προκειμένου να δημιουργηθεί το βάμμα. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της μελέτης όλα τα φυτικά βάμματα που δημιούργησαν οι ειδικοί «εξολόθρευαν» το βακτήριο της ακμής μετά από πέντε λεπτά. Ωστόσο το θυμάρι αποδείχθηκε το πιο ισχυρό «φάρμακο» ενάντια στην ακμή.

Το μυρωδικό φάνηκε επίσης να είναι αποτελεσματικότερο από το υπεροξείδιο του βενζολίου που αποτελεί το κύριο δραστικό συστατικό των περισσότερων αλοιφών και καθαριστικών προϊόντων για το δέρμα τα οποία χρησιμοποιούν τα άτομα με ακμή.

Πώς ξεκινά η διαδικασία της γήρανσης;

Νέα έρευνα υπόσχεται ελπίδα στη μάχη κατά της παιδικής άνοιας

Το τεστ ομιλίας ενός λεπτού θα μπορούσε να βοηθήσει στην αξιολόγηση του κινδύνου άνοιας

«Οι αξιολογήσεις που βασίζονται στην ομιλία είναι μια άλλη ευκαιρία για να εξοικονομήσουμε χρόνο ως γιατροί για να κάνουμε αξιολογήσεις πριν έρθει κάποιος στην κλινική μνήμης», είπε.

Ιδιοπαθής τρόμος: Μια νέα μελέτη αποκαλύπτει λεπτομέρειες σχετικά με τον αυξημένο κίνδυνο ήπιας γνωστικής εξασθένησης και άνοιας που μπορεί να αντιμετωπίσουν τα άτομα με ιδιοπαθή τρόμο.

Τι είναι η αγκυλοποιητική σπονδυλίτιδα και πώς αντιμετωπίζεται;

Aγκυλοποιητική σπονδυλίτιδα: Η αγκυλοποιητική σπονδυλίτιδα (AS) είναι μια χρόνια φλεγμονώδης νόσος που επηρεάζει κυρίως τη σπονδυλική στήλη, προκαλώντας πόνο, δυσκαμψία και τελικά σύντηξη των σπονδύλων.