Αυτοφροντίδα

Πονόδοντος Πανδημία: Όταν θέλουμε απεγνωσμένα να ανακουφιστούμε από τον πόνο

Πονόδοντος Πανδημία: Όταν θέλουμε απεγνωσμένα να ανακουφιστούμε από τον πόνο

Μπορούμε να διαλύσουμε ίση ποσότητα 3% οξυζενέ και νερού και να το αφήσουμε στο στόμα για περίπου 30 δευτερόλεπτα. Αμέσως μετά χρειάζεται να ξεπλύνουμε αρκετές φορές με απλό νερό. Μην χρησιμοποιείτε αυτή την επιλογή στα παιδιά.

Πονόδοντος Πανδημία: Όταν εμφανίζεται πονόδοντος, χρειάζεται να επικοινωνήσουμε και πιθανότατα να επισκεφθούμε τον οδοντίατρο, καθώς οι αιτίες μπορεί να είναι πολλές. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα στις περιπτώσεις εκείνες που ο πόνος διαρκεί για πάνω από 1 ή 2 μέρες. Εντούτοις, μέχρι να φτάσουμε στο ιατρείο, θέλουμε απεγνωσμένα να ανακουφιστούμε προσωρινά από τον πόνο. Οι παρακάτω επιλογές μπορούν να εφαρμοστούν στο σπίτι και να μας βοηθήσουν.

8 τρόποι να μειώσουμε τον πονόδοντο στο σπίτι μέχρι να φτάσουμε στο γιατρό εν μέσω πανδημίας

  1. Κρύα κομπρέσα ή παγοκύστη

Η κρύα κομπρέσα μπορεί να βοηθήσει στην ανακούφιση του πόνου, ειδικά αν αυτός οφείλεται σε τραυματισμό ή πρησμένα ούλα. Μπορείτε να δοκιμάσετε να κρατήσετε τον πάγο αφού τον τυλίξετε σε μια χοντρή πετσέτα, στο μάγουλο έξω από το δόντι για λίγα λεπτά τη φορά. Η εφαρμογή αυτή θα περιορίσει τα αιμοφόρα αγγεία, επιβραδύνοντας τη ροή του αίματος στην περιοχή. Έτσι, η περιοχή μουδιάζει και μειώνεται το πρήξιμο και η φλεγμονή.

  1. Στοματικό διάλυμα με αλατόνερο

Ξεπλένοντας το στόμα με ζεστό αλατόνερο βοηθά στην απομάκρυνση των υπολειμμάτων φαγητού που κρύβονται στις κοιλότητες των δοντιών ή ανάμεσα στα δόντια. Μπορεί επίσης να μειώσει το πρήξιμο, να ενισχύσει τη διαδικασία της επούλωσης και να ανακουφίσει και από τον ερεθισμένο λαιμό. Μπορείτε να το φτιάξετε διαλύοντας 1 κουταλάκι αλάτι σε ένα ποτήρι ζεστό νερό. Κρατήστε το στο στόμα σας για περίπου 30 δευτερόλεπτα πριν φτύσετε. Μπορείτε να επαναλάβετε κι άλλες φορές αν χρειαστεί.

  1. Παυσίπονα

Φάρμακα όπως η ιβουπροφαίνη και η παρακεταμόλη μπορούν να παρέχουν προσωρινή ανακούφιση από τον πονόδοντο. Η ασπιρίνη δεν πρέπει να χορηγείται σε παιδιά κάτω των 16 ετών.

  1. Σκόρδο

Το σκόρδο χρησιμοποιούταν ευρέως για φαρμακευτικούς σκοπούς σε όλη τη διάρκεια της ιστορίας. Περιέχει μια ουσία που ονομάζεται αλλισίνη, η οποία έχει ισχυρές αντιβακτηριδιακές ιδιότητες. Χρειάζεται πρώτα να σπάσουμε μια φρέσκια σκελίδα σκόρδου και στη συνέχεια να την αναμίξουμε με λίγο αλάτι και το μείγμα αυτό να το απλώσουμε στο δόντι που μας πονά.

  1. Τσάι μέντας

Όπως και το σκόρδο έτσι και η μέντα έχει ιδιότητες μουδιάσματος που μπορούν να ανακουφίσουν έναν πονόδοντο. Η μινθόλη που δίνει και στη μέντα το ιδιαίτερο άρωμα έχει αναγνωριστεί ως αντιβακτηριδιακό. Μια κουταλιά αποξηραμένων φύλλων μπορούν να αναμιχθούν με ένα φλιτζάνι βρασμένου νερού. Αφήστε το μείγμα για 20 λεπτά. Αφού κρυώσει, μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε ως διάλυμα και στη συνέχεια να το καταπιείτε ή να το φτύσετε.

Ένα ελαφρώς ζεστό φακελάκι από αυτό το τσάι μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί και να εφαρμοστεί για λίγα λεπτά στο δόντι μέχρι ο πόνος να μειωθεί. Τέλος, και λίγες σταγόνες μινθέλαιου μπορούν να λειτουργήσουν ως προσωρινή θεραπεία.

  1. Θυμάρι

Το θυμάρι είναι γνωστό για τις φαρμακευτικές του χρήσεις και αποδεικνύεται αποτελεσματικό για λοιμώξεις του αναπνευστικού όπως η βρογχίτιδα. Η θυμόλη, το κύριο συστατικό του αιθέριο ελαίου του έχει αντισηπτικές και αντιμυκητιασικές ιδιότητες. Μπορούμε να ανακατέψουμε μια σταγόνα από το αιθέριο έλαιο θυμαριού σε ένα ποτήρι νερού για να φτιάξουμε ένα διάλυμα. Μια άλλη μέθοδος είναι να ρίξουμε λίγες σταγόνες και λίγο νερό σε βαμβάκι. Στη συνέχεια, το πιέζουμε ελαφρώς στο δόντι που μας πονά.

  1. Αλόη βέρα

Το τζελ αλόης χρησιμοποιείται ευρέως σε ελαφριά εγκαύματα και μικρές εκδορές. Κάποιοι το χρησιμοποιούν για να καθαρίσουν τα ούλα. Μελέτες έχουν δείξει ότι η αλόη βέρα έχει φυσικά αντιβακτηριδιακά χαρακτηριστικά και μπορεί να καταστρέψει μικρόβια που χαλούν τα δόντια μας. Το τζελ μπορεί να εφαρμοστεί στην περιοχή που μας πονά και στη συνέχεια να γίνει ένα απαλό μασάζ.

  1. Διάλυμα οξυζενέ

Συνιστά μια αποτελεσματική αντιβακτηριδιακή επιλογή, ειδικά αν ο πονόδοντος έχει προκληθεί από μόλυνση. Το οξυζενέ είναι επικίνδυνο αν καταποθεί, οπότε χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή. Μπορούμε να διαλύσουμε ίση ποσότητα 3% οξυζενέ και νερού και να το αφήσουμε στο στόμα για περίπου 30 δευτερόλεπτα. Αμέσως μετά χρειάζεται να ξεπλύνουμε αρκετές φορές με απλό νερό. Μην χρησιμοποιείτε αυτή την επιλογή στα παιδιά.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Πώς να αφαιρέσετε πλάκα και πέτρα με φυσικό τρόπο

Γιατί η ρίγανη θεωρείται το “φάρμακο” της φύσης

Ποιους πόνους δεν πρέπει να αγνοούμε;

Ευαίσθητα δόντια στο ζεστό ή κρύο ρόφημα – Πως θα το αντιμετωπίσετε

Συχνά λάθη που γίνονται στη λήψη παυσίπονων

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Απελευθερώστε την καταπιεσμένη σας ενέργεια μέσω των πολεμικών τεχνών

Αθλητισμός Οφέλη Υγεία: Το άγχος δεν επηρεάζει μόνο την ψυχική σας υγεία, αλλά έχει επίσης ορατές επιπτώσεις στο σώμα. Εάν είστε συνεχώς σε κατάσταση άγχους, οι μύες και το μυαλό σας είναι συνεχώς σε ένταση. Τα καλά νέα είναι πώς μπορείτε να κάνετε κάτι γι' αυτό. Ακολουθούν τρόποι με τους οποίους η εξάσκηση πολεμικών τεχνών μπορεί να σας βοηθήσει να περιορίσετε το άγχος στη ζωή σας.

Αυτοφροντίδα συμβουλές: Λύσεις για να την πετύχεις

Αυτοφροντίδα συμβουλές: Αν και εσείς ανήκετε στα άτομα με μείζονα κατάθλιψη και γενικευμένη αγχώδη διαταραχή, και νιώθετε ότι έχετε προσπαθήσει να φροντίσετε καλύτερα τον εαυτό σας. Τότε διαβάστε συμβουλές για να το επιτύχετε.

10 συμβουλές για να απελευθερωθείτε από τους τοξικούς γονείς

Τοξικοί Γονείς: Οι τοξικοί γονείς μπορεί να ελέγχουν τη ζωή σας και να σας προκαλέσουν σημαντική ψυχολογική βλάβη. Δεν είναι ασυνήθιστο για πολλά ενήλικα παιδιά να είναι δυσλειτουργικά, αλκοολικά ή να νιώθουν παγιδευμένα από τους τοξικούς γονείς, χωρίς να μπορούν να σταθούν στα πόδια τους και να προσπαθούν μάταια να καθησυχάσουν τους γονείς τους.

Τι είναι η διαταραχή κοινωνικού άγχους και πως μπορείς να την ξεπεράσεις οριστικά

Κοινωνικό Άγχος: Η αυτοπεποίθηση είναι μια ιδιότητα που πολλοί από εμάς θα θέλαμε να έχουμε σε μεγαλύτερο βαθμό – ειδικά όταν βρισκόμαστε σε ένα νέο μέρος ή με μια ομάδα ανθρώπων που δεν γνωρίζουμε πολύ καλά. Για ορισμένους, αυτή η εσωτερική σιγουριά φαίνεται να έρχεται φυσικά. Αλλά τι συμβαίνει με τους υπόλοιπους;

Αυτοφροντίδα: Οι διάφοροι τύποι που χωρίζετε

Αυτοφροντίδα: Η αυτοφροντίδα, είναι μία έννοια η οποία βρίσκετε σε όλους τους χώρους και που πρέπει να μάθουμε να την αναγνωρίζουμε και εισχωρούμε στην καθημερινότητα μας για να επιτύχουμε την ευτυχία μας.

Το να είστε δίπλα στο νερό είναι καλό για το σώμα και μυαλό σας

Θάλασσα Οφέλη: Το να ξοδεύουμε χρόνο μέσα και γύρω από τα υδάτινα περιβάλλοντα έχει αποδειχθεί με ότι οδηγεί σε σημαντικά υψηλότερα ψυχικά και σωματικά οφέλη συγκριτικά με τους πράσινους χώρους.

Αυτοφροντίδα: Συμβουλές για να την πετύχεις

Οι παρακάτω συμβουλές θα σας βοηθήσουν να επιτύχετε σε καθημερινή βάση την αυτοφροντίδα σας και εσάς θα σας κάνουν να νιώσετε πολύ καλύτερα στην καθημερινότητα σας. Επίσης για να μπορέσετε να το επιτύχετε θα πρέπει πρώτα να βρείτε τις ανάγκες σας και να τα εφαρμόζεται σε καθημερινή βάση. Σου παρουσιάζουμε κάποιες από τις συμβουλές που […]