Αυτοφροντίδα

Άσθμα : Συμβουλές για να το αντιμετωπίσετε

Άσθμα : Συμβουλές για να το αντιμετωπίσετε

Άσθμα : Σε αυτό το άρθρο σου βρήκαμε και σου παρουσιάζουμε συμβουλές για να μπορέσεις να διαχειριστείς και να αντιμετωπίσεις το άσθμα σου.

Το άσθμα είναι μία κατάσταση αλεργική την οποία έχει το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού και ταλαιπωρείται από αυτό ιδιαίτερα όταν αρρωσταίνει αλλά και σε άλλες χρονικές στιγμές. Παρακάτω ακολουθούν συμβουλές για τον έλεγχο του.

Πως θα ελέγξετε το άσθμα

  • Υπάρχει ένα κοινό σύνολο κριτηρίων που χρησιμοποιούν οι γιατροί για να προσδιορίσουν εάν το άσθμα ενός ατόμου είναι υπό έλεγχο. Το πρόβλημα είναι ότι αυτό μπορεί να φαίνεται διαφορετικό για το σοβαρό άσθμα από ό, τι για το ήπιο έως μέτριο άσθμα.

Οι κατευθυντήριες γραμμές της Παγκόσμιας Πρωτοβουλίας για το Άσθμα θεωρούν ότι το άσθμα ελέγχεται καλά εάν τις τελευταίες 4 εβδομάδες ένα άτομο:

  • βιώνει συμπτώματα λιγότερο από δύο φορές την εβδομάδα
  • δεν ξυπνά τη νύχτα ή νωρίτερα το πρωί
    λόγω συμπτωμάτων άσθματος
  • δεν χρειάζεται να χρησιμοποιεί τη
    συσκευή εισπνοής διάσωσης / ανακούφισης περισσότερο από δύο φορές την εβδομάδα
  • δεν αντιμετωπίζει περιορισμούς σε δραστηριότητες λόγω
    άσθματος, είτε στην εργασία, στο σχολείο, στο σπίτι κ.λπ.
  • Το σοβαρό άσθμα απαιτεί διαφορετικές παραμέτρους ελέγχου. Για παράδειγμα, απλώς και μόνο επειδή χρειάζομαι τη συσκευή εισπνοής διάσωσης περισσότερες από τρεις φορές την εβδομάδα κατά μέσο όρο και έχω κάποιο βαθμό συμπτωμάτων τις περισσότερες μέρες, δεν σημαίνει ότι το άσθμα μου δεν ελέγχεται.
  • Εσείς και ο ειδικός σας για το άσθμα θα καθορίσετε τι σημαίνει ειδικά ο έλεγχος για εσάς. Ένα μεγάλο μέρος του να αισθάνομαι τελικά ότι έχω τον έλεγχο του σοβαρού άσθματος μου έμαθε ότι ο έλεγχος θα μοιάζει διαφορετικός για μένα από ό, τι για εκείνους με ήπιες μορφές της νόσου.

Εδώ είναι τέσσερις αλλαγές που έπρεπε να κάνω για να διαχειριστώ τα συμπτώματά μου και να μεταφέρω το άσθμα μου στο σημείο που είναι τώρα.

 Πολλοί διακόπτες φαρμάκων

  • Το άσθμα όλων είναι διαφορετικό και ο καθένας αντιδρά διαφορετικά στα φάρμακα. Αλλά υπάρχουν πολλά διαθέσιμα φάρμακα, οπότε μιλήστε με το γιατρό σας για να μάθετε ποια είναι για εσάς.
  • Ίσως χρειαστεί να δώσετε τα φάρμακα ένα ή δύο μήνες για να λειτουργήσετε, οπότε το κλειδί είναι να είστε επίμονοι. Λάβετε υπόψη ότι ο στόχος σας είναι να βρείτε τον συνδυασμό φαρμάκων που λειτουργεί καλύτερα.
  • Τώρα παίρνω τρία έως τέσσερα φάρμακα την ημέρα για το άσθμα μου, αλλά είναι σε χαμηλότερες δόσεις από ό, τι αν έπαιρνα ένα ή δύο φάρμακα.

Ακολουθεί βίντεο για το άσθμα

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Εγκεφαλικό : Διατροφή που συμβάλλει στην καταπολέμηση του

Το Ευρωκοινοβούλιο ενέκρινε τον κανονισμό για το ευρωπαϊκό πιστοποιητικό COVID

ΟΠΕΚΑ : "Στις δημόσιες υπηρεσίες εξυπηρετείται τηλεφωνικώς

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Πώς να παρεμείνετε ενυδατωμένοι/ες ενώ αθλείστε

Αθλητισμός: Περίπου το 60% του σώματός σας είναι νερό. Συνεπώς το νερό παίζει ζωτικό ρόλο σε κάθε σωματική λειτουργία. Μπορείτε να χάσετε πολλά υγρά όταν ασκείστε - έως και ένα λίτρο ή δύο την ώρα - κυρίως μέσω της εφίδρωσης και της αναπνοής. Έτσι, θα πρέπει να πίνετε περισσότερο για να αναπληρώσετε τα επίπεδα της υγρασίας.

Jade Stone : Τα ενεργειακά οφέλη της στην ψυχική υγεία

Jade Stone :  Ορισμένοι πιστεύουν ότι κρύσταλλοι και πέτρες μεταφέρουν ισχυρές ενέργειες που βοηθούν στη σωματική και συναισθηματική θεραπεία. Χρησιμοποιούνται για αυτούς τους σκοπούς για αιώνες. Διαφορετικοί κρύσταλλοι και πέτρες πιστεύεται ότι αξιοποιούν τις δικές τους ενέργειες και παρέχουν μοναδικά οφέλη.

Tips για να είστε σε φόρμα κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης

Αθλητισμός: Να θυμάστε πως η άσκηση δεν είναι επικίνδυνη για το μωρό σας. Αντ΄αυτού, υπάρχουν ενδείξεις ότι οι γυναίκες που ασκούνται είναι λιγότερο πιθανό να αντιμετωπίσουν προβλήματα στην εγκυμοσύνη και τον τοκετό.

Σπυράκια στο λαιμό : Τρόποι να το αντιμετωπίσετε

Σπυράκια στο λαιμό :Παρόλο που τα μικρά χτυπήματα στο πίσω μέρος του λαιμού δεν είναι απαραίτητα σημάδι σημαντικού προβλήματος υγείας, είναι καλύτερο να ζητήσετε από τον γιατρό σας να ρίξει μια ματιά για να προσδιορίσει την υποκείμενη αιτία.

Αυτό το καλοκαίρι το να χάσετε κιλά δεν είναι ο τρόπος να αιθανθείτε καλύτερα

Σώμα Καλοκαίρι: Το να μην αισθάνεστε καλά για το σώμα σας είναι σίγουρα ένας παράγοντας που μπορεί να πλήξει τη "χαρά του καλοκαιριού". Αυτό το καλοκαίρι ωστόσο αντί να εστιάσετε την προσοχή σας στην ταχεία απώλεια βάρους, δοκιμάστε να καλλιεργήσετε το κατάλληλο mindset ώστε να νιώσετε μεγαλύτερη αυτοπέποιθηση για τον εαυτό σας.