ΝΕΑ ΥΓΕΙΑΣ

Πως θα απολαμβάνετε τον καφέ σας με υγιεινό τρόπο

Πως θα απολαμβάνετε τον καφέ σας με υγιεινό τρόπο

Ο καφές κάνει καλό στην υγεία σας. Αυτό είναι επιστημονικά επιβεβαιωμένο. Αλλά αν το παρακάνετε σε μερικά πράγματα, τότε όχι μόνο δεν σας κάνει καλό, αλλά μπορεί να προκαλείτε τα αντίθετα αποτελέσματα στον ίδιο σας τον εαυτό.

Δείτε μερικές συμβουλές για να απολαμβάνετε τον καφέ σας με πιο υγιεινό τρόπο:

  1. Όχι καφεΐνη μετά τις 14:00

Η καφεΐνη είναι ένα διεγερτικό. Αυτός είναι ένας από τους κύριους λόγους που απολαμβάνουμε τον καφέ τόσο πολύ. Η καφεΐνη μας δίνει ώθηση ενέργειας και μας βοηθάει να παραμείνουμε ξύπνιοι όταν νιώθουμε κουρασμένοι. Αλλά αν πίνετε καφέ μετά το μεσημέρι, αυτό μπορεί να επηρεάσει τον ύπνο σας και ο κακός ύπνος μπορεί να προκαλέσει πολλά αλυσιδωτά προβλήματα.

Για τον λόγο αυτό, είναι σημαντικό να μην πίνετε καφέ προς το τέλος της ημέρας. Εάν θέλετε ή “πρέπει”, τότε επιλέξτε ένα ρόφημα χωρίς καφεΐνη.

  1. Μην βάζετε πολλή ζάχαρη στον καφέ σας

Είναι πολύ εύκολο να μετατρέψετε τον καφέ σας σε κάτι εντελώς ακατάλληλο για κατανάλωση. Ο πιο εύκολος τρόπος για να γίνει αυτό είναι να βάζετε ένα σωρό ζάχαρη, η οποία είναι αναμφισβήτητα το χειρότερο συστατικό στη σύγχρονη διατροφή.

Η ζάχαρη, κυρίως λόγω της υψηλής ποσότητας φρουκτόζης, μπορεί να συμβάλλει αρνητικά σε πολλές σοβαρές καταστάσεις, όπως η παχυσαρκία και ο διαβήτης.

Εάν δεν μπορείτε να φανταστείτε τη ζωή σας χωρίς γλυκαντικό στον καφέ σας, χρησιμοποιήστε στέβια (stevia).

  1. Επιλέξτε καλής ποιότητας καφέ, κατά προτίμηση βιολογικής καλλιέργειας

Ακριβώς όπως συμβαίνει με όλες τις τροφές, η ποιότητα ενός προϊόντος μπορεί να ποικίλει σε μεγάλο βαθμό ανάλογα με τη μέθοδο επεξεργασίας και το πώς καλλιεργήθηκε/αναπτύχθηκε.

Οι κόκκοι καφέ τείνουν να ψεκάζονται σε μεγάλο βαθμό με φυτοφάρμακα, ζιζανιοκτόνα και διάφορες τοξίνες, που ποτέ δεν προορίζονταν για κατανάλωση από τον άνθρωπο. Για τον λόγο αυτό, να επιλέγετε καφέ βιολογικής καλλιέργειας, όποτε είναι δυνατόν.

  1. Μην χρησιμοποιείτε τεχνητές γλυκαντικές ουσίες

Το να βάζετε τεχνητές γλυκαντικές ουσίες στον καφέ σας αντί για ζάχαρη μπορεί να φαίνεται σαν μια καλή ιδέα, δεδομένου ότι έχουν λίγες θερμίδες. Αλλά τα επιστημονικά στοιχεία δεν συμφωνούν και τόσο με αυτό.

Πολλαπλές μελέτες παρατήρησης έχουν συνδέσει τις τεχνητές γλυκαντικές ουσίες με διάφορα προβλήματα υγείας. Για τον λόγο αυτό, μην βάζετε τεχνητές γλυκαντικές ουσίες στον καφέ σας.

Και πάλι, η στέβια είναι μια φυσική εναλλακτική λύση, αλλά το καλύτερο είναι να κάνετε μια προσπάθεια να πίνετε τον καφέ σας σκέτο. Δώστε στον εαυτό σας λίγο χρόνο για να συνηθίσει τη νέα πικρή γεύση, αλλά αν το καταφέρετε, τότε μόνο να κερδίσετε θα έχετε.

  1. Βάλτε λίγη κανέλα στον καφέ σας

Η κανέλα είναι ένα νόστιμο μπαχαρικό που ταιριάζει ιδιαίτερα καλά με τη γεύση του καφέ. Μελέτες δείχνουν ότι η κανέλα μπορεί να μειώσει το επίπεδο γλυκόζης στο αίμα, την χοληστερόλη και τα τριγλυκερίδια σε διαβητικούς.

  1. Αποφύγετε το χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά γάλα

Αν θέλετε γάλα στον καφέ σας, προτιμήστε ένα με πλήρη λιπαρά, κατά προτίμηση από αγελάδες. Μελέτες δείχνουν ότι τα γαλακτοκομικά προϊόντα υψηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά συνδέονται με μειωμένο κίνδυνο παχυσαρκίας.

  1. Προσθέστε λίγο κακάο στον καφέ σας

Το κακάο είναι γεμάτο αντιοξειδωτικά και συνδέεται με πολλά οφέλη για την υγεία, όπως τον μειωμένο κίνδυνο καρδιακής νόσου. Αν θέλετε λίγη έξτρα γεύση στον καφέ σας, δοκιμάστε να προσθέσετε μια μικρή δόση από βιολογικής καλλιέργειας άγλυκο κακάο.

  1. Προτιμήστε τον καφέ απόσταξης και ετοιμάστε τον χρησιμοποιώντας ένα χάρτινο φίλτρο

Ο καφές που προμηθεύεστε μπορεί να περιέχει επιβλαβείς ουσίες, γνωστές ως διτερπένια, οι οποίες μπορεί να αυξήσουν τα επίπεδα χοληστερόλης στο αίμα. Για να απαλλαγείτε από αυτές απλά χρησιμοποιήστε ένα χάρτινο φίλτρο.

Ο φρέσκος καφές απόσταξης με χάρτινο φίλτρο αφαιρεί αποτελεσματικά όλα τα διτερπένια, αλλά αφήνει την καφεΐνη και τις ευεργετικές αντιοξειδωτικές ουσίες να φτάσουν στον φλιτζάνι σας.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Νέα έρευνα: Η αυτοφαγία αποικοδομεί τα καρκινικά κύτταρα

Δίαιτες με χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες και υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά

Η κατάχρηση μαριχουάνας συνδέεται με απόπειρες αυτοκτονίας και αυτοτραυματισμό στους νέους

Μαριχουάνα Επιπτώσεις: Η υπερβολική χρήση μαριχουάνας από εφήβους και νεαρούς ενήλικες με διαταραχές της διάθεσης - όπως η κατάθλιψη και η διπολική διαταραχή - συνδέεται με αυξημένο κίνδυνο αυτοτραυματισμού, απόπειρες αυτοκτονίας και θανάτου, σύμφωνα με νέα μελέτη.

Επηρεάζει η σεξουαλική δραστηριότητα την αθλητική απόδοση;

Η ομάδα ποδοσφαίρου του Μεξικού ανακοίνωσε το 2014 ότι οι παίκτες της κλήθηκαν να απέχουν από το σεξ κατά τη διάρκεια του Παγκοσμίου Κυπέλλου στη Βραζιλία, προκειμένου να μεγιστοποιήσουν την αθλητική τους απόδοση.

Αναζητώντας το κατάλληλο πρόσωπο για σχέση

Πώς να βρω τον κατάλληλο: Κόλπα και συμβουλές. Είσαι ελεύθερος και ψάχνεις για αγάπη; Δυσκολεύεσαι να γνωρίσεις το σωστό άτομο; Όταν δυσκολεύεστε να βρείτε μια σχέση, είναι πολύ εύκολο να αποθαρρυνθείτε ή να πιστέψετε τους καταστροφικούς μύθους εκεί έξω για τα ραντεβού και τις σχέσεις.

Ψυχολογικές θεωρίες αγάπης

Ψυχική υγεία: Ψυχολογικές θεωρίες της αγάπης. Γιατί οι άνθρωποι ερωτεύονται; Γιατί κάποιες μορφές αγάπης είναι τόσο μόνιμες και άλλες τόσο φευγαλέες; Ψυχολόγοι και ερευνητές έχουν προτείνει αρκετές διαφορετικές θεωρίες αγάπης για να εξηγήσουν πώς η αγάπη σχηματίζεται και αντέχει.

Ερωτευμένος με τον έρωτα

Ερωτικά συναισθήματα: Ερωτευμένος με την ιδέα του έρωτα. Σε κάθε νέα ρομαντική σχέση, υπάρχει ενθουσιασμός. Μαθαίνοντας την ιστορία κάποιου, βιώνοντας πράγματα φρέσκα μέσα από τα μάτια του, τα κοινά ενδιαφέροντα, την εξερεύνηση της φυσικής. Αλλά ξανά και ξανά ακούμε τους ανθρώπους να αναρωτιούνται "πώς ξέρω αν είναι αγάπη;" Και, πιο πρόσφατα, κάποιος ρώτησε, "Πώς είναι το να ξέρεις στην πραγματικότητα;"

Οι πιο συχνοί μύθοι για τις κρίσεις πανικού

Κρίσεις πανικού: Οι πιο συνηθισμένοι μύθοι που τις συνοδεύουν. Υπάρχουν πολλές παρεξηγήσεις και ψευδείς υποθέσεις για τις κρίσεις πανικού, οι οποίες μπορούν να κάνουν απογοητευτική την εξήγηση της κατάστασής σας σε άλλους. Οι μύθοι για τις κρίσεις πανικού μπορούν να οδηγήσουν σε εσφαλμένη διάγνωση των συμπτωμάτων σας ή να σας κάνουν να πιστεύετε ότι είστε αδύναμοι επειδή δεν είστε σε θέση να διαχειριστείτε τα συμπτώματά σας.

Οι διαφορές μεταξύ πετέχειας και πορφύρας

Δέρμα σημάδια: Οι διαφορές μεταξύ πορφύρας και πετέχειας. Η πορφύρα και οι πετέχειες είναι σημεία αποχρωματισμού του δέρματος που εμφανίζονται όταν μικρά αιμοφόρα αγγεία κάτω από το δέρμα σπάζουν και αιμορραγούν.