Διατροφή

Σούπα πριν το φαϊ: Εύκολο αδυνάτισμα

Σούπα πριν το φαϊ: Εύκολο αδυνάτισμα

Εσείς ξέρατε ότι μία γευστική σούπα πριν το κυρίως γεύμα, μπορεί να σας αδυνατίσει;

Μια μελέτη, η οποία δημοσιεύθηκε στο περιοδικό “Appetite” διαπίστωσε ότι όταν οι άνθρωποι καταναλώνουν σούπα χαμηλών θερμίδων (περίπου 130 θερμίδες για τις γυναίκες και 170 άνδρες) πριν από το γεύμα, κατανάλωνουν, έπειτα, στο κυρίως γεύμα, περίπου 20% λιγότερες θερμίδες συνολικά, αλλά δεν αισθάνονται λιγότερο πλήρης ή πεινασμένοι.

Και όχι, κάποιο άλλο ορεκτικό δεν θα κάνει την ίδια δουλειά. Άλλες έρευνες έχουν δείξει ότι σε σύγκριση με στερεές τροφές, όπως το τυρί, κράκερ, και το πεπόνι, η σούπα κάνει καλύτερη δουλειά στον περιορισμό του φαγητού στο κυρίως γεύμα.

Γιατί σούπα; Οι επιστήμονες λένε ότι η υφή είναι το κλειδί. Παρά το γεγονός ότι τα υγρά αδειάζουν από το στομάχι πιο γρήγορα από ό, τι τα στερεά, τα παχύτερα υγρά, όπως η σούπα είναι διαφορετικά. Στην πραγματικότητα τείνουν να προκαλούν το στομάχι να επεκτείνεται λίγο περισσότερο, και να παραμένουν στο στομάχι περισσότερο, έτσι ώστε να αισθανόμαστε πιο πλήρης, για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

σούπα

Και ενώ κάποιες έρευνες δείχνουν ότι η μορφή δεν έχει σημασία, μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στο “European Journal of Clinical Nutrition” κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η βελουτέ σούπα (όπως η κολοκυθόσουπα) λειτουργεί ακόμα καλύτερα από ό, τι μία ογκώδης σούπα (όπως η σούπα με noodle και κοτόπουλου), όσον αφορά στην επιβράδυνση κένωσης του στομάχου και την ενίσχυση του αισθήματος του κορεσμού.

Επιπλέον, σε αντίθεση με τα smoothies, τα οποίο μπορούν να καταναλωθούν με ένα καλαμάκι μέσα σε λίγα λεπτά, οι σούπες γενικά καταναλώνονται με έναν πιο αργό ρυθμό. Επιπρόσθετα, η έρευνα δείχνει ότι η πιο αργή κατανάλωση του φαγητού, βοηθά να αισθάνεστε πλήρης για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα και να καταναλώνετε λιγότερες θερμίδες, συχνά χωρίς καν να προσπαθείτε

Απλά θυμηθείτε ότι αν φάτε ένα μπολ σούπα και στη συνέχεια φάτε πίτσα, , ή παγωτό, κατά πάσα πιθανότητα δεν πρόκειται να αδυνατίσετε μαγικά.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Ποια τρόφιμα προκαλούν αέρια και φούσκωμα;

Είναι μια δίαιτα χωρίς γλουτένη καλή για την υγεία σας;

Χοιρινή ράχη μπριζόλας με σαλτσα μανιταριών & πατάτες ριζολέ

Οπότε με ένα μαχαίρι και πιρούνα κοπής, θα κόψετε φέτες, περί το μισό εκατοστό και κάτι, ώστε να πάνε δύο ανά μερίδα. Θα προσθέσετε δύο-τρεις γενναίες κουταλιές σάλτσα μανιταριών να τις μισοκαλύψει και τις πατάτες ριζολέ απ’ την άλλη πλευρά του πιάτου. 

Δίαιτες με χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες και υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά

Χαμηλοί υδατάνθρακες: Μια δίαιτα με χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες και υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά περιλαμβάνει πρωτίστως τη μείωση του αριθμού των υδατανθράκων και την αντικατάστασή τους με υγιεινά λιπαρά.

Τα επιστημονικά αποδεδειγμένα οφέλη του σκόρδου

Σκόρδο Ιδιότητες: Το σκόρδο αναπτύσσεται σε πολλά μέρη του κόσμου και είναι ένα δημοφιλές συστατικό στο μαγείρεμα λόγω της έντονης μυρωδιάς και της νόστιμης γεύσης του. Ωστόσο, σε όλη την αρχαία ιστορία, η κύρια χρήση του σκόρδου ήταν για την υγεία και τις φαρμακευτικές του ιδιότητες

Η κατανάλωση αναψυκτικών τύπου light ενέχει κινδύνους για την υγεία

Αναψυκτικά: Πολλοί άνθρωποι επιλέγουν αναψυκτικά light, ώστε να μπορούν να απολαύσουν ένα γλυκό και ανθρακούχο ποτό χωρίς να καταναλώνουν εκατοντάδες θερμίδες ή να φορτώνονται με μεγάλες δόσεις ζάχαρης.

Η plant based διατροφή ενισχύει το μεταβολισμό

Χορτοφαγία: Για άτομα που μπορεί να επιθυμούν να χάσουν βάρος, οι φυτικές δίαιτες θα μπορούσαν να είναι η καλύτερη λύση χάρη στον τρόπο με τον οποίο επηρεάζουν το μεταβολισμό.

Εντυπωσιακά οφέλη των κρεμμυδιών για την υγεία

Κρεμμύδι Ιδιότητες: Στην πραγματικότητα, οι φαρμακευτικές ιδιότητες των κρεμμυδιών έχουν αναγνωριστεί από την αρχαιότητα, όταν χρησιμοποιήθηκαν για τη θεραπεία παθήσεων όπως πονοκεφάλους, καρδιακές παθήσεις και πληγές στο στόμα