Ασφάλιση Υγείας

Ασφάλιση υγείας: Οι προϋποθέσεις για ένα πρόγραμμα βοήθειας ασθενών

Ασφάλιση υγείας: Οι προϋποθέσεις για ένα πρόγραμμα βοήθειας ασθενών

Ασφάλιση υγείας: Ο αριθμός των ανασφάλιστων Αμερικανών αυξάνεται για πρώτη φορά μετά την έναρξη ισχύος του νόμου περί προσιτής φροντίδας. 27,5 εκατομμύρια δεν είχαν ασφάλιση υγείας το 2018, από 25,6 εκατομμύρια το προηγούμενο έτος. Ακόμη και μεταξύ των ασφαλισμένων, υψηλών εκπτώσεων σχεδίων υγείας, το αυξανόμενο κόστος των φαρμάκων και άλλες δυνάμεις που παίζουν έχουν καταστήσει δύσκολο ή αδύνατο για πολλούς να προσφέρουν ειδικά φάρμακα και προγράμματα θεραπείας.

Σε αυτό το δύσκολο καταναλωτικό περιβάλλον, η επένδυση των βιοφαρμακευτικών εταιρειών σε προγράμματα δωρεάν φαρμάκων είναι πιο σημαντική από ποτέ, ιδιαίτερα για ασθενείς χωρίς ασφάλιση, με χαμηλό εισόδημα ή με χαμηλό εισόδημα που χρειάζονται πρόσβαση και μακροχρόνια συμμόρφωση σε ακριβές εξειδικευμένες θεραπείες. Τα προγράμματα βοήθειας των ασθενών, τα οποία επιτρέπουν στο biopharma να προσφέρει επιλέξιμους ασθενείς φάρμακα με μειωμένο ή χωρίς κόστος, είναι σημαντικά για την επιβίωση τόσο των ασθενών όσο και των εμπορικών σημάτων. Αυτό κάνει την εύρεση του σωστού κλειδιού προγράμματος.

Σε μια πολυσύχναστη αγορά, τη βιοφαρμακευτική θα πρέπει να αναζητά τρία αναγνωριστικά όταν αξιολογεί πιθανούς συνεργάτες για τη διαχείριση ενός πλήρως ολοκληρωμένου προγράμματος βοήθειας ασθενών που αντιμετωπίζει την πρόσβαση, την τήρηση και την προσιτή τιμή: ποιοτική εμπειρία πελατών, αποδεδειγμένη κλινική εμπειρογνωμοσύνη και στρατηγικό σχεδιασμό προγραμμάτων και επεκτασιμότητα.

medical-insurance-flat-concept-vector.jpg

TΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΣΟΥ

Ποιοτική εμπειρία πελατών

Τα προγράμματα βοήθειας ασθενών πρέπει να εξυπηρετούν την εμπειρία των πελατών τόσο του πελάτη τους – της μάρκας – όσο και των ασθενών της. Αυτό σημαίνει παροχή λειτουργικής αριστείας, ακρίβειας διανομής, χρόνων ανακύκλωσης και οποιωνδήποτε άλλων μετρήσεων μοναδικής ποιότητας. Μια πραγματικά εξαιρετική εμπειρία επιτυγχάνεται μέσω της συνεχούς βελτιστοποίησης προγραμμάτων, αξιοποιώντας την κορυφαία τεχνολογία στην κατηγορία και παρέχοντας συμβουλευτικές υπηρεσίες και συνεργασία.

Η κινητήρια δύναμη πίσω από το RxCrossroads από την υψηλή απόδοση της McKesson σε αυτόν τον τομέα είναι μια ομάδα επιχειρησιακής αριστείας που παρακολουθεί συνεχώς και αξιολογεί διαδικασίες και προγράμματα για να διασφαλίσει ότι οι KPI των πελατών ικανοποιούνται και ξεπερνιούνται. Αυτή η ομάδα συνεργάζεται με τον διαχειριστή προγράμματος βοήθειας ασθενούς για να εντοπίσει κενά, να πραγματοποιήσει ανάλυση ριζικής αιτίας και στη συνέχεια να σχεδιάσει και να εφαρμόσει μια διορθωτική στρατηγική.

Η τεχνολογία είναι επίσης κλειδί. Η καλύτερη τεχνολογία αυτοματοποιημένης διανομής του φαρμακείου του προγράμματος RxCrossroads μειώνει τα ποσοστά σφαλμάτων, βελτιώνει την αποτελεσματικότητα και επιταχύνει τελικά το χρόνο στη θεραπεία, βοηθώντας τους ασθενείς να ζήσουν πιο υγιείς. Πέρυσι, το φαρμακείο του προγράμματος πέτυχε ποσοστό 99,97% στην έγκαιρη παράδοση και ποσοστό σφάλματος εκπλήρωσης 0,0048%, σύμφωνα με τα στοιχεία της RxCrossroads.

Οι εταιρείες Biopharma πρέπει να αισθάνονται σίγουροι ότι αυτοί και οι ασθενείς τους είναι σε καλή σχέση. Κατά προτίμηση, ένας αποκλειστικός διαχειριστής προγράμματος βοήθειας ασθενών θα επιβλέπει τη διαχείριση του προγράμματός του, θα χρησιμεύσει ως αξιόπιστος σύνδεσμος και θα αντιμετωπίσει προβλήματα εάν προκύψει ανάγκη. Στο RxCrossroads, οι διαχειριστές προγραμμάτων χρησιμεύουν επίσης ως σύμβουλοι, προσφέροντας συμβουλές και προτάσεις για προγράμματα βελτιστοποίησης ώστε να ευθυγραμμίζονται καλύτερα με τους στόχους της μάρκας και να προσεγγίζουν περισσότερους ασθενείς.

Κλινική εξειδίκευση

Οι πρώτοι υπάλληλοι πρέπει επίσης να παρέχουν υψηλό επίπεδο φροντίδας σε ασθενείς και γιατρούς. Η ενσυναίσθηση, η προσοχή στη λεπτομέρεια και οι εξαιρετικές διαπροσωπικές δεξιότητες είναι απαραίτητες για τη διαχείριση αυτών των προγραμμάτων και για την άνεση των επαγγελματιών υγείας και των ασθενών. Πάνω απ ‘όλα, προκειμένου να εφαρμοστεί επιτυχώς ένα πρόγραμμα βοήθειας σε ασθενείς, οι διαχειριστές πρέπει να έχουν την κλινική εμπειρία και γνώση για να κατανοήσουν μεμονωμένες θεραπείες, θεραπευτικούς τομείς και ασθενείς.

Δεδομένου ότι οι εξειδικευμένες θεραπείες μπορούν να προκαλέσουν παρενέργειες και τοξικότητες και τα σχήματα μπορεί να είναι πολύπλοκα, πολλές εταιρείες απαιτούν υπηρεσίες υποστήριξης ασθενών υψηλής αφής από μια ομάδα φαρμακείων προγράμματος με εξειδικευμένη θεραπευτική περιοχή. Η ομάδα θα χρησιμεύσει ως σημείο επαφής για τους ασθενείς και τους γιατρούς για να βοηθήσουν στον μετριασμό των ανεπιθύμητων ενεργειών, στην αντιμετώπιση προβλημάτων δοσολογίας, στην πρόληψη ανεπιθύμητων ενεργειών και στην υποστήριξη της τήρησης. Το φαρμακείο του προγράμματος RxCrossroads έχει αξιοποιήσει την ηγετική θέση της εταιρείας στις υπηρεσίες ογκολογίας και έχει προσαρμόσει τα πρωτόκολλα ποιότητας και ασφάλειας ογκολογίας για άλλες χρόνιες και πολύπλοκες ασθένειες. Αυτή η ικανότητα τροποποίησης ανά θεραπευτική περιοχή επεκτείνεται σε πλήρη προσαρμοστικότητα και επεκτασιμότητα από τον πελάτη.

medical.jpeg

Σχεδιασμός και επεκτασιμότητα στρατηγικού προγράμματος

Τα στρατηγικά προγράμματα βοήθειας των ασθενών πρέπει να είναι εξοπλισμένα με διαδικασίες, συστήματα, υποστήριξη και εφοδιαστική για την κάλυψη των μοναδικών αναγκών των επωνυμιών και των ασθενών. Ακόμη και με τις καλύτερες προβλέψεις αγοράς, είναι δύσκολο να προβλέψουμε την απόδοση ενός προϊόντος. Η δυνατότητα εκκίνησης μικρών και κλιμακωτών – μέσω τεχνολογίας, αυτοματισμού, προσαρμογής και ευελιξίας στο σχεδιασμό προγραμμάτων – επιτρέπει στις μάρκες να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις μετά την αγορά, όπως δευτερεύουσες ενδείξεις και άλλες εξελίξεις. Επομένως, ένα επεκτάσιμο μοντέλο, που υποστηρίζεται από μια εξαιρετική ομάδα προσλήψεων και κατάρτισης, είναι ζωτικής σημασίας για την επέκταση. Προκειμένου να χτίσει εξαιρετική υποστήριξη και διοικητικές ομάδες καθώς επεκτείνονται τα προγράμματα, το RxCrossroads τοποθετεί έμπειρους συνεργάτες μαζί με ταλαντούχους νέους νεοσύλλεκτους, ώστε η ομάδα να μπορεί να αναπτυχθεί με το πρόγραμμα και να μεταφέρει εύκολα γνώσεις.

Τελικά, κάθε πρόγραμμα βοηθού ασθενούς θα πρέπει να είναι μοναδικό, όπως κάθε μάρκα, κάθε θεραπεία και κάθε ασθενής είναι μοναδική. Ο σωστός συνεργάτης θα παρέχει ένα στρατηγικό, εξατομικευμένο πρόγραμμα για την υποστήριξη των εταιρειών biopharma και θα εξασφαλίσει τα καλύτερα αποτελέσματα των ασθενών. Για τη βιοφαρμακευτική, η υποστήριξη των ασθενών στο ταξίδι τους είναι μια πρόκληση, πολυπαραγοντική διαδικασία. Η εύρεση του σωστού προγράμματος βοήθειας ασθενών δεν πρέπει να είναι.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Η ασφαλιστική ζημία για την κατάρρευση γέφυρας στις ΗΠΑ ίσως φτάσει τα 3 δισ. δολάρια

Ένας χρόνος λειτουργίας της Ανεξάρτητης Αρχής Επιθεώρησης Εργασίας

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Το μέλλον του οικοσυστήματος των ασφαλιστικών απαιτήσεων

Όλοι έχουμε αναρωτηθεί γιατί ο ασφαλιστής μας δεν έχει τα στοιχεία του αυτοκινήτου μας ή γιατί το δίκτυο επισκευών δεν γνωρίζει για ποιον λόγο γίνεται η αξίωσή μας, πόσο μάλλον να παρέχει προληπτικές ενημερώσεις.

Αλλάζω συσκευή για τις επιχειρήσεις - Μέχρι τις 15 Απριλίου 2024 οι αιτήσεις

Τις αιτήσεις τους μπορούν να κάνουν οι ενδιαφερόμενοι για ένταξη στο πρόγραμμα: «Αλλάζω συσκευή για τις επιχειρήσεις» του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, συνολικού ύψους 105,6 εκατ. ευρώ.