ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Επιχειρηματικά

Έρευνα προτρέπει τις εταιρείες να χρησιμοποιήσουν τα social media

Έρευνα προτρέπει τις εταιρείες να χρησιμοποιήσουν τα social media

Οι ασθενείς (πελάτες / καταναλωτές) προτιμούν να προμηθεύονται φάρμακα (προϊόντα) από εταιρίες που αλληλοεπιδρούν μαζί τους στα social media σε σχέση με άλλες εταιρίες που τις θεωρούν αξιόπιστες, αλλά δεν έχουν επικοινωνία με τους ίδιους μέσω των social media.

Η Holly Ott, υποψήφια διδάκτωρ στην μαζική επικοινωνία και επίκουρος καθηγήτρια επικοινωνιών στο Πανεπιστήμιο Shippensburg, πραγματοποίησε, μαζί με τους συνεργάτες της μια έρευνα και ζήτησε από τους συμμετέχοντες να αξιολογήσουν τις εταιρίες που διαθέτουν ή δεν διαθέτουν προφίλ στο Facebook. Το συμπέρασμα ήταν πως οι καταναλωτές είχαν σημαντικά περισσότερες πιθανότητες να αγοράσουν προϊόν ή υπηρεσία από μια εταιρεία με δράση στα social media.

Στην έρευνα μετείχαν 131 εθελοντές σε ένα online πείραμα. Οι συμμετέχοντες αξιολόγησαν ένα δελτίο Τύπου για την παρουσίαση ενός νέου προϊόντος, το οποίο διανεμήθηκε στα social media. Στη συνέχεια οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να σχολιάσουν, να κριτικάρουν, να ρωτήσουν σχετικά με το νέο προϊόν. Και στο τέλος, συμπλήρωσαν ένα ερωτηματολόγιο για το αν θεώρησαν αξιόπιστο το προϊόν, αν πήραν τις πληροφορίες που ήθελαν, αν η εταιρία ανταποκρίθηκε στα ερωτήματά τους και αν έχουν πρόθεση να το αγοράσουν στο άμεσο μέλλον. Το συμπέρασμα ήταν πως οι καταναλωτές είχαν σημαντικά περισσότερες πιθανότητες να αγοράσουν προϊόν ή υπηρεσία από μια εταιρεία με δράση στα social media.

«Η διαδραστικότητα φαίνεται να είναι επωφελής για τις επιχειρήσεις και έχει μεγαλύτερη επιρροή στους πελάτες» ανέφερε μεταξύ άλλων η Holly Ott. «Η ποιότητα της διαδραστικότητας κάνει τους ανθρώπους να αναπτύξουν ισχυρότερη στάση προς το εμπορικό σήμα της εταιρείας και, ίσως το πιο σημαντικό, ενισχύει την πρόθεση αγοράς τους» πρόσθεσε.

Οι ερευνητές επεσήμαναν πως έχει διαφορά ανάμεσα στη διαφήμιση και την επικοινωνία με τον πελάτη. «Οι επιχειρήσεις δεν χρειάζεται να πείσουν τον καταναλωτή για κάτι. Το βασικό κίνητρο για να τον κάνουν να τους επιλέξει είναι η διαδραστικότητα και η επικοινωνία» εξήγησε η Holly Ott. «Οι εταιρείες δεν πρέπει να διαδίδουν μόνο πληροφορίες και να λειτουργούν μονόδρομα. Αν θέλετε να αυξήσετε την πρόθεση αγοράς ενός ατόμου ή να τον κάνετε να αισθάνεται πιο οικεία για την εταιρεία και τα προϊόντα σας πρέπει να τους δίνετε την δυνατότητα να αλληλοεπιδρούν» κατέληξε.

Η ερευνητική ομάδα σκοπεύει στο μέλλον να κάνει μια έρευνα σε πραγματικό χρόνο για να εξετάσει την σχέση αλληλεπίδρασης που έχουν οι εταιρείες με τους καταναλωτές.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Διπλός μαραθώνιος από τους Παιδιάτρους Β. Ελλάδος για τα παιδιά της Μαδαγασκάρης

Πλατινένιο βραβείο για το Canephron® Uno στα «Αριστεία Φαρμακευτικής Αγοράς 2024»

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Η Gilead Sciences Ελλάς στο πλευρό των πλημμυροπαθών της Θεσσαλίας

Με αιχμή του δόρατος το πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και τους εθελοντές – εργαζόμενούς της, η βιοφαρμακευτική εταιρεία υλοποίησε ένα πλέγμα δράσεων για την άμεση ανακούφιση των ευάλωτων κοινωνικών ομάδων που επλήγησαν.

Επαναπροσδιορίζοντας την πολιτική υγείας και φαρμάκου για μια πιο ανταγωνιστική και υγιέστερη Ελλάδα

ΣΦΕΕ: Ο κλάδος μας καλείται να αντιμετωπίσει σημαντικές προκλήσεις που διαιωνίζονται, όπως η υποχρηματοδότηση της φαρμακευτικής δαπάνης, αλλά και να διασφαλίσει την αποτελεσματική κάλυψη των εντεινόμενων αναγκών των Ελλήνων πολιτών.

Ημερίδα : Αγάπη και Φροντίδα για τα Zώα- Ομιλία Μάρσας Δημοπούλου

Με την ομιλία της Ειδικής Γραμματέως του ΥΠΕΣ για τα Ζώα Συντροφιάς Μάρσας Δημοπούλου θα ανοίξει η ημερίδα με θέμα "Αγάπη και Φροντίδα για τα Zώα -Ενσυναίσθηση, Ευαισθητοποίηση και Χαρά για τους Ανθρώπους" που διοργανώνει η Ρίτα Μωραϊτάκη Πικρού Εντεταλμένη Σύμβουλος Παρκών-Αλσων & Υγείας Ζώων.

Έλενα Χουλιάρα: Η φαρμακευτική καινοτομία είναι επένδυση για την υγεία, την κοινωνία και την οικονομία

Τι επεσήμανε η Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος της AstraZeneca Ελλάδας και Κύπρου στο panel του Delphi Economic Forum ΙΧ, το οποίο εστίασε στα ανταποδοτικά οφέλη που θα προκύψουν από την ενίσχυση της καινοτομίας στο φάρμακο.

Συνέδριο Κολλεγίου René Descartes: Το Διαρκώς Μεταβαλλόμενο Πεδίο της Διοίκησης Υγειονομικής Περίθαλψης

Συνέδριο Κολλεγίου René Descartes: Συνέδριο με θέμα «Το Διαρκώς Μεταβαλλόμενο Πεδίο της Διοίκησης Υγειονομικής Περίθαλψης» την Παρασκευή 19 Απριλίου 2024 και ώρα 17:00 στο Αμφιθέατρο Théo Angelopoulos.