Tεχνολογία

Μαιευτική Γυναικολογία: Μπορούν τα εργαλεία εικονικής πραγματικότητας να βοηθήσουν στη διδασκαλία σε φοιτητές ιατρικής;

Μαιευτική Γυναικολογία: Μπορούν τα εργαλεία εικονικής πραγματικότητας να βοηθήσουν στη διδασκαλία σε φοιτητές ιατρικής;
Οι γνώσεις αυξήθηκαν μετά και από τις δύο μαθησιακές εμπειρίες, αλλά διατηρήθηκαν μόνο στην ομάδα περιβάλλοντος μάθησης εικονικής πραγματικότητας VRLE κατά την παρακολούθηση μιας εβδομάδας. Τα ερωτηματολόγια που συμπλήρωσαν οι συμμετέχοντες αντανακλούσαν υψηλό βαθμό ικανοποίησης από το εργαλείο περιβάλλοντος μάθησης εικονικής πραγματικότητας VRLE σε σύγκριση με το παραδοσιακό φροντιστήριο.

Μαιευτική Γυναικολογία: Τα αποτελέσματα μιας δοκιμής που δημοσιεύθηκε στο Διεθνές Περιοδικό Γυναικολογίας και Μαιευτικής (International Journal of Gynecology & Obstetrics) υποστηρίζουν το όφελος των μαθημάτων τρισδιάστατης εικονικής πραγματικότητας για τη βελτίωση των γνώσεων και της κατανόησης των φοιτητών ιατρικής σε πολύπλοκα θέματα μαιευτικής και γυναικολογίας. Για τη μελέτη, 21 φοιτητές έλαβαν μέρος σε μια 15λεπτη εμπειρία σε περιβάλλον μάθησης εικονικής πραγματικότητας (VRLE) σχετικά με τα στάδια της ανάπτυξης του εμβρύου και 20 φοιτητές έλαβαν μια διδασκαλία PowerPoint για το ίδιο θέμα.

Οι γνώσεις αυξήθηκαν μετά και από τις δύο μαθησιακές εμπειρίες, αλλά διατηρήθηκαν μόνο στην ομάδα περιβάλλοντος μάθησης εικονικής πραγματικότητας VRLE κατά την παρακολούθηση μιας εβδομάδας. Τα ερωτηματολόγια που συμπλήρωσαν οι συμμετέχοντες αντανακλούσαν υψηλό βαθμό ικανοποίησης από το εργαλείο περιβάλλοντος μάθησης εικονικής πραγματικότητας VRLE σε σύγκριση με το παραδοσιακό φροντιστήριο. “Τα μαθησιακά εργαλεία εικονικής πραγματικότητας έχουν τη δυνατότητα να ενισχύσουν τη μάθηση των φοιτητών και γίνονται πολύ καλά δεκτά από τους φοιτητές”, δήλωσε η αντίστοιχη συγγραφέας Fionnuala McAuliffe, MD, του Πανεπιστημιακού Κολλεγίου του Δουβλίνου, Εθνικό Νοσοκομείο Μητρότητας, στην Ιρλανδία (University College Dublin National Maternity Hospital) στην Ιρλανδία.