Ρεπορτάζ Υγείας

Γερμανία κορωνοϊός: Κατέγραψε τον υψηλότερο αριθμό θανάτων από τον Φεβρουάριο

Γερμανία κορωνοϊός: Κατέγραψε τον υψηλότερο αριθμό θανάτων από τον Φεβρουάριο
Γερμανία κορωνοϊός: Η Γερμανία κατέγραψε τον υψηλότερο αριθμό θανάτων από την COVID-19 από τον Φεβρουάριο την Τετάρτη με 527 άτομα να χάνουν τη ζωή τους, καθώς αγωνίζεται να σταματήσει ένα τέταρτο κύμα της πανδημίας.

Η Γερμανία κατέγραψε τον υψηλότερο αριθμό θανάτων από την COVID-19 από τον Φεβρουάριο την Τετάρτη, καθώς αγωνίζεται να σταματήσει ένα τέταρτο κύμα της πανδημίας. Συνολικά αναφέρθηκαν 69.601 νέες μολύνσεις, 2.415 περισσότερες από την ίδια περίοδο πριν από μια εβδομάδα, και άλλοι 527 άνθρωποι πέθαναν. Πρόκειται για τον υψηλότερο αριθμό από τις 12 Φεβρουαρίου, ενώ ο συνολικός αριθμός ανήλθε σε 104.047, όπως ανακοίνωσε το γερμανικό Ινστιτούτο Ρόμπερτ Κοχ για τον έλεγχο των ασθενειών. Ωστόσο, το ποσοστό επίπτωσης κρουσμάτων επτά ημερών στη χώρα ανά 100.000 άτομα συνέχισε να μειώνεται, πέφτοντας σε 427 από 432 την Τρίτη. Οι ειδικοί αμφισβήτησαν εάν η μέτρηση σημαίνει ότι η Γερμανία έχει περάσει την κορυφή αυτού του κύματος της πανδημίας ή εάν τα στοιχεία είναι αναξιόπιστα επειδή ορισμένες υγειονομικές αρχές είναι τόσο συγκλονισμένες, ιδιαίτερα στις περιοχές που έχουν πληγεί περισσότερο.

Μέτρα της Γερμανίας απέναντι στο νέο κύμα

Η χώρα συμφώνησε την περασμένη εβδομάδα να απαγορεύσει στους μη εμβολιασμένους την πρόσβαση σε όλες εκτός από τις πιο βασικές επιχειρήσεις, όπως παντοπωλεία, φαρμακεία και αρτοποιία και να ενισχύσει την εκστρατεία εμβολιασμού. Περισσότερες από 150 γερμανικές εταιρείες, συμπεριλαμβανομένων ορισμένων από τις μεγαλύτερες της χώρας, εντάχθηκαν την Τρίτη σε ένα κίνημα μέσων κοινωνικής δικτύωσης για να ενθαρρύνουν τους κατοίκους να εμβολιαστούν κατά του COVID-19 ενσωματώνοντας λέξεις όπως εμβόλιο ή εμβόλιο στα διαφημιστικά τους σλόγκαν. Για παράδειγμα, η Ritter Sport, μια από τις μεγαλύτερες σοκολατοποιίες της Γερμανίας, άλλαξε το περίφημο “Τετράγωνο. Πρακτικό. Καλό.” σε “Τετράγωνο. Πρακτικό. Εμβολιασμένο.” Η γνωστή αλυσίδα σούπερ μάρκετ Lidl έχει αντικαταστήσει το “Lidl αξίζει τον κόπο” με το “Ο εμβολιασμός αξίζει τον κόπο”, ενώ η Mercedes Benz λέει τώρα στους πελάτες “εμβολιασμός ή τίποτα”, αντί για “το καλύτερο ή τίποτα”.

Το ποσοστό εμβολιασμού της Γερμανίας υστερεί σε σχέση με αυτά των άλλων κρατών μελών της ΕΕ και όχι λόγω έλλειψης διαθεσιμότητας μετά από μια αρχικά υποτονική διάθεση. Σύμφωνα με την υπηρεσία λοιμώξεων του Ινστιτούτου Robert Koch (RKI), περίπου το 69,1% των επιλέξιμων Γερμανών είναι πλήρως εμβολιασμένοι, σε σύγκριση με το 80% στην Ισπανία ή το 87% στην Πορτογαλία. Ενώ τα νέα συνθήματα αντιμετωπίστηκαν με επαίνους στο διαδίκτυο, δέχθηκαν επίσης κριτική από τους θεωρητικούς συνωμοσίας κατά των εμβολίων, οι οποίοι ζήτησαν μποϊκοτάζ των συμμετεχόντων εμπορικών σημάτων.